Jij wegdruppelt, het wegdruppelt, hij wegdruppelt? Er is nergens sprake van verleden tijd of voltooid deelwoord hoor....quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom is wegdruppelt met een T dan? Het is toch wegdruppelDe?
Jezus. Anders probeer je onnozelheid even uit op de overtreffende trapquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom is wegdruppelt met een T dan? Het is toch wegdruppelDe?
Wow waar komt jou frustratie vandaan? Slechte jeugd gehad?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jezus. Anders probeer je onnozelheid even uit op de overtreffende trap![]()
Heb je ooit een derde persoonsvorm zonder t gezien?!![]()
![]()
Even opletten he, hij is al geweest.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:24 schreef WEST het volgende:
ik zou maar rap naar de dokter gaan![]()
![]()
![]()
sukkel
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wow waar komt jou frustratie vandaan? Slechte jeugd gehad?![]()
Ja joh! Moedig hem vooral aan!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:31 schreef Doderok het volgende:
Zo dom vond ik het idee van TS niet, maar aan de uitvoering schortte duidelijk iets. Het lijkt me bijvoorbeeld geen goed idee om je oor naar beneden te houden (en de vlam er dus onder), al zal dat de eenvoudigste manier zijn om het in de fik te steken.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wow waar komt jouw frustratie vandaan? Slechte jeugd gehad?![]()
Derde persoon, topicstarter is toch maar in zijn eentje?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:32 schreef Deetch het volgende:
[..]
Derde persoon, topicstarter is toch maar in zijn eentje?![]()
slechtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:41 schreef Netflier het volgende:
OK, serieus nu...
Een verbrand oor is hartstikke pijnlijk. En daarbij is er ook nog kans dat je doof wordt. Lijkt me nou niet bepaald leuk om ermee rond te lopen.
Ik vraag me af hoe het nu met je is, TS.
Waarom had je in eerste instantie niet direct een vlammenwerper gebruikt?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:54 schreef Capa het volgende:
[..]
slecht![]()
me oor doet steeds pijner nu, ben vandaag niet eens naar buiten geweest, eigenlijk alleen maar op me bed gelegen, op me rug want op me zij doet het echt teveel zeer, nou stel je maar voor, dat plafond begint ook wel een beetje te vervelen om de hele tijd naar te staren![]()
douchen is dus echt een ramp en dat met die hitte, ik voel me vies
nee echt tof is het niet nou ja me eigen schuld natuurlijkmaar toch
![]()
Merkte daarnet dat me oor begon te pussen, kwam witte zooi uit, maar dat schijnt niet erg te zijn daar had altans de dokter voor gewaarschuwd..
we zien het wel... dood zal ik niet gaan, hooguit doof, aan 1 oor dan, heb in ieder geval het andere nog, daar moet wel mee te leven zijn, als die pijn maar ophoud want na een tijd is die onverdraagbaar..
tot zover.![]()
Wel klote voor je, man!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:54 schreef Capa het volgende:
slecht![]()
me oor doet steeds pijner nu, ben vandaag niet eens naar buiten geweest, eigenlijk alleen maar op me bed gelegen, op me rug want op me zij doet het echt teveel zeer, nou stel je maar voor, dat plafond begint ook wel een beetje te vervelen om de hele tijd naar te staren![]()
douchen is dus echt een ramp en dat met die hitte, ik voel me vies
nee echt tof is het niet nou ja me eigen schuld natuurlijkmaar toch
![]()
Merkte daarnet dat me oor begon te pussen, kwam witte zooi uit, maar dat schijnt niet erg te zijn daar had altans de dokter voor gewaarschuwd..
we zien het wel... dood zal ik niet gaan, hooguit doof, aan 1 oor dan, heb in ieder geval het andere nog, daar moet wel mee te leven zijn, als die pijn maar ophoud want na een tijd is die onverdraagbaar..
tot zover.![]()
Dat is wel erg vaak het woordje ME dat er niet thuis hoort !!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:54 schreef Capa het volgende:
[..]
slecht![]()
me oor doet steeds pijner nu, ben vandaag niet eens naar buiten geweest, eigenlijk alleen maar op me bed gelegen, op me rug want op me zij doet het echt teveel zeer
Zij isquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jezus. Anders probeer je onnozelheid even uit op de overtreffende trap![]()
![]()
Je bent toch psycholoog? Kan je geen reden bedenken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 04:04 schreef Xennia het volgende:
Jezus, hoe kom je erop je oorharen weg te branden![]()
Pyromanie des Gehoorganges?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:38 schreef Netflier het volgende:
[..]
Je bent toch psycholoog? Kan je geen reden bedenken?![]()
Een psycholoog met sarcasme. Hier klopt iets niet.quote:
Er klopt wel vaker iets niet aan psychologenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een psycholoog met sarcasme. Hier klopt iets niet.![]()
masterlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
BRB...even mijn borsthaar wegbranden. Waxen vind ik zo vervelend.
Maar wel een goeie!quote:
ja, was je trommelvlies nou goudbruin, knapperig en beetgaar?quote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef Jimbo het volgende:
leeft TS nog ? ben wel benieuwd hoe t nu is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |