Sterktequote:Op donderdag 29 juni 2006 08:24 schreef Dizer het volgende:
Mogguh... zometeen naar crematie.
Sterkte Dizerquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:24 schreef Dizer het volgende:
Mogguh... zometeen naar crematie.
Whehe.quote:Het mooiste Nederlandse woord vind ik: sowieso. De schrijfwijze is uniek, en vele Nederlanders kunnen het dan ook niet op de juiste manier schrijven. Ook kun je er leuke woordgrapjes mee maken, zoals: 'Dat wint Eddy Zoey zo niet.' (© Der Bupa) Hoe dan ook, ik vind 'sowieso' het mooiste Nederlandse woord, omdat je mensen er goed de mond mee kan snoeren: 'Jij gaat sowieso verliezen, duidelijke zaak'. En ik ga sowieso deze test winnen. . ( niet dus )
Groet Svensational
Hoezo, dat doe ik toch ook niet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Erik, je moet niet alles op jezelf betrekken.
Toen ik je naam als laatste reactie zag staan wou ik net vragen: wie ben jij nou?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoezo, dat doe ik toch ook niet?![]()
Toen ik jouw naam als laatste reactie zag staan, wilde ik net vragen: neuken?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen ik je naam als laatste reactie zag staan wou ik net vragen: wie ben jij nou?
Maar je hebt hem zelf al beantwoord?![]()
Nee,quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen ik je naam als laatste reactie zag staan wou ik net vragen: wie ben jij nou?
Maar je hebt hem zelf al beantwoord?![]()
DAT ZAL WEL!quote:
Wat naar!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:38 schreef Dizer het volgende:
Hij was een hele goede vriend van me. Heeft zelfmoord gepleegd vorige week. Ik wou er toen nog niet over hebben omdat ik het zelf nog niet verwerkt had.
Dank je. Hij heeft zelfmoord gepleegd omdat ie het zat was. Dat stond in zijn miniscule briefje!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat naar!![]()
Kan me voorstellen dat je even verwerkingstijd nodig hebt.
Waarom heeft hij zelfmoord gepleegd?
Als je het er niet over wilt hebben is dat natuurlijk ook goed.
Sterkte in ieder geval!![]()
Wat klote. En ook wel eng.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je. Hij heeft zelfmoord gepleegd omdat ie het zat was. Dat stond in zijn miniscule briefje!
Meer niet. Maar hij had net een scheiding achter de rug en zo. En er ging meer in hem om...
Ik was net 1 hele dag terug uit NY. En dan zou ik hem 's avonds gaan bellen, maar ik dacht... het is al laat, ik bel hem de volgende dag misschien op. Want we zouden wat afspreken als ik terug kom. De volgende dag dus, kreeg ik een telefoontje in de ochtend, dat ie de avond ervoor (dus wanneer ik hem in de eerste instantie wou bellen) het heeft......quote:
Ieuw!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was net 1 hele dag terug uit NY. En dan zou ik hem 's avonds gaan bellen, maar ik dacht... het is al laat, ik bel hem de volgende dag misschien op. Want we zouden wat afspreken als ik terug kom. De volgende dag dus, kreeg ik een telefoontje in de ochtend, dat ie de avond ervoor (dus wanneer ik hem in de eerste instantie wou bellen) het heeft......
quote:
Spijkerbroek en twee dvd's gekocht!quote:
He gatver. Da's echt afschuwelijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:38 schreef Dizer het volgende:
Hij was een hele goede vriend van me. Heeft zelfmoord gepleegd vorige week. Ik wou er toen nog niet over hebben omdat ik het zelf nog niet verwerkt had.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Spijkerbroek en twee dvd's gekocht!
Ik haat Utrecht Centraal.. te veel leuke winkeld
Grindtegel, misbruik maar een ander iemands naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |