Omdat ik niks met JP hebquote:Op maandag 3 juli 2006 17:15 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Cultuur is aan jou ook voorbij gegaan, hè?
NIKKIE!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:53 schreef Woelli het volgende:
Omdat ik niks met JP heb![]()
Jij hebt toch ook je favorieten?
Is Iris na die fake bevalling niet meer aantrekkelijk????quote:
Nikkie is toch altijd eerste keuze geweest.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:27 schreef soapie het volgende:
Is Iris na die fake bevalling niet meer aantrekkelijk????![]()
Nee, dus dat is ook al een reden om niet meer te kijken.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:30 schreef Wup het volgende:
doet Nikkie Plessen nog mee?
haha, hebben ze flink gespaard bij BNN..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
1) Seriemoordenaar (gerucht! Hidde Maas doet Amsterdamned nog eens dunnetjes over)
't emmertje van Jan [of zou dat zn oprotpremie zijn..]quote:2) JP's jubileum (flashbacks?)
als mams van Chris?quote:3) Liz Snoyink
ik weet de 2000ste nog...Robert de la Haye zal ook wel heimwee krijgenquote:4) Aflevering 2500 !
mompelquote:5) Stijgende kijkcijfers leiden misschien tot een DVD release of herhaling van de eerste seizoenen.
wat hebben ze met Lizzie gedaan? met Hugo mee?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nee, dus dat is ook al een reden om niet meer te kijken.
nee, naar d'r mama in Ruslandquote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef Wup het volgende:
wat hebben ze met Lizzie gedaan? met Hugo mee?
Nee, na haar relatie met Joost kreeg Lizzy iets met Hugo, op wintersportvakantie in Italië, maar op een gegeven moment raakte die relatie ook uit en ging Lizzy naar haar familie in Moskow. Sindsdien is ze uit de serie verdwenen. The bastards!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef Wup het volgende:
wat hebben ze met Lizzie gedaan? met Hugo mee?
Nicequote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
jaja we mogen weer:
[stem mee] DE ONM & GTST TOP 10 - editie 2006
[stem mee] DE ONM & GTST FLOP 10 - editie 2006
enjoy
quote:Winston Post (ex GTST) naar ONM!
Jarenlang speelde hij de rol van Benjamin Borges. Na de zomercliffhanger van seizoen 14 kwam hier echter een bruut einde aan. Benjamin overleed en Winston Post verliet - na een aantal maanden te hebben rondgespookt in Meerdijk - de soapserie. Winston vindt het echter nog steeds heerlijk om te acteren in een soapserie en was dan ook blij verrast toen de makers van Onderweg Naar Morgen hem vroegen voor een nieuwe rol in de succesvolle BNN-soapserie. Een comeback in GTST zou namelijk erg onrealistisch overkomen bij de kijkers, dus dat was absoluut uitgesloten. Komend najaar zal hij voor het eerst in ONM te zien zijn. Over zijn personage is nog niets bekend. Wél heeft hij inmiddels al enkele scenes opgenomen en heeft hij het erg naar zijn zin met zijn nieuwe collega`s.
bron
LOL, ja nou da's een aanwinst;)quote:
wiv!quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Doe jij aan die onzin?
WP is een aanwinst voor DE ONM & GTST FLOP 10 - editie 2007quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:14 schreef babette21 het volgende:
ah nee!
OMG... WP, met al z'n horeca-ervaring, zal toch niet de vervanger van JP zijn?!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
JP mag wel gewoon met pensioen...
een paar leuke jonge frisse barman in De Engel Dok trekt vast meer klanten kijkers
Zo van De Koning naar DOK, makkelijk toch.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef Iwan1976 het volgende:
OMG... WP, met al z'n horeca-ervaring, zal toch niet de vervanger van JP zijn?!
mja daar werd ie bij mij elfde ofzo, dus echt door 't oog van de naald....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef Iwan1976 het volgende:
WP is een aanwinst voor DE ONM & GTST FLOP 10 - editie 2007![]()
laat die toko dan ook maar afbrandenquote:OMG... WP, met al z'n horeca-ervaring, zal toch niet de vervanger van JP zijn?!
Daar hadden ze een paar maanden terug een mooie gelegenheid voor toen Joost met z'n kop in die oven lag....quote:
ow wow, screen Iwan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:53 schreef soapie het volgende:
Daar hadden ze een paar maanden terug een mooie gelegenheid voor toen Joost met z'n kop in die oven lag....![]()
Hij is de broer van Bink Frish! De freefighter, linnenvouwer, frisdrinker.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef Iwan1976 het volgende:
OMG... WP, met al z'n horeca-ervaring, zal toch niet de vervanger van JP zijn?!
LOL @ Arthurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij is de broer van Bink Frish! De freefighter, linnenvouwer, frisdrinker.
wees blij dat ze niet jankt:)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:11 schreef babette21 het volgende:
Tof!!![]()
al stoor ik me bij deze scene nog steeds aan 't "verexcuseren" van Tara
ach dat heeft nog wel wat [herinneringen aan alle opmerkingen daaroverquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:16 schreef Wup het volgende:
wees blij dat ze niet jankt:)
oeh hier valt meisje Klomp ook zo vreselijk door de mand!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:27 schreef Wup het volgende:
ik had er nog eentje van Arthur & Carlo staan
Boze Bokser
Het oven-incident, part I:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:35 schreef Wup het volgende:
ow wow, screen Iwan?
ik heb een beetje veel kwijtgemaaktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:51 schreef babette21 het volgende:
heb je niet nog 'n leuke Arthur-Claire ofzo?!?[insert bambi-ogen]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |