En je ballen met een vlammenwerperquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:12 schreef TTiSoB het volgende:
sjezus... doe je dan je neusharen met een bbq aansteker??
[afbeelding]
Het hoeft niet hoor.quote:
ja, ach.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:16 schreef Capa het volgende:
zou het echt zo erg zijn? die piep zit er nog steeds maar ik ben er nu al een beetje aan gewend, wel heel irritant maar ook weer niet moordend ofzo. als ik in mijn oor peuter komt er wat roetachtig spul uit, van de verbranding natuurlijk. maar pijn doet het niet meer, dat was alleen toen de vlam er in ging, dat was ECHT erg
ik hoorde ook een klapje, man ik dacht dat ik out ging.
maar ik moet dus naar de dokter zegt men?![]()
zwart gat, bwehehequote:Op woensdag 28 juni 2006 13:21 schreef veldmuis het volgende:
Ik deed dat pas met mn konthaar en toen liet ik een scheet.
Wat denk je?.
Zwarte ster..
nee want TS is niet dood..quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
Mag je hier nog DARWIN AWARD!!! roepen of niet meer?
TS is toch niet dood?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:16 schreef Capa het volgende:
ik hoorde ook een klapje
Nóg niet.quote:
dat mag pas zodra hij een topic opent dat z'n ballen gecremeerd zijn toen hij zijn schaamhaar wegbranddequote:Op woensdag 28 juni 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
Niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:37 schreef Rio het volgende:
Haha! Wat een kutmongool is TS.
Als hij het met zijn ballen gedaan had welquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
Die man zou maar missen en in je gezicht terecht komenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:46 schreef Tatutatu het volgende:
Er zijn wel kappers die het erook uitbranden:
[afbeelding]
gun die dokter nou ook eens een keer een lolletjequote:Op woensdag 28 juni 2006 14:02 schreef XiChico het volgende:
Als je naar de lollerdokter gaat niet zeggen dat je het zelf hebt gedaan, dan lacht hij je uit. Zeg maar dat iemand per ongeluk met zijn lollersigaret/aansteker/lucifer bij oor kwam.
Sterkquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
gun die dokter nou ook eens een keer een lolletje![]()
quote:Capa
is cool.
invoeren die hapquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:54 schreef Woldo het volgende:
Als je kaal wilt worden, steek gewoon je hoofd in het vuur. Lekker snel!
Een lasapparaat heeft ook best een precieze vlam.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Had je het niet met een gasbrander kunnen doen?
Die doen het niet met een aanstekerquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef IHVK het volgende:
Hier is helemaal niks raars aan, in het buitenland doen vele kappers het.
Het is helemaal niet gevaarlijk ofzo...
tja....we zijn oren verbrand moet met het piepen leven....quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:04 schreef Capa het volgende:
ja ik heb dus een heleboel oorhaaren dat wou ik ff weghebben. Dus ik met me aansteker de boel in de fik gezet (wel voorzichtig hoor, en netjes voor de spiegel) want ik dacht, dan ben je der lekker snel van af.
Nou dat werkt dus niet.De vlam schoot naar binnen ofzo en het deed echt verotte veel pijn.
![]()
nou ben ik dus echt bang dat ik doof ben aan dat oor (me linker) want ik hoor al een uur een piep erdoor, een hele hoge piep zo'n piep heb ik nog nooit gehoord.![]()
dus volgende keer weer gewoon met een schaartje of andersins snijwerktuig![]()
je kán dus nog doof worden! maar dat horen we wel in een update dan toch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Capa het volgende:
De dokter wist niet of ik doof zou worden aan dat oor dus voorlopig hoef ik me nog geen zorgen te maken.![]()
Scherp.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:31 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
je kán dus nog doof worden! maar dat horen we wel in een update dan toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |