Kijk dat is nog eens een nuttige afscheidscadeau. Heel wat beter dan mijn collega die ze een dinercheque zouden schenken omdat ze nu met kinderen te weinig uit eten gaat, en haar uiteindelijk afschepen met een Boncadeauquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, het was dit keer geen cameel
maar een marlboro.....
idd, niet mijn favo, maar ik had vandaag 2 pakjes van een collega gekregen, omdat ze het jammer vond dat ik wegging...
(en daarnaast nog een echt professioneel gegraveerd kelnermes (dus niet van ikea kwaliteit), maar zo'n ding van 100 euro, gekregen)
zodat ze leuk een tuinklauw kan opdoen bij de Praxis voor die bon :Squote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een nuttige afscheidscadeau. Heel wat beter dan mijn collega die ze een dinercheque zouden schenken omdat ze nu met kinderen te weinig uit eten gaat, en haar uiteindelijk afschepen met een Boncadeau![]()
Kun je vegetarisch kokenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef Cybart het volgende:
en officieel afgestudeerd Zelfstandig Werkend Kok
Nee Inge zal geen poot uitsteken in de tuin, Dat is het domein van Jeroenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
zodat ze leuk een tuinklauw kan opdoen bij de Praxis voor die bon :S
ook....quote:
ik ken Inge en Jeroen niet, maar ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee Inge zal geen poot uitsteken in de tuin, Dat is het domein van Jeroen![]()
Sweet Dreams EriKquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben hier vanavond niet geweest, maar toch wens ik jullie allen een goede nachtrust toe.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook....
zin in een salade met gegrilde courgette en aubergine gemarineerd in een sinaasappeldressing, met old amsterdam, gehakte walnoten en zo?
haha...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen idee wat old Amsterdam is, maar door dit alles heb ik gelijk zin in een diner met jou, een romantisch diner
Ben je nog vrijgezel? Val je op getinte jongens?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha...
food is love, liefde van de man gaat door de maag enzo....
altijd leuk om verbaasde gezichten te zien, als je wat kurkuma (vergelijkbaar met kerriepoeder, maar net iets anders) in een pan gooit, en 10 minuten later met een hele pan vol Indiase curry te staan...
snappen ze niks van
Kijk zo kennen we BB_Koning weerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben je nog vrijgezel? Val je op getinte jongens?
![]()
Oeps, ik draaf door, ik moet er dus weer vandoor
Doeg iedereen![]()
presentatie was tiptop, tentamen was ik af en toe een beetje verstrooid, maar op zich prima.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen en presentatie vanochtend, een beetje naar wens?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
presentatie was tiptop, tentamen was ik af en toe een beetje verstrooid, maar op zich prima.
Ja dank jequote:
en dat lag niet aan je posten hier gisteravondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dank je
De presentatie van mijn projectje was heel informeel hoor, en vrij kort gehouden (helaas, ik had geen tijd).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |