quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Capa het volgende:
Ben dus net toch maar naar de dokter gestapt, met een lapje over mijn oor want ik was na het ongeluk niet meer buiten geweest (je weet nooit met bacterien of stuifmeel enzo), nou ja, ik uitleggen dus wat er aan de hand was en hoe het kwam, hij raar kijken (zo van: vreemd verhaal) en toen moest hij met zo'n lampie in mijn oor kijken.
Ja dus echt goed verbrand hetot best wel diep in mijn oor, zei de dokter.
![]()
Hij zei: zoiets maak je normaal alleen bij kleine kinderen mee, ik weer:jaja dat zal wel.
Ik heb in ieder geval een ontstekend remmend middel gekregen. Ik wou nog vragen of ik dat op moest drinken of in mijn oor moest gietenmaar ik voelde me al zo stom..
![]()
Gelukkig stond het erbij op de gebrruiksaanwijzing3maal daags druppelen bij hevige oorpijnen, dus dat is ook weer opgelost.
De dokter wist niet of ik doof zou worden aan dat oor dus voorlopig hoef ik me nog geen zorgen te maken.![]()
Al met al natuurlijk niet zo'n slimme actie, als er mensen zijn die het ook willen proberen:
Verstandig!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Capa het volgende:
met een lapje over mijn oor want ik was na het ongeluk niet meer buiten geweest (je weet nooit met bacterien of stuifmeel enzo)
Maak jezelf nou geen verwijten, man. Hoe kon jij nou weten dat dit zo riskant was? Misschien dat iemand het je wel een keer vertelde, maar door al dat oorhaar heb je dat zeker niet verstaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Capa het volgende:
Al met al natuurlijk niet zo'n slimme actie, als er mensen zijn die het ook willen proberen:
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Capa het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:10 schreef Zhenar het volgende:
De reacties hier lezend, is dit niet echt wijze input, maar...
Het is mij ook wel eens overkomen.![]()
![]()
Maar dan per ongeluk, omdat ik het geluid van de vonk van dichtbij wilde horen.![]()
Dat is idd een goede smoesquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:10 schreef Zhenar het volgende:
Maar dan per ongeluk, omdat ik het geluid van de vonk van dichtbij wilde horen.![]()
quote:
Neem een bad?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:52 schreef Capa het volgende:
Ja leuk hoor maar de pijn is nu dus echt teruggekomen en ik hoor het nu ook kloppen van binnenalsof er druppels vallen, blob blob blob beetje eng geluid
![]()
Heb dat ontstekend remmedn middel geprobeerd, dat brand heel erg, hoef er niet eens met mijn vingers aan te zitten of ik verga al van de pijn![]()
![]()
nee want de dokter zei dat er voorlopig geen water bij mocht vanwege de infecties die daar inzitten.quote:
De reacties hier lezend, is dit niet echt wijze input, maar...
Het is mij ook wel eens overkomen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:12 schreef TTiSoB het volgende:
sjezus... doe je dan je neusharen met een bbq aansteker??
[afbeelding]
Heb je die brandende kat gezien? dat was ook echt...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan niet geloven dat er iemand echt ZO DOM is. Het zal wel weer verzonnen zijn.![]()
Je hebt me overtuigd met je briljante argumenten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:16 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Heb je die brandende kat gezien? dat was ook echt...![]()
Je moet er maar opkomen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef pberends het volgende:
Oorhaar kun je toch gewoon wegscheren met een tondeuse?
sorry, dit was de eerste post waar ik echt om moest lachen .. Ik zie hem al staan met die zak over z'n kop, hahahaha ...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:05 schreef Capa het volgende:
[..]
Niet eens douchennou ja alleen met een zak over mijn kop
![]()
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:00 schreef henkalex het volgende:
Dank je om het te delen, ik heb in tijden niet zo gelachen.
Ik zie het hem ook doen en dan sterft ie door verstikking.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:33 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
sorry, dit was de eerste post waar ik echt om moest lachen .. Ik zie hem al staan met die zak over z'n kop, hahahaha ...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Capa het volgende:
Ben dus net toch maar naar de dokter gestapt, met een lapje over mijn oor want ik was na het ongeluk niet meer buiten geweest (je weet nooit met bacterien of stuifmeel enzo)
Ik denk dat je dokter het best begrepen zou hebben als je die vraag stelt hoorquote:, nou ja, ik uitleggen dus wat er aan de hand was en hoe het kwam, hij raar kijken (zo van: vreemd verhaal) en toen moest hij met zo'n lampie in mijn oor kijken.
Ja dus echt goed verbrand hetot best wel diep in mijn oor, zei de dokter.
![]()
Hij zei: zoiets maak je normaal alleen bij kleine kinderen mee, ik weer:jaja dat zal wel.
Ik heb in ieder geval een ontstekend remmend middel gekregen. Ik wou nog vragen of ik dat op moest drinken of in mijn oor moest gietenmaar ik voelde me al zo stom..
![]()
Gelukkig stond het erbij op de gebrruiksaanwijzing3maal daags druppelen bij hevige oorpijnen, dus dat is ook weer opgelost.
quote:
De dokter wist niet of ik doof zou worden aan dat oor dus voorlopig hoef ik me nog geen zorgen te maken.![]()
quote:Al met al natuurlijk niet zo'n slimme actie, als er mensen zijn die het ook willen proberen:
Dat is het laatste restje van je verstand wat nu wegdruppeld.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:52 schreef Capa het volgende:
ik hoor het nu ook kloppen van binnenalsof er druppels vallen, blob blob blob beetje eng geluid
![]()
LOL! Wat een verhaal.. En dat ga je dan ook nog op een forum zetten ook! Geweldig!!quote:zou het echt zo erg zijn? die piep zit er nog steeds maar ik ben er nu al een beetje aan gewend, wel heel irritant maar ook weer niet moordend ofzo. als ik in mijn oor peuter komt er wat roetachtig spul uit, van de verbranding natuurlijk. maar pijn doet het niet meer, dat was alleen toen de vlam er in ging, dat was ECHT erg
ik hoorde ook een klapje, man ik dacht dat ik out ging.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:13 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dat is het laatste restje van je verstand wat nu wegdruppeld.![]()
wegdruppeltquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:13 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dat is het laatste restje van je verstand wat nu wegdruppeld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |