quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens teletekst blikken ze vooruit op de cliff van seizoen 1, dus die spoilers zullen wel meevallen
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:08 schreef Fannetje het volgende:
Hmmm, net het eerste stukje gezien en toch maar weggezapt, zal al veel spoilers!
Deze aflevering gaat dus helemaal over de season finale van seizoen 2, en aangezien ik die nog niet gezien heb....!
Die hoort er ook altijd inquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En zo'n dramaqueen ben ik niet. Ik word gewoon verkeerd begrepen.
Wie ben ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dizer hoeft alleen maar de mooie kerel uit te hangen om minstens tot halverwege te komen
ik denk dat wij met z'n allen serieus de perfecte groep vormen, alle karakters zijn zo'n beetje vertegenwoordigd
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik zal dan gaan winnen.
Maar da's logisch.
Oh, ik bedoel natuurlijk in plaats van dat ik verkeerd begrepen word, dat ik het verkeerd begrijp. My bad.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, man!
Bij elke opmerking:
"Wat?"
"Heb je het nou tegen mij, offe??"
"Waar slaat dat op?"
"Wat bedoel je daarmee?"
Allemaal omdat je denkt dat het over jou gaat.
Stabiel zeg ik tochquote:
Oh!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Stabiel zeg ik toch. Zo een die nergens van op of om kijkt en voorspelbaar is
.
de kwispelende puppy.........quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef rena het volgende:
Wie ben ik? Wie ben ik
? * rena is benieuwd.
Voor de kijker zijn die mensen verschrikkelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh!![]()
!!!
Ja, maar stabiliteit kan juist ook voor leuke dingen zorgen.Dat mensen zich aan mij gaan ergeren, omdat ik nergens van opkijk enzo...
En ik zal ervoor zorgen dat ik niet voorspelbaar ben, hoor!![]()
Ik zou helemaal gek worden met 10 van die haantjes drie maanden in zo'n huisjequote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
No way dat ik ooit aan zo'n programma mee zou doen..
Boeiend! Ik ben er toch om het leven van die bewoners zuur te maken!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor de kijker zijn die mensen verschrikkelijk. Heb liever van die loslopende gekken
. BB3
!
Of je moet zo gaan zittten, kan ook werken:
[afbeelding]
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
Ja, ik zag hem in ONZ en wilde dat plaatje toch even met jullie delen.
Neequote:Op woensdag 28 juni 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
de kwispelende puppy.........
weet ik veel
ik mag hopen dat je zelf wel weet wie je bent![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
Als je ze te lang laat liggen zijn ze niet meer te pruimen.
Sowieso met tien mensen in 1 huis...ik zou echt gek worden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden met 10 van die haantjes drie maanden in zo'n huisje.
Dat programma zou ik ook nog wel overwegen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou veel liever aanWIDM
meedoen dan aan
BB
.
Mij krijg je niet gek. Ik ben al zo gek als een deur.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend! Ik ben er toch om het leven van die bewoners zuur te maken!![]()
Ik maak er een waar psychologisch spel van!
Zodat er vanzelf loslopende gekken ontstaan!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef rena het volgende:
[..]
Mij krijg je niet gek. Ik ben al zo gek als een deur.Maar jij mag wel een poging wagen
!
quote:Irene - 18 jaar - 1e jaars Toerisme student - Gevaar op de weg - Queen - Guns N' Roses - Velvet Revolver - Muse - KT Tunstall - Juanes - Keane - Kelly Clarkson - Blond - Rustig -Klein - Bier - Thuiswonend en tevreden - Verwend kreng - Verslaafd aan films en tv-series - Winkelen - Zonder muziek zou ik niet kunnen leven - Sociaal persoon - Eigenwijs - Vrolijk - Optimistisch - Prettig gestoord - Gezelligheidsmens - Vreetzak.
quote:Ben een dromer - Emotioneel - Strontvervelend als ik dronken ben - Overdrijven - Dom - Soms hyperactief wat vrij irritant kan zijn - Bankhanger.
Mensen die dat zeggen!quote:
quote:
Als je dat gek als een deur noemt, is bijna heel Nederland een groot stuk hout met een klink/deurknop!quote:
En sleutelgat?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je dat gek als een deur noemt, is bijna heel Nederland een groot stuk hout met een klink/deurknop!![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef rena het volgende:
Mij krijg je niet gek.
Da's zo gepiept.quote:Verwend kreng - Eigenwijs - Emotioneel - Strontvervelend als ik dronken ben - Overdrijven - Soms hyperactief wat vrij irritant kan zijn
Dude? Wtf?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
Allemaal omdat je denkt dat het over jouw gaat.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:18 schreef Bupatih het volgende:
"Mij krijg je niet gek"
[..]
Da's zo gepiept.
Omg.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
Ja, ik zag hem in ONZ en wilde dat plaatje toch even met jullie delen.
Er kwam toch ook zo'n programma waar je de andere bewoners moest wegpesten? Ideaal voor jou.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend! Ik ben er toch om het leven van die bewoners zuur te maken!![]()
Ik maak er een waar psychologisch spel van!
Zodat er vanzelf loslopende gekken ontstaan!
Die grap kennen we zo langzamerhand wel, O.quote:
Ik ben niet zo van het pesten, atb!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er kwam toch ook zo'n programma waar je de andere bewoners moest wegpesten? Ideaal voor jou..
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het pesten, atb!Echt niet!
Niet liegen, pesten en treiteren is je levenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Trauma?quote:
Wellus!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.quote:
ik heb de mijne verkocht op ebayquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef rena het volgende:
Nee, ik heb mijn identiteit nog niet gevonden.
![]()
Ik zocht aandacht, lul.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die grap kennen we zo langzamerhand wel, O.
Ik begin sowieso nooit uit mezelf.quote:
Dan vraag je erom.quote:
Voor hoeveel kun je er een kopenquote:
Oh, ok. Bedankt voor de disclaimer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik begin sowieso nooit uit mezelf.Daarvoor moet iemand wel eerst iets bij me geflikt hebben. Of gewoon zo godgans irritant/dom/fout bezig zijn, dat ik mezelf genoodzaakt zie om in te grijpen en diegene middels probate middelen weer op het rechte pad te krijgen.
En ik pest nooit! Want ik heb nooit een echte hekel aan iemand. Ik houd het bij plagen of treiteren. En achteraf, na het treiteren, even dikke vrienden.
Geen dank.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ok. Bedankt voor de disclaimer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |