En brandwonde doet veel minder pijn als ze koel gehouden wordt, maar ik weet niet of dat haalbaar is op die plaats, misschien kan je proberen met een ice pack in een handdoek gewikkeld (je wil geen vrieswonden oplopen, dan ben je nog meer in de shit). Hopen dat je zo geen hoofdpijn krijgt (zoals wanneer je te snel veel ijs eet). Je kan alvast de maximaal toegestane dosis pijnstillers slikken (ibuprofen of iets gelijkaardigs).
Ik zou in zo'n situatie m'n dokter een voorschrift voor MS Contin of Oxycontin vragen (morphine of oxycodone), maar kan me voorstellen dat jouw dokter dat niet snel zal geven. Misschien heeft een familielid/kennis nog zware pijnstillers liggen? (het mag wel niet, andermans medicijnen gebruiken, maar als je je aan de doseringen op de bijsluiter houdt kan er weinig gebeuren).
Slaappillen zijn ook een alternatief en misschien gemakkelijker te vinden.
Sterkte, en als het een troost kan zijn, een broekzak vol brandend vuurwerk is nog erger.
Wat me eraan herinnert: een tweede opinie (eerste hulp dienst van hospitaal) is misschien nuttig. Die hebben waarschijnlijk meer ervaring met brandwonden. Heb zelf ooit twee weken thuis gelegen met derdegraads brandwonde voordat ik in het ziekenhuis belandde, er waren twee operaties nodig om de infecties te bestrijden alvorens men tot huidtransplantatie kon overgaan. M'n vertrouwen in huisartsen is sindsdien wel wat minder geworden.