Want ik heb het ook maar uit het Ajax-topic.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op dan met die expliciete bronvermelding.
Iedereen heeft zo z'n slechte kanten.quote:
komt dit van dat onmclub-knulletjequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
N.B. De inhoud van dit nieuwsbericht mag door andere sites niet worden overgenomen zonder expliciete bronvermelding.
Ho eens even, ik nietquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ho eens even, ik niet.
-edit-
Maar je hebt het ook niet over mij.
-edit-edit-
Toch?
Wat nu weerquote:
voetbalprimeur zekerquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:27 schreef BVO het volgende:
Ik weet toevallig dat het van die voetbalsite komt waar de berichten nooit van kloppen, ben de naam ff kwijt.
Laten we naar de diiiiiiiiiiiiiisco gaaaaaaanquote:
Da's toch bijna hetzelfde?quote:
je moet niet altijd alles zo op jezelf betrekken, Erikquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ho eens even, ik niet.
Maar je hebt het ook niet over mij.
-edit-edit-
Toch?
Nee.quote:
Zal ik het uitleggen? Ik leg het uit.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet niet altijd alles zo op jezelf betrekken, Erik
Voetbal Online?quote:
Bupa wordt gedisstquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:37 schreef Wup het volgende:
ow die rare slotmeneer....
Nou ja, valt opzich wel mee natuurlijkquote:
Tja, dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
Ook niet geloof ik.
Weet het ook niet meer.
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:58 schreef MissBliss het volgende:
Vaag
Mn pc zit weer volop moeilijk te doen
IE en MSN crashen steeds [onbekend probleem enzo] maar FF blijft het wel doen
Verder maakt hij ook verdachte geluidjes
Ik kijk in bed wel. Waarschijnlijk de aflevering die al ik gezien heb, maar tochquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
oh Rena & Erik, bijna vergeten: ik las in de gids dat Grey's Anatomy vandaag bij Oprah was!!
vanavond ff herhaling opnemen
je bent een snelle leerlingquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik niet alles op mezelf moet betrekken.
Zijn wij een gezin?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef babette21 het volgende:
hey zullen we met z'n allen in het BB-huis gaan zitten??
ik zag net een promo dat je het hele gezin mag opgeven
nee, wij zijn een [ietwat incestueuze] showchat familyquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Zijn wij een gezin?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef babette21 het volgende:
hey zullen we met z'n allen in het BB-huis gaan zitten??
ik zag net een promo dat je het hele gezin mag opgeven
Er zitten spoilers in! Las ik in het GA topic! Dus ik zou niet kijken!!!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
oh Rena & Erik, bijna vergeten: ik las in de gids dat Grey's Anatomy vandaag bij Oprah was!!
vanavond ff herhaling opnemen
Truequote:
IRL ben ik vrij normaal.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
True. Maar van de SC'ers weet ik nu al dat ik me aan een aantal snél zou gaan ergeren
. Al zijn dramaqueens als Dizer en T_E wel noodzakelijk, anders komt er nooit geen ruzie.
Niemand?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?
IE, MSN, virusscanner... alles crasht na 1 minuut door een onbekend probleem en wordt afgesloten... Niet heel handig
Niemand?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
Ik moet alleen Robben nog van de Super de Boer-poppetjes.
Maar ik lieg niet.quote:
volgens teletekst blikken ze vooruit op de cliff van seizoen 1, dus die spoilers zullen wel meevallenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef rena het volgende:
Er zitten spoilers in! Las ik in het GA topic! Dus ik zou niet kijken!!!!!
Dizer hoeft alleen maar de mooie kerel uit te hangen om minstens tot halverwege te komenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef BVO het volgende:
True. Maar van de SC'ers weet ik nu al dat ik me aan een aantal snél zou gaan ergeren
. Al zijn dramaqueens als Dizer en T_E wel noodzakelijk, anders komt er nooit geen ruzie.
En zo'n dramaqueen ben ik niet. Ik word gewoon verkeerd begrepenquote:
Zekerquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dizer hoeft alleen maar de mooie kerel uit te hangen om minstens tot halverwege te komen
ik denk dat wij met z'n allen serieus de perfecte groep vormen, alle karakters zijn zo'n beetje vertegenwoordigd
Ach, man!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En zo'n dramaqueen ben ik niet. Ik word gewoon verkeerd begrepen.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens teletekst blikken ze vooruit op de cliff van seizoen 1, dus die spoilers zullen wel meevallen
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:08 schreef Fannetje het volgende:
Hmmm, net het eerste stukje gezien en toch maar weggezapt, zal al veel spoilers!
Deze aflevering gaat dus helemaal over de season finale van seizoen 2, en aangezien ik die nog niet gezien heb....!
Die hoort er ook altijd inquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En zo'n dramaqueen ben ik niet. Ik word gewoon verkeerd begrepen.
Wie ben ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dizer hoeft alleen maar de mooie kerel uit te hangen om minstens tot halverwege te komen
ik denk dat wij met z'n allen serieus de perfecte groep vormen, alle karakters zijn zo'n beetje vertegenwoordigd
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik zal dan gaan winnen.
Maar da's logisch.
Oh, ik bedoel natuurlijk in plaats van dat ik verkeerd begrepen word, dat ik het verkeerd begrijp. My bad.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, man!
Bij elke opmerking:
"Wat?"
"Heb je het nou tegen mij, offe??"
"Waar slaat dat op?"
"Wat bedoel je daarmee?"
Allemaal omdat je denkt dat het over jou gaat.
Stabiel zeg ik tochquote:
Oh!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Stabiel zeg ik toch. Zo een die nergens van op of om kijkt en voorspelbaar is
.
de kwispelende puppy.........quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef rena het volgende:
Wie ben ik? Wie ben ik
? * rena is benieuwd.
Voor de kijker zijn die mensen verschrikkelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh!![]()
!!!
Ja, maar stabiliteit kan juist ook voor leuke dingen zorgen.Dat mensen zich aan mij gaan ergeren, omdat ik nergens van opkijk enzo...
En ik zal ervoor zorgen dat ik niet voorspelbaar ben, hoor!![]()
Ik zou helemaal gek worden met 10 van die haantjes drie maanden in zo'n huisjequote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
No way dat ik ooit aan zo'n programma mee zou doen..
Boeiend! Ik ben er toch om het leven van die bewoners zuur te maken!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor de kijker zijn die mensen verschrikkelijk. Heb liever van die loslopende gekken
. BB3
!
Of je moet zo gaan zittten, kan ook werken:
[afbeelding]
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
Ja, ik zag hem in ONZ en wilde dat plaatje toch even met jullie delen.
Neequote:Op woensdag 28 juni 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
de kwispelende puppy.........
weet ik veel
ik mag hopen dat je zelf wel weet wie je bent![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
Als je ze te lang laat liggen zijn ze niet meer te pruimen.
Sowieso met tien mensen in 1 huis...ik zou echt gek worden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden met 10 van die haantjes drie maanden in zo'n huisje.
Dat programma zou ik ook nog wel overwegen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou veel liever aanWIDM
meedoen dan aan
BB
.
Mij krijg je niet gek. Ik ben al zo gek als een deur.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend! Ik ben er toch om het leven van die bewoners zuur te maken!![]()
Ik maak er een waar psychologisch spel van!
Zodat er vanzelf loslopende gekken ontstaan!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef rena het volgende:
[..]
Mij krijg je niet gek. Ik ben al zo gek als een deur.Maar jij mag wel een poging wagen
!
quote:Irene - 18 jaar - 1e jaars Toerisme student - Gevaar op de weg - Queen - Guns N' Roses - Velvet Revolver - Muse - KT Tunstall - Juanes - Keane - Kelly Clarkson - Blond - Rustig -Klein - Bier - Thuiswonend en tevreden - Verwend kreng - Verslaafd aan films en tv-series - Winkelen - Zonder muziek zou ik niet kunnen leven - Sociaal persoon - Eigenwijs - Vrolijk - Optimistisch - Prettig gestoord - Gezelligheidsmens - Vreetzak.
quote:Ben een dromer - Emotioneel - Strontvervelend als ik dronken ben - Overdrijven - Dom - Soms hyperactief wat vrij irritant kan zijn - Bankhanger.
Mensen die dat zeggen!quote:
quote:
Als je dat gek als een deur noemt, is bijna heel Nederland een groot stuk hout met een klink/deurknop!quote:
En sleutelgat?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je dat gek als een deur noemt, is bijna heel Nederland een groot stuk hout met een klink/deurknop!![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef rena het volgende:
Mij krijg je niet gek.
Da's zo gepiept.quote:Verwend kreng - Eigenwijs - Emotioneel - Strontvervelend als ik dronken ben - Overdrijven - Soms hyperactief wat vrij irritant kan zijn
Dude? Wtf?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
Allemaal omdat je denkt dat het over jouw gaat.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:18 schreef Bupatih het volgende:
"Mij krijg je niet gek"
[..]
Da's zo gepiept.
Omg.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
Ja, ik zag hem in ONZ en wilde dat plaatje toch even met jullie delen.
Er kwam toch ook zo'n programma waar je de andere bewoners moest wegpesten? Ideaal voor jou.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend! Ik ben er toch om het leven van die bewoners zuur te maken!![]()
Ik maak er een waar psychologisch spel van!
Zodat er vanzelf loslopende gekken ontstaan!
Die grap kennen we zo langzamerhand wel, O.quote:
Ik ben niet zo van het pesten, atb!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er kwam toch ook zo'n programma waar je de andere bewoners moest wegpesten? Ideaal voor jou..
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het pesten, atb!Echt niet!
Niet liegen, pesten en treiteren is je levenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Trauma?quote:
Wellus!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.quote:
ik heb de mijne verkocht op ebayquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef rena het volgende:
Nee, ik heb mijn identiteit nog niet gevonden.
![]()
Ik zocht aandacht, lul.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die grap kennen we zo langzamerhand wel, O.
Ik begin sowieso nooit uit mezelf.quote:
Dan vraag je erom.quote:
Voor hoeveel kun je er een kopenquote:
Oh, ok. Bedankt voor de disclaimer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik begin sowieso nooit uit mezelf.Daarvoor moet iemand wel eerst iets bij me geflikt hebben. Of gewoon zo godgans irritant/dom/fout bezig zijn, dat ik mezelf genoodzaakt zie om in te grijpen en diegene middels probate middelen weer op het rechte pad te krijgen.
En ik pest nooit! Want ik heb nooit een echte hekel aan iemand. Ik houd het bij plagen of treiteren. En achteraf, na het treiteren, even dikke vrienden.
Geen dank.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ok. Bedankt voor de disclaimer.
Twee reacties van Bupatih, wat kan ik nog meer vragen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan vraag je erom.
Niet dat je het dan krijgt, maar het gaat erom dat het dan minder verkapt is.
Graag gedaan, Erik.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ok. Bedankt voor de disclaimer.
Drie reacties.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:31 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Twee reacties van Bupatih, wat kan ik nog meer vragen.!!
dat ligt eraan he..... de mijne is voor 300 ruggen de deur uit gegaan, maar er zitten ook koopjes tussenquote:
Ik zal maar geen koopje nemen, want ik heb al geen persoonlijkheid en om dan ook nog een slechte identiteit te hebben is dan een beetje dubbel op, denk je niet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ligt eraan he..... de mijne is voor 300 ruggen de deur uit gegaan, maar er zitten ook koopjes tussen
Hela, ik blijf wel realistisch, hè! Beide voetjes op de grond, that's me.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
krijg koppijn van de pc, tijd om 'm uit te zetten.....
toedeloei
..die Nederland trapte tegen Portugal waren niet veel soeps. Gelijk heb je!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
De ballen...
Systemherstel did the trickquote:
quote:
Idd!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
moderne heks : Susan Smit
http://www.susansmit.nl/hekserij.htm
Leuke heks!
Ze mist de kromme neus, bezemsteel, pukkel en punthoed een beetje. Zelf ik kan een betere heks van mezelf maken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
moderne heks : Susan Smit
http://www.susansmit.nl/hekserij.htm
Leuke heks!
Dat hoeft toch niet!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze mist de kromme neus, bezemsteel, pukkel en punthoed een beetje. Zelf ik kan een betere heks van mezelf maken.
Jemig, wat ontzettend niet origineel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze mist de kromme neus, bezemsteel, pukkel en punthoed een beetje. Zelf ik kan een betere heks van mezelf maken.
Nee, inderdaad.quote:
Whehehequote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:24 schreef Dizer het volgende:
Mogguh... zometeen naar crematie.
Sterktequote:Op donderdag 29 juni 2006 08:24 schreef Dizer het volgende:
Sterkte Dizerquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:24 schreef Dizer het volgende:
Whehe.quote:Het mooiste Nederlandse woord vind ik: sowieso. De schrijfwijze is uniek, en vele Nederlanders kunnen het dan ook niet op de juiste manier schrijven. Ook kun je er leuke woordgrapjes mee maken, zoals: 'Dat wint Eddy Zoey zo niet.' (© Der Bupa) Hoe dan ook, ik vind 'sowieso' het mooiste Nederlandse woord, omdat je mensen er goed de mond mee kan snoeren: 'Jij gaat sowieso verliezen, duidelijke zaak'. En ik ga sowieso deze test winnen. . ( niet dus )
Groet Svensational
Hoezo, dat doe ik toch ook niet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Erik, je moet niet alles op jezelf betrekken.
Toen ik je naam als laatste reactie zag staan wou ik net vragen: wie ben jij nou?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoezo, dat doe ik toch ook niet?![]()
Toen ik jouw naam als laatste reactie zag staan, wilde ik net vragen: neuken?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen ik je naam als laatste reactie zag staan wou ik net vragen: wie ben jij nou?
Maar je hebt hem zelf al beantwoord?![]()
Nee,quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen ik je naam als laatste reactie zag staan wou ik net vragen: wie ben jij nou?
Maar je hebt hem zelf al beantwoord?![]()
DAT ZAL WEL!quote:
Wat naar!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:38 schreef Dizer het volgende:
Hij was een hele goede vriend van me. Heeft zelfmoord gepleegd vorige week. Ik wou er toen nog niet over hebben omdat ik het zelf nog niet verwerkt had.
Dank je. Hij heeft zelfmoord gepleegd omdat ie het zat was. Dat stond in zijn miniscule briefje!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat naar!![]()
Kan me voorstellen dat je even verwerkingstijd nodig hebt.
Waarom heeft hij zelfmoord gepleegd?
Als je het er niet over wilt hebben is dat natuurlijk ook goed.
Sterkte in ieder geval!![]()
Wat klote. En ook wel eng.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je. Hij heeft zelfmoord gepleegd omdat ie het zat was. Dat stond in zijn miniscule briefje!
Meer niet. Maar hij had net een scheiding achter de rug en zo. En er ging meer in hem om...
Ik was net 1 hele dag terug uit NY. En dan zou ik hem 's avonds gaan bellen, maar ik dacht... het is al laat, ik bel hem de volgende dag misschien op. Want we zouden wat afspreken als ik terug kom. De volgende dag dus, kreeg ik een telefoontje in de ochtend, dat ie de avond ervoor (dus wanneer ik hem in de eerste instantie wou bellen) het heeft......quote:
Ieuw!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was net 1 hele dag terug uit NY. En dan zou ik hem 's avonds gaan bellen, maar ik dacht... het is al laat, ik bel hem de volgende dag misschien op. Want we zouden wat afspreken als ik terug kom. De volgende dag dus, kreeg ik een telefoontje in de ochtend, dat ie de avond ervoor (dus wanneer ik hem in de eerste instantie wou bellen) het heeft......
quote:
Spijkerbroek en twee dvd's gekocht!quote:
He gatver. Da's echt afschuwelijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:38 schreef Dizer het volgende:
Hij was een hele goede vriend van me. Heeft zelfmoord gepleegd vorige week. Ik wou er toen nog niet over hebben omdat ik het zelf nog niet verwerkt had.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Spijkerbroek en twee dvd's gekocht!
Ik haat Utrecht Centraal.. te veel leuke winkeld
Grindtegel, misbruik maar een ander iemands naamquote:
Ach, de grap wordt gewoon verkeerd geinterperteerd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grindtegel, misbruik maar een ander iemands naam.
Dat gebeurt vaker met slechte grappen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ach, de grap wordt gewoon verkeerd geinterperteerd.![]()
![]()
Ja idd dat gebeurd normaal eigenlijk veel vaker met slechte grappen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker met slechte grappen.
En ik kan het weten
quote:We hebben te maken met 2 D66-en (een in de kamer, en een in het kabinet), en dat is erg veel als je in de peilingen op 2 zetels staat.
Sterktequote:
Directe democratiequote:Door BLOWKONIJN op 29-6-2006 19:43
TREK JE ZELF BINNENSTE BUITEN
KHEB NOG EEN GOEIE SUGGESTIE VOOR LOESJE....RAM JE VUIST IN JE HOEREHOL EN TREK JEZELF BINNENSTE BUITEN! ZOU JE EEN HOOP MENSEN EEN PLEZIER MEE DOEN.
Zolang Airelle en ik aanwezig zijn worden het derhalve nare tijden voor jouquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang het hier maar niet uitvoerig besproken wordt, is er geen probleem.
Ik dacht dat je minstens een plaat van een gevallen kast zou posten. Nee, je bent niet altijd voorspelbaar.quote:
Buup, wat doe je? Straks ziet Airelle je post nog...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
HET KABINET IS GEVALLEN!!!
Prachtigquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
HET KABINET IS GEVALLEN!!!
[[url=http://usera.imagecave.com/Bupatih/ORLY_Balkenende.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://usera.imagecave.com/Bupatih/ORLY_Zalm.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Peilingen zeggen niet alles natuurlijk. De huidige regeringspartijen moeten trouwens wel met hele goede standpunten komen, wil ik op een van hen stemmen. Ik ben nooit echt voorstander geweest van dit kabinet, en een stem 'tegen', voor een wat linksere partij, sluit ik dan ook niet uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:13 schreef BVO het volgende:
Briljant dat de PvdA juist nu een vrije val maakt in de peilingen![]()
.
OMG! Dat kan toch gewoon bijna niet? Wat is hij? Een reallife topickiller?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/44591
Blijft hilarisch!
Waar slaat dat 'real life' nou weer op?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG! Dat kan toch gewoon bijna niet? Wat is hij? Een reallife topickiller?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/44591
Blijft hilarisch!
Dat klinkt coolquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar slaat dat 'real life' nou weer op?
Ik weet het, Bupatih, en ik doe het vanavond niet eens expres.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Je praat weer eens ontiegelijke poep, Erik.
Als je het zo'n onzin vindt, is het dan echt nodig om er langer over door te gaan dan dat die post waard is?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:10 schreef Bupatih het volgende:
Ja, die Stanley vermoordt in het echt ook topics.
...
Ja, want onzin is oké.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je het zo'n onzin vindt, is het dan echt nodig om er langer over door te gaan dan dat die post waard is?
Het was geen domme fout, het was een domme post.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, want onzin is oké.
En twee posts aan iemand besteden die een domme fout maakt is óók oké.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar slaat dat 'real life' nou weer op?
Volgens mij heb ik de fout gemist dan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, want onzin is oké.
En twee posts aan iemand besteden die een domme fout maakt is óók oké.
Zit daar verschil tussen danquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was geen domme fout, het was een domme post.
Hij gebruikt dus de term 'real life' verkeerd. Dat vind ik een fout. Een domme fout welteverstaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de fout gemist dan.
Zie boven.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was geen domme fout, het was een domme post.
Hmm, wat?quote:
Ik vind dat niet zozeer een fout hoor. Soms moet je woorden gewoon buiten hun context gebruiken, om een leuk effect te krijgen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij gebruikt dus de term 'real life' verkeerd. Dat vind ik een fout. Een domme fout welteverstaan.
Net alsof Erik het voor het 'leuke effect' deed!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zozeer een fout hoor. Soms moet je woorden gewoon buiten hun context gebruiken, om een leuk effect te krijgen!
Hij deed een poging.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net alsof Erik het voor het 'leuke effect' deed!![]()
quote:
Slechte woordkeuze dus.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Het real life sloeg meer op het feit dat er zo veel mensen zijn die zichzelf een topickiller noemen (of anderen), maar eigenlijk dus niet zo topickiller zijn. Hij blijkbaar wel. Onhandige woordkeuze, wellicht.
Als het resultaat goed is, doen de intenties er niet meer toe!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net alsof Erik het voor het 'leuke effect' deed!![]()
Hahahaaha, je zei 'toen'!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het resultaat goed is, doen de intenties er niet meer toen!
Dat laatste overkomt jou vooral.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hahahaaha, je zei 'toen'!!!![]()
![]()
!!!
Nu daalt je opmerking in waarde door zo'n stomme fout!![]()
![]()
![]()
!!! Iedereen richt zich op die fout en negeert de rest van je opmerking!!!111
O zo!!! Nu snap ik het.quote:
Het overkomt mij? Dus dat iedereen zich op mijn fouten richt en de rest van mijn opmerking negeert?quote:
Hihi, je hebt een 'a' teveel in de derde 'ha'.... en je uitroeptekens zijn enen geworden!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hahahaaha, je zei 'toen'!!!![]()
![]()
!!!
Nu daalt je opmerking in waarde door zo'n stomme fout!![]()
![]()
![]()
!!! Iedereen richt zich op die fout en negeert de rest van je opmerking!!!111
Typisch.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed...weer genoeg Eriks verbeterd vandaag.Tijd om naar bed te gaan.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf, was het motto toch?!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
Het is donderdag, op donderdag ga ik nooit naar bed.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
Je gooit wel het topic dood he?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het is donderdag, op donderdag ga ik nooit naar bed.![]()
![]()
Maar truste alvast.![]()
Of THA_ERIK. THA, THA, THA!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig kan rena het tot leven wekken.
Doe jij de mond-op-mond? Dan begin ik aan de hartmassage.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe jij de mond-op-mond? Dan begin ik aan de hartmassage.
![]()
...![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
Oh, god! Wat heb ik zin in een stel grote, harde negerpiemels!! Ik wil hard genomen worden van achteren, terwijl ik een bejaarde dwerg pijp!!!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, wat?Ja, klopt wel een beetje, hè.
Oh. Maar als ik niks gezegd had dan was ze waarschijnlijk weer uitgevallen dat ik niks zei over spookuur, omdat ze het gemist heeft.quote:
Hoezo? Wat is er gebeurd dan?quote:
Het kabinet is gevallen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er gebeurd dan?
Of stel ik nu een hele hele spuit11 vraag?
Rond half 9 pas volgens mij.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie het net... Wanneeeer? En waar was ik?
Daar ben je nooit te laat voor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
Ben ik héél erg Spuit 11 als ik me nu pas bij de Wytske-aanhang schaar?!
Ik ben je al jaren voor. (1 jaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
Ben ik héél erg Spuit 11 als ik me nu pas bij de Wytske-aanhang schaar?!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:46 schreef BVO het volgende:
Vreselijk inderdaad.
MB kan trouwens haar hart ophalen, komende tijd weer lekker veel politiek.
Ja, ik ben al te laat he?quote:
Toch?quote:
11quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Je kunt het nog een keer proberen, ik ben weg.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:48 schreef Zhenar het volgende:
MissBliss is een gore multipostende slet!! En daarom houd ik van haar!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en er komen nog andere bands maar who cares?quote:
Doe je de groetjes aan mijn collega?quote:
Wie komen er nog meer?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en er komen nog andere bands maar who cares?
Nee, ik bitchslap hemquote:
Uhm, editors, Live, Anouk, The Who (quote:
Veel plezierquote:
Dat bedoelde ik toch ook!quote:
Veel plezier!quote:
Welke ontwikkelingen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:45 schreef BVO het volgende:
Svurno, vergeet je de tourmanager niet.
Ook met al die ontwikkelingen.
Kom eens onder die steen vandaanquote:
Dude, ik zit al een paar uur aan de koffie (capu eigenlijkquote:
Net wakkerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, ik zit al een paar uur aan de koffie (capu eigenlijk)
Luiwammes!
![]()
Stond daar niet eerst 'waarschijnlijk'quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:54 schreef BVO het volgende:
De ploeg van Vinokourov doet ook definitief niet mee.
Ik zou zeggen, zie FOK!sport en SPT.
Dat je kan slapen in de hittequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Net wakker
Ik heb gisteren tot een uur of 2 a 3 The Lone Gunmen gekeken
Ik lag in mijn boxershorts te pitten zonder deken en mijn raam open maar wel de gordijnen en zo dichtquote:
Ja, dat deed ik deze week ook een keer, nu ben ik strontziekquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik lag in mijn boxershorts te pitten zonder deken en mijn raam open maar wel de gordijnen en zo dicht
Mietje, moet je maar weten wanneer je het WEL en wanneer je het NIET kan doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik deze week ook een keer, nu ben ik strontziek.
Ja, dat is heel ergquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:15 schreef Dizer het volgende:
Is het erg dat mijn startpagina van IE Vraag & Aanbod is?
quote:
Dizzle!!!quote:
Zeker omdat je overburen je gigantische ODOL niet mogen zien!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik lag in mijn boxershorts te pitten zonder deken en mijn raam open maar wel de gordijnen en zo dicht
Kut.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef Dizer het volgende:
Svennie, ik heb overigens mijn notebook verkocht
Da's wel een handjob waard!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo, ik heb mijn tweede jaar helemaal gehaald..
Liegkutquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut.. Ik was net bezig om geld van m'n ouders los te krijgen zodat ik 'm kon kopen.
. Ik had ¤900 geboden.
Feliquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo, ik heb mijn tweede jaar helemaal gehaald..
Kloptquote:
Whehequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wist toch allang dat je 'm verkocht had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |