Ik heb nou zeven seizoenen op tape, maar ik denk niet dat ik verder ga in augustus of september.quote:wou je zeggen dat je na 6 jaar gestopt bent met tapen?!?!??
Nee, 1 week.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
We krijgen zeker eerst nog twee weken herhalingen?
quote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan moet ie opschieten, want ik mag na tienen niet meer eten&drinken
terwijl het me zo gezellie lijkt om weer eens ouderwets te roseën hier
hm die zijn juridisch wel beter gedekt [al heeft niet elk ziekenhuis 'n Joyce natuurlijk]quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:27 schreef Wup het volgende:
wees blij dat je geen arts bent:)
Robert is mijn respect al snel na de grote Niels-gaat-naar-de-klote-lijn verlorenquote:Ik snap niet wat Robert de la Haye daar nog doet... ik dacht dat hij na Kim Pieters de volgende zou zijn.
volgens mij heeft hij het laatste half jaar geen dialoog meer met hen gevoerdquote:hij heeft behalve Bettina & Joyce toch geen normale tegenspelers meer?
jij bent tofquote:
jij ookquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:37 schreef Wup het volgende:
ow die rare slotmeneer....
misschien kunnen de doktertjes van Niks daar iets mee.. hij verdient geen Carlo exit...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:34 schreef LeefbaarFok het volgende:
Bovendien schijnt het dat JP dit seizoen er uit gaat.
Hoi.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:37 schreef Wup het volgende:
ow die rare slotmeneer....
in een JP kunnen ze een hoop klemmetjes achterlatenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:39 schreef Wup het volgende:
misschien kunnen de doktertjes van Niks daar iets mee.. hij verdient geen Carlo exit...
yep, na de eerste schok verwerkt te hebben dat ze ineens naast Dennis Overeem stond vond ik haar eigenlijk ook wel geslaagdquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:38 schreef babette21 het volgende:
Robert is mijn respect al snel na de grote Niels-gaat-naar-de-klote-lijn verloren
had je Kim Pieters nog in Samen gezien? dat deed ze best leuk
tsss. ... nou eigen schuldquote:volgens mij heeft hij het laatste half jaar geen dialoog meer met hen gevoerd
hij is altijd met dat pakhuisgrut in de weer
Ja. Windt het je op?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
loop jij nou buiten je eigen domein te modderen!?!?![]()
Misschien slijpt ie zijn hand nu wat hoger af? Zo onder zijn nek?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
in een JP kunnen ze een hoop klemmetjes achterlaten
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:55 schreef Canisfire het volgende:
Als een nieuw personage, Lieve uit België, naar Meerdijk komt om haar spullen op te halen raakt ze meteen aan de praat met Charlie. Lieve is een mooie lange blonde dame en Charlie ziet haar wel als haar persoonlijke verpleegster. Roza neemt haar oude taken als huishoudster weer tot zich en Lieve gaat op het aanbod in.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:59 schreef Wup het volgende:
opdat poeske haar stoeipakje maar mee mag nemen:)
Dat heb ik me afgelopen seizoen ook regelmatig afgevraagd. Na lang nadenken heb ik toch nog een paar redenen gevonden...quote:Iwan we wachten nog op een pleidooi jouwerzijds waarom afvalligen volgend seizoen weer ONM zouden willen gaan kijken
Hij speelde er niet de dader.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
1) Seriemoordenaar (gerucht! Hidde Maas doet Amsterdamned nog eens dunnetjes over)
Maar hij leek wel de dader toch? Het is al weer lang geleden dat ik die film gezien heb. Maar goed, dan krijgt Hidde Maas alsnog de kans om te schitteren als seriemoordenaar en op die manier ONM te ontdoen van enkele overbodige elementen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:49 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hij speelde er niet de dader.
ja het leek er heel lang op dat hij het was, maar het was een patiënt/cliënt van hem,quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar hij leek wel de dader toch?
Hidde Maas moet gewoon Arthur blijven, maar Arthur mag vervolgens best 'n pietsje doordraaien hoorquote:Maar goed, dan krijgt Hidde Maas alsnog de kans om te schitteren als seriemoordenaar en op die manier ONM te ontdoen van enkele overbodige elementen.
JP moet een beetje oppassen aan wie hij z'n keldertje verhuurt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
ja het leek er heel lang op dat hij het was, maar het was een patiënt/cliënt van hem,
een verminkte duiker ofzo, die in een naar keldertje woonde....
JP mag wel gewoon met pensioen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
JP moet een beetje oppassen aan wie hij z'n keldertje verhuurt.![]()
Dan liever een jonge sexy bardame.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
JP mag wel gewoon met pensioen...
een paar leuke jonge frisse barman in De Engel Dok trekt vast meer klanten kijkers
Die waren er al in de vorm van de Dok-twins.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:29 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan liever een jonge sexy bardame.
Ik weet niet op wat voor een gizmo's jij valt, maar dat waren gifmengsters.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:25 schreef soapie het volgende:
Die waren er al in de vorm van de Dok-twins.![]()
![]()
'Dat werd tijdquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:34 schreef LeefbaarFok het volgende:
Bovendien schijnt het dat JP dit seizoen er uit gaat.
Omdat ik niks met JP hebquote:Op maandag 3 juli 2006 17:15 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Cultuur is aan jou ook voorbij gegaan, hè?
NIKKIE!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:53 schreef Woelli het volgende:
Omdat ik niks met JP heb![]()
Jij hebt toch ook je favorieten?
Is Iris na die fake bevalling niet meer aantrekkelijk????quote:
Nikkie is toch altijd eerste keuze geweest.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:27 schreef soapie het volgende:
Is Iris na die fake bevalling niet meer aantrekkelijk????![]()
Nee, dus dat is ook al een reden om niet meer te kijken.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:30 schreef Wup het volgende:
doet Nikkie Plessen nog mee?
haha, hebben ze flink gespaard bij BNN..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
1) Seriemoordenaar (gerucht! Hidde Maas doet Amsterdamned nog eens dunnetjes over)
't emmertje van Jan [of zou dat zn oprotpremie zijn..]quote:2) JP's jubileum (flashbacks?)
als mams van Chris?quote:3) Liz Snoyink
ik weet de 2000ste nog...Robert de la Haye zal ook wel heimwee krijgenquote:4) Aflevering 2500 !
mompelquote:5) Stijgende kijkcijfers leiden misschien tot een DVD release of herhaling van de eerste seizoenen.
wat hebben ze met Lizzie gedaan? met Hugo mee?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nee, dus dat is ook al een reden om niet meer te kijken.
nee, naar d'r mama in Ruslandquote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef Wup het volgende:
wat hebben ze met Lizzie gedaan? met Hugo mee?
Nee, na haar relatie met Joost kreeg Lizzy iets met Hugo, op wintersportvakantie in Italië, maar op een gegeven moment raakte die relatie ook uit en ging Lizzy naar haar familie in Moskow. Sindsdien is ze uit de serie verdwenen. The bastards!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef Wup het volgende:
wat hebben ze met Lizzie gedaan? met Hugo mee?
Nicequote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
jaja we mogen weer:
[stem mee] DE ONM & GTST TOP 10 - editie 2006
[stem mee] DE ONM & GTST FLOP 10 - editie 2006
enjoy
quote:Winston Post (ex GTST) naar ONM!
Jarenlang speelde hij de rol van Benjamin Borges. Na de zomercliffhanger van seizoen 14 kwam hier echter een bruut einde aan. Benjamin overleed en Winston Post verliet - na een aantal maanden te hebben rondgespookt in Meerdijk - de soapserie. Winston vindt het echter nog steeds heerlijk om te acteren in een soapserie en was dan ook blij verrast toen de makers van Onderweg Naar Morgen hem vroegen voor een nieuwe rol in de succesvolle BNN-soapserie. Een comeback in GTST zou namelijk erg onrealistisch overkomen bij de kijkers, dus dat was absoluut uitgesloten. Komend najaar zal hij voor het eerst in ONM te zien zijn. Over zijn personage is nog niets bekend. Wél heeft hij inmiddels al enkele scenes opgenomen en heeft hij het erg naar zijn zin met zijn nieuwe collega`s.
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |