Ik trek juist altijd dingen uit als ik ga slapen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga slapen ..maar trek ik mn Pirates-polo, mn Happy-Feet shirt of mn Superman-shirt aan?
Ja zoveel meer draait er nietquote:
Dirk en Tommy en nog een onbekende voor mijquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dirk en Tommy en nog een onbekende voor mij
Zaten bij de Vooruitgang op 't terras.
Jij was er niet bij
En waarom niet zo happy?
Lijkt mijn huisarts wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
bel ik éindelijk de dokter om kwart voor 10.. krijg ik een bandje dat je tussen 8 en 10 moet bellenright..
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:22 schreef DennisMoore het volgende:
je oorharen wegbranden
Toch geen kloon van je he?
Ik heb het eindelijk vorige maand in Londen ook gekocht. Lag er cheapo, dus kon het niet weerstaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:52 schreef Ang3l het volgende:
Hij gaat 1 van mijn fav boeken verfilmen: Life of Pi
ik kwam er nota bene langslopen!!! maar goed, bel dan als je vind da ik er bij moetquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dirk en Tommy en nog een onbekende voor mij
Zaten bij de Vooruitgang op 't terras.
Jij was er niet bij
En waarom niet zo happy?
Cinema Expoquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
CDP, waar heb je Borat en A good Year al kunnen bekijken?
Die is helaas vanmiddag als ik moet werkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:07 schreef wonderer het volgende:
CDP, Monster House ook al gezien?
Hij komt in sommige landen in de bios in 3D uit ja..quote:
welke provider heb je?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef creno het volgende:nog steeds geen internet in mijn huis... maar als het goe dis morgen wel !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |