Ach, de grap wordt gewoon verkeerd geinterperteerd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grindtegel, misbruik maar een ander iemands naam.
Dat gebeurt vaker met slechte grappen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ach, de grap wordt gewoon verkeerd geinterperteerd.![]()
![]()
Ja idd dat gebeurd normaal eigenlijk veel vaker met slechte grappen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker met slechte grappen.
En ik kan het weten
quote:We hebben te maken met 2 D66-en (een in de kamer, en een in het kabinet), en dat is erg veel als je in de peilingen op 2 zetels staat.
Sterktequote:
Directe democratiequote:Door BLOWKONIJN op 29-6-2006 19:43
TREK JE ZELF BINNENSTE BUITEN
KHEB NOG EEN GOEIE SUGGESTIE VOOR LOESJE....RAM JE VUIST IN JE HOEREHOL EN TREK JEZELF BINNENSTE BUITEN! ZOU JE EEN HOOP MENSEN EEN PLEZIER MEE DOEN.
Zolang Airelle en ik aanwezig zijn worden het derhalve nare tijden voor jouquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang het hier maar niet uitvoerig besproken wordt, is er geen probleem.
Ik dacht dat je minstens een plaat van een gevallen kast zou posten. Nee, je bent niet altijd voorspelbaar.quote:
Buup, wat doe je? Straks ziet Airelle je post nog...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
HET KABINET IS GEVALLEN!!!
Prachtigquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
HET KABINET IS GEVALLEN!!!
[[url=http://usera.imagecave.com/Bupatih/ORLY_Balkenende.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://usera.imagecave.com/Bupatih/ORLY_Zalm.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Peilingen zeggen niet alles natuurlijk. De huidige regeringspartijen moeten trouwens wel met hele goede standpunten komen, wil ik op een van hen stemmen. Ik ben nooit echt voorstander geweest van dit kabinet, en een stem 'tegen', voor een wat linksere partij, sluit ik dan ook niet uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:13 schreef BVO het volgende:
Briljant dat de PvdA juist nu een vrije val maakt in de peilingen![]()
.
OMG! Dat kan toch gewoon bijna niet? Wat is hij? Een reallife topickiller?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/44591
Blijft hilarisch!
Waar slaat dat 'real life' nou weer op?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG! Dat kan toch gewoon bijna niet? Wat is hij? Een reallife topickiller?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/44591
Blijft hilarisch!
Dat klinkt coolquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar slaat dat 'real life' nou weer op?
Ik weet het, Bupatih, en ik doe het vanavond niet eens expres.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Je praat weer eens ontiegelijke poep, Erik.
Als je het zo'n onzin vindt, is het dan echt nodig om er langer over door te gaan dan dat die post waard is?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:10 schreef Bupatih het volgende:
Ja, die Stanley vermoordt in het echt ook topics.
...
Ja, want onzin is oké.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je het zo'n onzin vindt, is het dan echt nodig om er langer over door te gaan dan dat die post waard is?
Het was geen domme fout, het was een domme post.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, want onzin is oké.
En twee posts aan iemand besteden die een domme fout maakt is óók oké.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar slaat dat 'real life' nou weer op?
Volgens mij heb ik de fout gemist dan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, want onzin is oké.
En twee posts aan iemand besteden die een domme fout maakt is óók oké.
Zit daar verschil tussen danquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was geen domme fout, het was een domme post.
Hij gebruikt dus de term 'real life' verkeerd. Dat vind ik een fout. Een domme fout welteverstaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de fout gemist dan.
Zie boven.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was geen domme fout, het was een domme post.
Hmm, wat?quote:
Ik vind dat niet zozeer een fout hoor. Soms moet je woorden gewoon buiten hun context gebruiken, om een leuk effect te krijgen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij gebruikt dus de term 'real life' verkeerd. Dat vind ik een fout. Een domme fout welteverstaan.
Net alsof Erik het voor het 'leuke effect' deed!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zozeer een fout hoor. Soms moet je woorden gewoon buiten hun context gebruiken, om een leuk effect te krijgen!
Hij deed een poging.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net alsof Erik het voor het 'leuke effect' deed!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |