quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook....
zin in een salade met gegrilde courgette en aubergine gemarineerd in een sinaasappeldressing, met old amsterdam, gehakte walnoten en zo?
haha...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen idee wat old Amsterdam is, maar door dit alles heb ik gelijk zin in een diner met jou, een romantisch diner
Ben je nog vrijgezel? Val je op getinte jongens?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha...
food is love, liefde van de man gaat door de maag enzo....
altijd leuk om verbaasde gezichten te zien, als je wat kurkuma (vergelijkbaar met kerriepoeder, maar net iets anders) in een pan gooit, en 10 minuten later met een hele pan vol Indiase curry te staan...
snappen ze niks van
Kijk zo kennen we BB_Koning weerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben je nog vrijgezel? Val je op getinte jongens?
![]()
Oeps, ik draaf door, ik moet er dus weer vandoor
Doeg iedereen![]()
presentatie was tiptop, tentamen was ik af en toe een beetje verstrooid, maar op zich prima.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen en presentatie vanochtend, een beetje naar wens?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
presentatie was tiptop, tentamen was ik af en toe een beetje verstrooid, maar op zich prima.
Ja dank jequote:
en dat lag niet aan je posten hier gisteravondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dank je
De presentatie van mijn projectje was heel informeel hoor, en vrij kort gehouden (helaas, ik had geen tijd).
Geloof het wel. Tenzij iemand je gehakt heeftquote:
Wel dat ik er 10 minuutjes te laat voor wasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat lag niet aan je posten hier gisteravond![]()
nee geen gehakt hier. De slager is ook al lang dicht.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geloof het wel. Tenzij iemand je gehakt heeft
Hoe is het met je?
Najah!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:02 schreef Waxxer het volgende:
Na morgen ben ik trouwens weer Ceaus Werqueleaus.
Mja maar dat wist ik hoor...quote:
Ah, toch welquote:
Doktersassistent te D.?quote:Nu alleen nog ander passend werk vinden, en wel snel...iig geen klotekutklusjes meer, dat is zeker.
Nee, breakfastboy in V.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, toch wel.
[..]
Doktersassistent te D.?.
Heb je daar dan breakfast gehad?quote:
sjoe.. we zaten wel in spanning hoor.quote:
Nee, maar ik kan natuurlijk altijd solliciteren daaro he?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je daar dan breakfast gehad?.
Het is wel een eindje fietsen hoor vanuit Z.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan natuurlijk altijd solliciteren daaro he?
Naja, dan kom ik wel intern wonen daar.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is wel een eindje fietsen hoor vanuit Z.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
gratis bier @ diplomauitreiking oude school
Old Amsterdam is kaas, dat mag een geitenwollensokje als kok helemaal nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen idee wat old Amsterdam is, maar door dit alles heb ik gelijk zin in een diner met jou, een romantisch diner
Heb je de komende vakantie ook al geannuleerd want ja met een demissionair kabinet durf je toch niet van huis te gaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
Goeiemorgen op deze demissionaire vrijdag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |