En je ballen met een vlammenwerperquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:12 schreef TTiSoB het volgende:
sjezus... doe je dan je neusharen met een bbq aansteker??
[afbeelding]
Het hoeft niet hoor.quote:
ja, ach.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:16 schreef Capa het volgende:
zou het echt zo erg zijn? die piep zit er nog steeds maar ik ben er nu al een beetje aan gewend, wel heel irritant maar ook weer niet moordend ofzo. als ik in mijn oor peuter komt er wat roetachtig spul uit, van de verbranding natuurlijk. maar pijn doet het niet meer, dat was alleen toen de vlam er in ging, dat was ECHT erg
ik hoorde ook een klapje, man ik dacht dat ik out ging.
maar ik moet dus naar de dokter zegt men?![]()
zwart gat, bwehehequote:Op woensdag 28 juni 2006 13:21 schreef veldmuis het volgende:
Ik deed dat pas met mn konthaar en toen liet ik een scheet.
Wat denk je?.
Zwarte ster..
nee want TS is niet dood..quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
Mag je hier nog DARWIN AWARD!!! roepen of niet meer?
TS is toch niet dood?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:16 schreef Capa het volgende:
ik hoorde ook een klapje
Nóg niet.quote:
dat mag pas zodra hij een topic opent dat z'n ballen gecremeerd zijn toen hij zijn schaamhaar wegbranddequote:Op woensdag 28 juni 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
Niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:37 schreef Rio het volgende:
Haha! Wat een kutmongool is TS.
Als hij het met zijn ballen gedaan had welquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
Die man zou maar missen en in je gezicht terecht komenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:46 schreef Tatutatu het volgende:
Er zijn wel kappers die het erook uitbranden:
[afbeelding]
gun die dokter nou ook eens een keer een lolletjequote:Op woensdag 28 juni 2006 14:02 schreef XiChico het volgende:
Als je naar de lollerdokter gaat niet zeggen dat je het zelf hebt gedaan, dan lacht hij je uit. Zeg maar dat iemand per ongeluk met zijn lollersigaret/aansteker/lucifer bij oor kwam.
Sterkquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
gun die dokter nou ook eens een keer een lolletje![]()
quote:Capa
is cool.
invoeren die hapquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:54 schreef Woldo het volgende:
Als je kaal wilt worden, steek gewoon je hoofd in het vuur. Lekker snel!
Een lasapparaat heeft ook best een precieze vlam.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Had je het niet met een gasbrander kunnen doen?
Die doen het niet met een aanstekerquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef IHVK het volgende:
Hier is helemaal niks raars aan, in het buitenland doen vele kappers het.
Het is helemaal niet gevaarlijk ofzo...
tja....we zijn oren verbrand moet met het piepen leven....quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:04 schreef Capa het volgende:
ja ik heb dus een heleboel oorhaaren dat wou ik ff weghebben. Dus ik met me aansteker de boel in de fik gezet (wel voorzichtig hoor, en netjes voor de spiegel) want ik dacht, dan ben je der lekker snel van af.
Nou dat werkt dus niet.De vlam schoot naar binnen ofzo en het deed echt verotte veel pijn.
![]()
nou ben ik dus echt bang dat ik doof ben aan dat oor (me linker) want ik hoor al een uur een piep erdoor, een hele hoge piep zo'n piep heb ik nog nooit gehoord.![]()
dus volgende keer weer gewoon met een schaartje of andersins snijwerktuig![]()
je kán dus nog doof worden! maar dat horen we wel in een update dan toch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Capa het volgende:
De dokter wist niet of ik doof zou worden aan dat oor dus voorlopig hoef ik me nog geen zorgen te maken.![]()
Scherp.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:31 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
je kán dus nog doof worden! maar dat horen we wel in een update dan toch?![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Capa het volgende:
Ben dus net toch maar naar de dokter gestapt, met een lapje over mijn oor want ik was na het ongeluk niet meer buiten geweest (je weet nooit met bacterien of stuifmeel enzo), nou ja, ik uitleggen dus wat er aan de hand was en hoe het kwam, hij raar kijken (zo van: vreemd verhaal) en toen moest hij met zo'n lampie in mijn oor kijken.
Ja dus echt goed verbrand hetot best wel diep in mijn oor, zei de dokter.
![]()
Hij zei: zoiets maak je normaal alleen bij kleine kinderen mee, ik weer:jaja dat zal wel.
Ik heb in ieder geval een ontstekend remmend middel gekregen. Ik wou nog vragen of ik dat op moest drinken of in mijn oor moest gietenmaar ik voelde me al zo stom..
![]()
Gelukkig stond het erbij op de gebrruiksaanwijzing3maal daags druppelen bij hevige oorpijnen, dus dat is ook weer opgelost.
De dokter wist niet of ik doof zou worden aan dat oor dus voorlopig hoef ik me nog geen zorgen te maken.![]()
Al met al natuurlijk niet zo'n slimme actie, als er mensen zijn die het ook willen proberen:
Verstandig!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Capa het volgende:
met een lapje over mijn oor want ik was na het ongeluk niet meer buiten geweest (je weet nooit met bacterien of stuifmeel enzo)
Maak jezelf nou geen verwijten, man. Hoe kon jij nou weten dat dit zo riskant was? Misschien dat iemand het je wel een keer vertelde, maar door al dat oorhaar heb je dat zeker niet verstaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Capa het volgende:
Al met al natuurlijk niet zo'n slimme actie, als er mensen zijn die het ook willen proberen:
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Capa het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:10 schreef Zhenar het volgende:
De reacties hier lezend, is dit niet echt wijze input, maar...
Het is mij ook wel eens overkomen.![]()
![]()
Maar dan per ongeluk, omdat ik het geluid van de vonk van dichtbij wilde horen.![]()
Dat is idd een goede smoesquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:10 schreef Zhenar het volgende:
Maar dan per ongeluk, omdat ik het geluid van de vonk van dichtbij wilde horen.![]()
quote:
Neem een bad?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:52 schreef Capa het volgende:
Ja leuk hoor maar de pijn is nu dus echt teruggekomen en ik hoor het nu ook kloppen van binnenalsof er druppels vallen, blob blob blob beetje eng geluid
![]()
Heb dat ontstekend remmedn middel geprobeerd, dat brand heel erg, hoef er niet eens met mijn vingers aan te zitten of ik verga al van de pijn![]()
![]()
nee want de dokter zei dat er voorlopig geen water bij mocht vanwege de infecties die daar inzitten.quote:
De reacties hier lezend, is dit niet echt wijze input, maar...
Het is mij ook wel eens overkomen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:12 schreef TTiSoB het volgende:
sjezus... doe je dan je neusharen met een bbq aansteker??
[afbeelding]
Heb je die brandende kat gezien? dat was ook echt...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan niet geloven dat er iemand echt ZO DOM is. Het zal wel weer verzonnen zijn.![]()
Je hebt me overtuigd met je briljante argumenten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:16 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Heb je die brandende kat gezien? dat was ook echt...![]()
Je moet er maar opkomen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef pberends het volgende:
Oorhaar kun je toch gewoon wegscheren met een tondeuse?
sorry, dit was de eerste post waar ik echt om moest lachen .. Ik zie hem al staan met die zak over z'n kop, hahahaha ...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:05 schreef Capa het volgende:
[..]
Niet eens douchennou ja alleen met een zak over mijn kop
![]()
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:00 schreef henkalex het volgende:
Dank je om het te delen, ik heb in tijden niet zo gelachen.
Ik zie het hem ook doen en dan sterft ie door verstikking.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:33 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
sorry, dit was de eerste post waar ik echt om moest lachen .. Ik zie hem al staan met die zak over z'n kop, hahahaha ...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Capa het volgende:
Ben dus net toch maar naar de dokter gestapt, met een lapje over mijn oor want ik was na het ongeluk niet meer buiten geweest (je weet nooit met bacterien of stuifmeel enzo)
Ik denk dat je dokter het best begrepen zou hebben als je die vraag stelt hoorquote:, nou ja, ik uitleggen dus wat er aan de hand was en hoe het kwam, hij raar kijken (zo van: vreemd verhaal) en toen moest hij met zo'n lampie in mijn oor kijken.
Ja dus echt goed verbrand hetot best wel diep in mijn oor, zei de dokter.
![]()
Hij zei: zoiets maak je normaal alleen bij kleine kinderen mee, ik weer:jaja dat zal wel.
Ik heb in ieder geval een ontstekend remmend middel gekregen. Ik wou nog vragen of ik dat op moest drinken of in mijn oor moest gietenmaar ik voelde me al zo stom..
![]()
Gelukkig stond het erbij op de gebrruiksaanwijzing3maal daags druppelen bij hevige oorpijnen, dus dat is ook weer opgelost.
quote:
quote:Al met al natuurlijk niet zo'n slimme actie, als er mensen zijn die het ook willen proberen:
Dat is het laatste restje van je verstand wat nu wegdruppeld.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:52 schreef Capa het volgende:
ik hoor het nu ook kloppen van binnenalsof er druppels vallen, blob blob blob beetje eng geluid
![]()
LOL! Wat een verhaal.. En dat ga je dan ook nog op een forum zetten ook! Geweldig!!quote:zou het echt zo erg zijn? die piep zit er nog steeds maar ik ben er nu al een beetje aan gewend, wel heel irritant maar ook weer niet moordend ofzo. als ik in mijn oor peuter komt er wat roetachtig spul uit, van de verbranding natuurlijk. maar pijn doet het niet meer, dat was alleen toen de vlam er in ging, dat was ECHT erg
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:13 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dat is het laatste restje van je verstand wat nu wegdruppeld.![]()
wegdruppeltquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:13 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dat is het laatste restje van je verstand wat nu wegdruppeld.![]()
Jij wegdruppelt, het wegdruppelt, hij wegdruppelt? Er is nergens sprake van verleden tijd of voltooid deelwoord hoor....quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom is wegdruppelt met een T dan? Het is toch wegdruppelDe?
Jezus. Anders probeer je onnozelheid even uit op de overtreffende trapquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom is wegdruppelt met een T dan? Het is toch wegdruppelDe?
Wow waar komt jou frustratie vandaan? Slechte jeugd gehad?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jezus. Anders probeer je onnozelheid even uit op de overtreffende trap![]()
Heb je ooit een derde persoonsvorm zonder t gezien?!![]()
![]()
Even opletten he, hij is al geweest.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:24 schreef WEST het volgende:
ik zou maar rap naar de dokter gaan![]()
![]()
![]()
sukkel
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wow waar komt jou frustratie vandaan? Slechte jeugd gehad?![]()
Ja joh! Moedig hem vooral aan!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:31 schreef Doderok het volgende:
Zo dom vond ik het idee van TS niet, maar aan de uitvoering schortte duidelijk iets. Het lijkt me bijvoorbeeld geen goed idee om je oor naar beneden te houden (en de vlam er dus onder), al zal dat de eenvoudigste manier zijn om het in de fik te steken.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wow waar komt jouw frustratie vandaan? Slechte jeugd gehad?![]()
Derde persoon, topicstarter is toch maar in zijn eentje?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:32 schreef Deetch het volgende:
[..]
Derde persoon, topicstarter is toch maar in zijn eentje?![]()
slechtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:41 schreef Netflier het volgende:
OK, serieus nu...
Een verbrand oor is hartstikke pijnlijk. En daarbij is er ook nog kans dat je doof wordt. Lijkt me nou niet bepaald leuk om ermee rond te lopen.
Ik vraag me af hoe het nu met je is, TS.
Waarom had je in eerste instantie niet direct een vlammenwerper gebruikt?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:54 schreef Capa het volgende:
[..]
slecht![]()
me oor doet steeds pijner nu, ben vandaag niet eens naar buiten geweest, eigenlijk alleen maar op me bed gelegen, op me rug want op me zij doet het echt teveel zeer, nou stel je maar voor, dat plafond begint ook wel een beetje te vervelen om de hele tijd naar te staren![]()
douchen is dus echt een ramp en dat met die hitte, ik voel me vies
nee echt tof is het niet nou ja me eigen schuld natuurlijkmaar toch
![]()
Merkte daarnet dat me oor begon te pussen, kwam witte zooi uit, maar dat schijnt niet erg te zijn daar had altans de dokter voor gewaarschuwd..
we zien het wel... dood zal ik niet gaan, hooguit doof, aan 1 oor dan, heb in ieder geval het andere nog, daar moet wel mee te leven zijn, als die pijn maar ophoud want na een tijd is die onverdraagbaar..
tot zover.![]()
Wel klote voor je, man!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:54 schreef Capa het volgende:
slecht![]()
me oor doet steeds pijner nu, ben vandaag niet eens naar buiten geweest, eigenlijk alleen maar op me bed gelegen, op me rug want op me zij doet het echt teveel zeer, nou stel je maar voor, dat plafond begint ook wel een beetje te vervelen om de hele tijd naar te staren![]()
douchen is dus echt een ramp en dat met die hitte, ik voel me vies
nee echt tof is het niet nou ja me eigen schuld natuurlijkmaar toch
![]()
Merkte daarnet dat me oor begon te pussen, kwam witte zooi uit, maar dat schijnt niet erg te zijn daar had altans de dokter voor gewaarschuwd..
we zien het wel... dood zal ik niet gaan, hooguit doof, aan 1 oor dan, heb in ieder geval het andere nog, daar moet wel mee te leven zijn, als die pijn maar ophoud want na een tijd is die onverdraagbaar..
tot zover.![]()
Dat is wel erg vaak het woordje ME dat er niet thuis hoort !!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:54 schreef Capa het volgende:
[..]
slecht![]()
me oor doet steeds pijner nu, ben vandaag niet eens naar buiten geweest, eigenlijk alleen maar op me bed gelegen, op me rug want op me zij doet het echt teveel zeer
Zij isquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jezus. Anders probeer je onnozelheid even uit op de overtreffende trap![]()
![]()
Je bent toch psycholoog? Kan je geen reden bedenken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 04:04 schreef Xennia het volgende:
Jezus, hoe kom je erop je oorharen weg te branden![]()
Pyromanie des Gehoorganges?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:38 schreef Netflier het volgende:
[..]
Je bent toch psycholoog? Kan je geen reden bedenken?![]()
Een psycholoog met sarcasme. Hier klopt iets niet.quote:
Er klopt wel vaker iets niet aan psychologenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een psycholoog met sarcasme. Hier klopt iets niet.![]()
masterlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
BRB...even mijn borsthaar wegbranden. Waxen vind ik zo vervelend.
Maar wel een goeie!quote:
ja, was je trommelvlies nou goudbruin, knapperig en beetgaar?quote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef Jimbo het volgende:
leeft TS nog ? ben wel benieuwd hoe t nu is
WAT?!quote:Op maandag 27 november 2006 19:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je hebt maar één leven en je kan het niet meer overdoen.
je zou bijna denken dat je misschien enig teken van medeleven probeert te tonen.quote:Op maandag 27 november 2006 19:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe het gaat. Iedereen lacht hier wel maar als het je overkomt is het uitermate kut. Je hebt maar één leven en je kan het niet meer overdoen.
check de datumquote:Op maandag 27 november 2006 19:55 schreef Agiath het volgende:
Sterkte TS, het lijkt mij fucking kut.
Maar dom blijf je natuurlijk wel
Kwam er ook net achter.quote:
quote:Wikipedia:
De mens heeft maar één leven. Als je dus iets verkloot in dit leven, ben je keihard in je poepertje genaaid.
Beloofd?quote:Op maandag 27 november 2006 22:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wikipedia:
De mens heeft maar één leven. Als je dus iets verkloot in dit leven, ben je keihard in je poepertje genaaid.
dus?...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk een KLB-topic.
Heb je ook een fotoverslag? Ben wel benieuwd naar die korsten.quote:Op zondag 3 december 2006 01:29 schreef Capa het volgende:
Tragisch verhaal, met goede afloop
Anushaar wegbrandenquote:Op zondag 3 december 2006 04:30 schreef sanniboi het volgende:
en wat is je volgende project ? ^^
quote:Op zondag 3 december 2006 01:29 schreef Capa het volgende:
Nou me oor is genezen
heb er nog wel een tijdje last van gehad, eerst veel pussen enzo en bleef maar pijn doen, toen heb de dokter me een paar medicijnen geven waaronder dus die ontstekende remmende middelen en later nog pijn stillers.
En elke dag een gaasie op me oor dat zag er wel een beetje maf uit maar ja ik moest wel![]()
In september was de boel opgedroogd en begon te helen, wil je echt niet weten wat voor korsten der vanaf kwamen
maar goed ik hoor weer en de dokter zeg dat ik niet meer hoef langs te komen
ik hoop dat veel mensen me raad hebben opgevolgd want dat bleek wel uit me verhaal, zoiets moet je dus niet voor de lol gaan uitproberen
iig bedankt dat jullie zo met me hebben meegeleeft![]()
Hoera voor jou!quote:Op zondag 3 december 2006 01:29 schreef Capa het volgende:
Nou me oor is genezen
heb er nog wel een tijdje last van gehad, eerst veel pussen enzo en bleef maar pijn doen, toen heb de dokter me een paar medicijnen geven waaronder dus die ontstekende remmende middelen en later nog pijn stillers.
En elke dag een gaasie op me oor dat zag er wel een beetje maf uit maar ja ik moest wel![]()
In september was de boel opgedroogd en begon te helen, wil je echt niet weten wat voor korsten der vanaf kwamen
maar goed ik hoor weer en de dokter zeg dat ik niet meer hoef langs te komen
ik hoop dat veel mensen me raad hebben opgevolgd want dat bleek wel uit me verhaal, zoiets moet je dus niet voor de lol gaan uitproberen
Jawel joh! Je komt terug als koe!quote:Op maandag 27 november 2006 19:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe het gaat. Iedereen lacht hier wel maar als het je overkomt is het uitermate kut. Je hebt maar één leven en je kan het niet meer overdoen.
Bespaar me de details..quote:In september was de boel opgedroogd en begon te helen, wil je echt niet weten wat voor korsten der vanaf kwamen
Een brand in je oor heeft denk ik geen invloed op je voortplantingsvermogenquote:
Maar doodgaan welquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:49 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Een brand in je oor heeft denk ik geen invloed op je voortplantingsvermogen
\quote:Op zondag 3 december 2006 01:29 schreef Capa het volgende:
Ga snel Nederlands lerenquote:Op woensdag 6 december 2006 11:36 schreef jors het volgende:
ga snel gebaren taal leren!
Patrick, die is sleeeeeeeeeeeeeecht voor je oor man coņo!quote:Op woensdag 9 juli 2008 03:20 schreef Parafernalia het volgende:
Oké, oorhaar wegbranden is die niet slecht voor je oor
Ik ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:32 schreef Maisnon het volgende:
Dit herinner ik me inderdaad nog welvooral dat plopje
Nee joh, tuurlijk niet! Ik bedoel, het is je geklapte trommelvlies maar, niks om je druk over te makenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:16 schreef Capa het volgende:
maar ik moet dus naar de dokter zegt men?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:04 schreef stribe het volgende:
Kan me dit topic nog zo goed herinneren![]()
Moet 'n keer in dit legendarische topic hebben gepost
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:04 schreef Capa het volgende:
ja ik heb dus een heleboel oorhaaren dat wou ik ff weghebben. Dus ik met me aansteker de boel in de fik gezet (wel voorzichtig hoor, en netjes voor de spiegel) want ik dacht, dan ben je der lekker snel van af.
Nou dat werkt dus niet.De vlam schoot naar binnen ofzo en het deed echt verotte veel pijn.
![]()
nou ben ik dus echt bang dat ik doof ben aan dat oor (me linker) want ik hoor al een uur een piep erdoor, een hele hoge piep zo'n piep heb ik nog nooit gehoord.![]()
dus volgende keer weer gewoon met een schaartje of andersins snijwerktuig![]()
Zoals ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:45 schreef DurQ het volgende:
omdat t een tof topic is voor alle newbies zoals mij:)
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:45 schreef DurQ het volgende:
omdat t een tof topic is voor alle newbies zoals ik
Hop, nog ff doorbaggeren dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben alweer blij als dit schijttopic vol en uit mijn MAT is.
Een wat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Druk mee bezig
Zal wel weer een note worden.
quote:
WTFquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Een note
Een notitie van Mods die je alleen tegen betaling kan zien zodat de drempel heel laag is om je gedrag te veranderen.
kapot?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:19 schreef SharQueDo het volgende:
Agger agger agger, dit topic loopt vol met bagger.
Ot ot ot, dit topic gaat zo ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |