Twee reacties van Bupatih, wat kan ik nog meer vragen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan vraag je erom.
Niet dat je het dan krijgt, maar het gaat erom dat het dan minder verkapt is.
Graag gedaan, Erik.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ok. Bedankt voor de disclaimer.
Drie reacties.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:31 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Twee reacties van Bupatih, wat kan ik nog meer vragen.!!
dat ligt eraan he..... de mijne is voor 300 ruggen de deur uit gegaan, maar er zitten ook koopjes tussenquote:
Ik zal maar geen koopje nemen, want ik heb al geen persoonlijkheid en om dan ook nog een slechte identiteit te hebben is dan een beetje dubbel op, denk je niet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ligt eraan he..... de mijne is voor 300 ruggen de deur uit gegaan, maar er zitten ook koopjes tussen
Hela, ik blijf wel realistisch, hè! Beide voetjes op de grond, that's me.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
krijg koppijn van de pc, tijd om 'm uit te zetten.....
toedeloei
..die Nederland trapte tegen Portugal waren niet veel soeps. Gelijk heb je!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
De ballen...
Systemherstel did the trickquote:
quote:
Idd!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
moderne heks : Susan Smit
http://www.susansmit.nl/hekserij.htm
Leuke heks!
Ze mist de kromme neus, bezemsteel, pukkel en punthoed een beetje. Zelf ik kan een betere heks van mezelf maken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
moderne heks : Susan Smit
http://www.susansmit.nl/hekserij.htm
Leuke heks!
Dat hoeft toch niet!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze mist de kromme neus, bezemsteel, pukkel en punthoed een beetje. Zelf ik kan een betere heks van mezelf maken.
Jemig, wat ontzettend niet origineel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze mist de kromme neus, bezemsteel, pukkel en punthoed een beetje. Zelf ik kan een betere heks van mezelf maken.
Nee, inderdaad.quote:
Whehehequote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:24 schreef Dizer het volgende:
Mogguh... zometeen naar crematie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |