Want ik heb het ook maar uit het Ajax-topic.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op dan met die expliciete bronvermelding.
Iedereen heeft zo z'n slechte kanten.quote:
komt dit van dat onmclub-knulletjequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
N.B. De inhoud van dit nieuwsbericht mag door andere sites niet worden overgenomen zonder expliciete bronvermelding.
Ho eens even, ik nietquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ho eens even, ik niet.
-edit-
Maar je hebt het ook niet over mij.
-edit-edit-
Toch?
Wat nu weerquote:
voetbalprimeur zekerquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:27 schreef BVO het volgende:
Ik weet toevallig dat het van die voetbalsite komt waar de berichten nooit van kloppen, ben de naam ff kwijt.
Laten we naar de diiiiiiiiiiiiiisco gaaaaaaanquote:
Da's toch bijna hetzelfde?quote:
je moet niet altijd alles zo op jezelf betrekken, Erikquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ho eens even, ik niet.
Maar je hebt het ook niet over mij.
-edit-edit-
Toch?
Nee.quote:
Zal ik het uitleggen? Ik leg het uit.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet niet altijd alles zo op jezelf betrekken, Erik
Voetbal Online?quote:
Bupa wordt gedisstquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:37 schreef Wup het volgende:
ow die rare slotmeneer....
Nou ja, valt opzich wel mee natuurlijkquote:
Tja, dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
Ook niet geloof ik.
Weet het ook niet meer.
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:58 schreef MissBliss het volgende:
Vaag
Mn pc zit weer volop moeilijk te doen
IE en MSN crashen steeds [onbekend probleem enzo] maar FF blijft het wel doen
Verder maakt hij ook verdachte geluidjes
Ik kijk in bed wel. Waarschijnlijk de aflevering die al ik gezien heb, maar tochquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
oh Rena & Erik, bijna vergeten: ik las in de gids dat Grey's Anatomy vandaag bij Oprah was!!
vanavond ff herhaling opnemen
je bent een snelle leerlingquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik niet alles op mezelf moet betrekken.
Zijn wij een gezin?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef babette21 het volgende:
hey zullen we met z'n allen in het BB-huis gaan zitten??
ik zag net een promo dat je het hele gezin mag opgeven
nee, wij zijn een [ietwat incestueuze] showchat familyquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Zijn wij een gezin?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef babette21 het volgende:
hey zullen we met z'n allen in het BB-huis gaan zitten??
ik zag net een promo dat je het hele gezin mag opgeven
Er zitten spoilers in! Las ik in het GA topic! Dus ik zou niet kijken!!!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
oh Rena & Erik, bijna vergeten: ik las in de gids dat Grey's Anatomy vandaag bij Oprah was!!
vanavond ff herhaling opnemen
Truequote:
IRL ben ik vrij normaal.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
True. Maar van de SC'ers weet ik nu al dat ik me aan een aantal snél zou gaan ergeren
. Al zijn dramaqueens als Dizer en T_E wel noodzakelijk, anders komt er nooit geen ruzie.
Niemand?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?
IE, MSN, virusscanner... alles crasht na 1 minuut door een onbekend probleem en wordt afgesloten... Niet heel handig
Niemand?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
Ik moet alleen Robben nog van de Super de Boer-poppetjes.
Maar ik lieg niet.quote:
volgens teletekst blikken ze vooruit op de cliff van seizoen 1, dus die spoilers zullen wel meevallenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef rena het volgende:
Er zitten spoilers in! Las ik in het GA topic! Dus ik zou niet kijken!!!!!
Dizer hoeft alleen maar de mooie kerel uit te hangen om minstens tot halverwege te komenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef BVO het volgende:
True. Maar van de SC'ers weet ik nu al dat ik me aan een aantal snél zou gaan ergeren
. Al zijn dramaqueens als Dizer en T_E wel noodzakelijk, anders komt er nooit geen ruzie.
En zo'n dramaqueen ben ik niet. Ik word gewoon verkeerd begrepenquote:
Zekerquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dizer hoeft alleen maar de mooie kerel uit te hangen om minstens tot halverwege te komen
ik denk dat wij met z'n allen serieus de perfecte groep vormen, alle karakters zijn zo'n beetje vertegenwoordigd
Ach, man!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En zo'n dramaqueen ben ik niet. Ik word gewoon verkeerd begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |