óók dat nog!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:08 schreef Chowi het volgende:
GODVERDOMME, IK HEB ME INGEHOUDEN TOEN ECCO DIE SPELFOUT PLAATSTE, MAAR DIT GAAT ME TOCH ECHT TEVER.
FOUT IN DE TT.
Woorden aan elkaar plakken, slechte eigenschap. Ik zeg ook wel eens "weleens" of "vammij".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:08 schreef ehqo het volgende:
Tever.
dadoeiknooit!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Woorden aan elkaar plakken, slechte eigenschap. Ik zeg ook wel eens "weleens" of "vammij".
Das nog fouter dan Vanmij.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Woorden aan elkaar plakken, slechte eigenschap. Ik zeg ook wel eens "weleens" of "vammij".
Danistgoedlieverd.quote:
VaMmiiJsszzZzz__x is nog het allerfoutst.quote:
neej h0r.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
VaMmiiJsszzZzz__x is nog het allerfoutst.
Soms wel.quote:
*krasquote:
Wat moet je avatar eigenlijk voorstellen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:11 schreef ehqo het volgende:
Overigens had ik die van mij al gezien vlak na de post maar was te laks voor de edit. Aangezien dit grofweg gekopieerd is kan je mij deze TT-fout ook een beetje aanrekenen.
MAAR NIET HEEL VEEL.
Oh! Wat dan wel?quote:
Pas gelijk die fout in de TT aan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:12 schreef Misstique het volgende:
Centraal.
Gecopy-pastte TT'squote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:11 schreef ehqo het volgende:
Overigens had ik die van mij al gezien vlak na de post maar was te laks voor de edit. Aangezien dit grofweg gekopieerd is kan je mij deze TT-fout ook een beetje aanrekenen.
MAAR NIET HEEL VEEL.
Whehe.quote:
Ze moet eerst nog even de FAQ "Topictitels wijzigen" lezen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Sjee, gaat het nog lang duren, Mt.? Ik word er zenuwachtig van.
quote:
Een fragment spelonk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat moet je avatar eigenlijk voorstellen?
Zo moeilijk is het niet, dat weet zelfs ik!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ze moet eerst nog even de FAQ "Topictitels wijzigen" lezen.
Doe het dan!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, dat weet zelfs ik!
huh?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef mcDavid het volgende:
waar is die quote van c_c eigenlijk gebleven, in de OP?
Boeie, c_c is een pijphoer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef mcDavid het volgende:
Hip, zeg. Wordt dat nou de nieuwste mode?quote:
Sorry, was ff bezig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Sjee, gaat het nog lang duren, Mt.? Ik word er zenuwachtig van.
Ook dat nog.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gat naar keuze, was het! [afbeelding]
Kan gebeuren.quote:
Ik mag hopen van niet, dan moet ik weer iets anders zoeken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hip, zeg. Wordt dat nou de nieuwste mode?
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, dan moet ik weer iets anders zoeken.
Die heb ik er verdulle niet voor niets in gezet!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef mcDavid het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hip, zeg. Wordt dat nou de nieuwste mode?
Ik laat hem nog even staan tot ecco weer wat anders heeft, ok?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:22 schreef Chowi het volgende:
Erg flauw, David.
Ik wil je dood.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik laat hem nog even staan tot ecco weer wat anders heeft, ok?
Oh, mooi, dan zet ik mijn eigen avatar weer terugquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:26 schreef ehqo het volgende:
Zo.
Lieffff!quote:
Grapje hoor. Ik vind je scherp vandaag en heb al menig mondhoekje omhoog gekruld dankzij jou.quote:
Ha, schijnbeweging.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, mooi, dan zet ik mijn eigen avatar weer terug
oh, dan zal ik toch even links-rechts-links kijken bij het oversteken!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Grapje hoor. Ik vind je scherp vandaag en heb al menig mondhoekje omhoog gekruld dankzij jou.
Nog 3 minutenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:28 schreef Misstique het volgende:
Is het speelkwartier al voorbij?
Kribbequote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:29 schreef JDude het volgende:
Manger.
Frans, niet Engels.quote:
Frans.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:29 schreef JDude het volgende:
Manger.
e. spreekt mijn taal.quote:
Dit was nog maar een kort zinnetje. Je zou mijn lange Frans eens moeten horen.quote:
Best wel flauw, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit was nog maar een kort zinnetje. Je zou mijn lange Frans eens moeten horen.
Okay, te flauw.
Très bien. Bon appetit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:39 schreef ehqo het volgende:
Manger aussi.
Da's een "t" teveelquote:
Het spijt me hans!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's een "t" teveel
Bijvoeglijk naamwoorden afgeleid van werkwoorden worden zo kort mogelijk geschreven!
Volgens mij is dat van de Heideroosjes?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:52 schreef mcDavid het volgende:
er liep een jongen voor me, met een T-shirt met als opdruk:
"Smilie, you're dying!"
en ik moest lachen
Bwegh, lastig...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het spijt me hans!
mag ik nog wel op je feestje komen?
Eikel!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:53 schreef rompompom het volgende:
Anders reageer je effe zonder PI!
zou best eens kunnen, ja!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van de Heideroosjes?
alsjeblieft?quote:[..]
Bwegh, lastig...
kloptquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van de Heideroosjes?
Poets m'n schoenen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou best eens kunnen, ja!![]()
[..]
alsjeblieft?
Wij ook niet. Dat wil zeggen, Chowi en ik.quote:
huh ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij ook niet. Dat wil zeggen, Chowi en ik.
Oh, kut, verkeerde account.quote:
quote:
Daar had ik ook niet op gerekend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij ook niet. Dat wil zeggen, Chowi en ik.
Waarom nou niet?quote:
quote:
Ik snap het even niet meer of zo,quote:
Sorry, overmacht.quote:
Ik zit in Chowi!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het even niet meer of zo,
Jullie zitten bij elkaar op de PC ?
Of iemand een kloon of wat?
Is nog niet veel voorgekomen, nee, omdat die vaak ver weg zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
haha, Ch. op een meeting tussen meer dan 2 mensen. Haha.
Zo letterlijk als je perverted mind toelaat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe letterlijk moeten we dat opvatten?
De meesten zijn gewoon in nederland hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is nog niet veel voorgekomen, nee, omdat die vaak ver weg zijn.
Treinreizen is duur, vriend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon in nederland hoor.
Ok. Sturen jullie een kaartje als de baby er is?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
Zo letterlijk als je perverted mind toelaat.
Ik slik de pil, hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok. Sturen jullie een kaartje als de baby er is?
Je snapt het weer eens niet he.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok. Sturen jullie een kaartje als de baby er is?
Jij hebt goftedomme OV.quote:
Sja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh ja, dat vergeet ik nog wel eens. Dat dat duur is voor de gewone mens
Klopt trouwens niet eens, want het merendeel heeft OV, dus dat is dan gewoon.quote:
Dat zegt nog niet dat je gelijk hebt he!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik mocht het zelf verzinnen, zei je zelf!
!!!.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
Dat zegt nog niet dat je gelijk hebt he!!!!
Zelfkennis!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:15 schreef Chowi het volgende:
Now you don't need money when you look like that, do you, honey?
Niet overdrijven, ik ben helemaal niet knap.quote:
Dat insinueert dat de werkelijkheid zo is zoals ik het me verbeeld. En je gaat me niet vertellen dat je niet ongeveer een inschatting kunt maken van hoe pervers ik benquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
Zo letterlijk als je perverted mind toelaat.
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik ben helemaal niet knap.
Niets zeggen, ik weet het zelf!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:15 schreef Chowi het volgende:
Now you don't need money when you look like that, do you, honey?
Ten eerste insinueer ik nooit iets, ten tweede, sinds waneer zijn jou fantasieën per definitie waarheid?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat insinueert dat de werkelijkheid zo is zoals ik het me verbeeld. En je gaat me niet vertellen dat je niet ongeveer een inschatting kunt maken van hoe pervers ik ben![]()
Google is best handig, hè?quote:
De voorwaarden waren goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
Kíjk nou eens mensen, ik heb KS omgetoverd in een heuse hoofdletter-en-interpunctie-fanaat!
Waren er voorwaarden?quote:
Welk topic?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Volgens mij was je dronken, in dat topic
Het nummer 666, oftewel het nummer van het beest, is aan iemand doorgegeven tijdens een droom. Aangezien je in dromen alles in spiegelbeeld en ondersteboven ziet zou het dus eigenlijk 999 moeten zijn, al zijn de meningen daar over verdeeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:27 schreef Chowi het volgende:
Nog tien topics, dan gaan we naar de verdoemenis.
Er is laatst een stukje perkament van het nieuwe testament gevonden, waarop iemand veteld dat het "nummer van het beest" 616 is. Best kut, voor al die complotdenkers. Om maar niet te spreken van de metal-freaks die levensgroot 666 op hun rug getatoëerd hebben.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
Het nummer 666, oftewel het nummer van het beest, is aan iemand doorgegeven tijdens een droom. Aangezien je in dromen alles in spiegelbeeld en ondersteboven ziet zou het dus eigenlijk 999 moeten zijn, al zijn de meningen daar over verdeeld.
Ik weet het echt niet.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
Het nummer 666, oftewel het nummer van het beest, is aan iemand doorgegeven tijdens een droom. Aangezien je in dromen alles in spiegelbeeld en ondersteboven ziet zou het dus eigenlijk 999 moeten zijn, al zijn de meningen daar over verdeeld.
Ja, lekker boeiend, dat nummer is sowieso bullshit. Ik bedoel, wat heb je er nou eigenlijk aan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Er is laatst een stukje perkament van het nieuwe testament gevonden, waarop iemand veteld dat het "nummer van het beest" 616 is. Best kut, voor al die complotdenkers. Om maar niet te spreken van de metal-freaks die levensgroot 666 op hun rug getatoëerd hebben.
http://en.wikipedia.org/wiki/Number_of_the_beastquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Er is laatst een stukje perkament van het nieuwe testament gevonden, waarop iemand veteld dat het "nummer van het beest" 616 is. Best kut, voor al die complotdenkers. Om maar niet te spreken van de metal-freaks die levensgroot 666 op hun rug getatoëerd hebben.
Toch lief dat je dat eerst even hier komt melden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:37 schreef Litso het volgende:
Thuis. Eerst ff douchen.
Even kijken of c_c online is natuurlijk hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toch lief dat je dat eerst even hier komt melden.
Pfff.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Even kijken of c_c online is natuurlijk he
Check. Maar ik ging ook even douchen, dus tot zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Litso en c_c sitting in a tree....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom moest je kijken of c_c online was als ze bij je thuis is, litso?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Check. Maar ik ging ook even douchen, dus tot zo.
Toevallig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Check. Maar ik ging ook even douchen, dus tot zo.
Omdat ik niet bij mezelf thuis ben maar bij mijn moeder.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom moest je kijken of c_c online was als ze bij je thuis is, litso?
Hij moet de schijn ophouden omdat we niet willen dat iedereen doorkrijgt dat we een nacht vol passionele seks hebben gehad natuurlijk. Duh.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom moest je kijken of c_c online was als ze bij je thuis is, litso?
Je hebt er wel van genoten, zo zonder clit enzo?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij moet de schijn ophouden omdat we niet willen dat iedereen doorkrijgt dat we een nacht vol passionele seks hebben gehad natuurlijk. Duh.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
Je hebt er wel van genoten, zo zonder clit enzo?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij moet de schijn ophouden omdat we niet willen dat iedereen doorkrijgt dat we een nacht vol passionele seks hebben gehad natuurlijk. Duh.
Paar bonnen binnen?quote:
unoquote:
Hoeveel cijfers?quote:
3quote:
3. Ja vóór de komma, hè.quote:
yupquote:
Nah, valt wel mee, ik stel mij aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat wordt besparen op voedsel, ofwel meer frituur, minder vitaminen.
Een euro en vijfenzestigeneenhalve cent, zeg maar.quote:
1,655.... nah, komt me niet bekend voorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een euro en vijfenzestigeneenhalve cent, zeg maar.
niet eens zes euro en zesenzestig cent?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een euro en vijfenzestigeneenhalve cent, zeg maar.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet eens zes euro en zesenzestig cent?
-edit-
of zestíén cent, naar men wenst!
Met opplaktattoo'squote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef ehqo het volgende:
Ik wil van die Donald Duck-kauwgom van vroeger, daar kon je nog eens grote bellen mee blazen. En dan knapt die in je gezicht, daarbij alle luchtwegen afsnijdend en stort je hevig naar lucht snakkend met een paarse kleur ter aarde. Oh, toen, toen alles beter was.
je avatarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef ehqo het volgende:
Ik wil van die Donald Duck-kauwgom van vroeger, daar kon je nog eens grote bellen mee blazen. En dan knapt die in je gezicht, daarbij alle luchtwegen afsnijdend en stort je hevig naar lucht snakkend met een paarse kleur ter aarde. Oh, toen, toen alles beter was.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oi, tenzij hij z'n hoofd in het frituurvet heeft gestoken leeft hij nog.
Dus tóch he!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef Litso het volgende:
Ik ben weer fris en schoon en mijn haar stinkt niet meer naar frituurvet
Hubba Bubba kauwgom kopen. Heeft nog altijd hetzelfde effect.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef ehqo het volgende:
Kersjesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hubba Bubba kauwgom kopen. Heeft nog altijd hetzelfde effect.
Ik ruik weer naar kersjes, yay.
quote:
Met chocola?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hubba Bubba kauwgom kopen. Heeft nog altijd hetzelfde effect.
Ik ruik weer naar kersjes, yay.
Neen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Kersjes
Nog spannende dingen gedaan vandaag?
Post maar!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neen.
Ik heb wél eindelijk die ene foto.
don't knowquote:
quote:
Grote tieten zie ik toch liever mooi gevormd. Niet zoals de homp gehakt die ik nu aan het veroberen ben.quote:
dat zeker. Eigenlijk moeten ze niet té groot zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Grote tieten zie ik toch liever mooi gevormd. Niet zoals de homp gehakt die ik nu aan het veroberen ben.
slik je ook ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb 4 van de 7 klassieke schoonheden. Kijk mij eens een klassieke schoonheid zijn.
Dat ook. Maar té groot zie je maar zelden. Het probleem met grote tieten is vooral dat het al snel hangtieten zijn, wat dan weer niet goed is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zeker. Eigenlijk moeten ze niet té groot zijn.
slimme selectie van de natuurquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat ook. Maar té groot zie je maar zelden. Het probleem met grote tieten is vooral dat het al snel hangtieten zijn, wat dan weer niet goed is.
dank voor deze uiteenzettingquote:
pijpen is niet gegarandeerd slikkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan de bijnaam 'pijphoer' kom?
www.muffie.nl/fotos/pijpen.jpgquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True true.
Lits? Ik hoop dat je moeder niet naast je zit?
1. sproetjes en/of tache de beaut� (= moedervlekje, liefst boven de lip)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb 4 van de 7 klassieke schoonheden. Kijk mij eens een klassieke schoonheid zijn.
Oh, wel meer dus.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
1. sproetjes en/of tache de beaut� (= moedervlekje, liefst boven de lip)
2. amandelvormige en/of licht loensende ogen =koe-oogig.
3. lange en gekrulde wimpers
4. V-vormige haargrens
5. bleke huid
6. spleetje tussen de voortanden
7. mollig
Welke precies?
je avatarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
litso toch ?
Edit: nu ik naar de link keek weet ik het zeker.
Maar goed dat ik geen vrouw ben, volgens mijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
1. sproetjes en/of tache de beaut� (= moedervlekje, liefst boven de lip) Ik heb er een boven mijn linker oog, telt dat ook?
2. amandelvormige en/of licht loensende ogen =koe-oogig. Dat mag iemand anders voor me beoordelen
3. lange en gekrulde wimpers
4. V-vormige haargrens Check. Als ik de krullen opzij schuif.
5. bleke huid
6. spleetje tussen de voortanden Een afgebroken voortand, telt dat ook?
7. mollig
Welke precies?
Ja, die is dood.quote:
je hebt 1 voortand ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen vrouw ben, volgens mij
Ik heb ook een afgebroken voortand, diagonaal nog wel, vriendjes worden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar zijn de borsten in dat rijtje?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Klein hoekje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je hebt 1 voortand ?
Of gewoon een klein stukske af ?
We zouden precies in elkaar haken!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb ook een afgebroken voortand, diagonaal nog wel, vriendjes worden?
Valt onder het hoofdstukje mollig.quote:
Leuk is dat, tieten hebbenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
Valt onder het hoofdstukje mollig.
Mollig is redelijke tot grote tieten.
Owja, ff klein feitje, als je afvalt gaat het vet van de borsten als eerste weg, en als je aankomt komt het er als laatste weer bij.
dus niet dieeten!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
Valt onder het hoofdstukje mollig.
Mollig is redelijke tot grote tieten.
Owja, ff klein feitje, als je afvalt gaat het vet van de borsten als eerste weg, en als je aankomt komt het er als laatste weer bij.
Och, daar kan ik mee leven!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mijn zenuw ligt niet bloot dus het is helaas niet een soort erogene zone.
één keer dieeten om het juiste figuur te krijgen, en dan dat vast houden. Niet iedere maand 15 kilo verliezen en weer aankomen.quote:
Der is niets, maar dan ook absoluut niets mis met mollige vrouwen!!!quote:
Alleen dieeten als het nodig is, en in de meeste gevallen is het dus echt niet nodig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
één keer dieeten om het juiste figuur te krijgen, en dan dat vast houden. Niet iedere maand 15 kilo verliezen en weer aankomen.
de meeste mannen denken zo, maar de meeste vrouwen willen juist zo slank mogelijk zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
Der is niets, maar dan ook absoluut niets mis met mollige vrouwen!!!
zoals in dat lijstje al aangegeven word is het 1 van de 7 schoonheden, en daar ben ik het helemaal mee eens.
Die zit in Bratislavaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True true.
Lits? Ik hoop dat je moeder niet naast je zit?
True, true!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
Alleen dieeten als het nodig is, en in de meeste gevallen is het dus echt niet nodig.
USquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:17 schreef Litso het volgende:
Ik heb maar 3 van die schoonheidsgevallen...
En mcD, hoe kom je nou zo opeens aan die foto?
Sterf.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:34 schreef JDude het volgende:
Kuttopic!
doe er wat aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:34 schreef JDude het volgende:
Kuttopic!
Vind jou ook lief hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:34 schreef Misstique het volgende:
Sterf.
Het was ook maar een garpje.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neu valt wel mee, tenzij je die rolletjes doorslikt ofzo!
Oh meneer heeft eenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:21 schreef Litso het volgende:
Oh, en ik was dus eten en nu ga ik koffie drinken enzo.
En dan je tieten zien krimpen zeker?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:44 schreef Dagonet het volgende:
Diëten.
Als in "de juiste spelling", wie dieeten verzonnen heeft mag met een molensteen gaan zwemmen.quote:
ik kan de trema niet vindenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:44 schreef Dagonet het volgende:
Diëten.
ik heb veel duikflessenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als in "de juiste spelling", wie dieeten verzonnen heeft mag met een molensteen gaan zwemmen.
En grote tieten zij heel zwaar overrated.
Ah, zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als in "de juiste spelling", wie dieeten verzonnen heeft mag met een molensteen gaan zwemmen.
En grote tieten zij heel zwaar overrated.
Zoek een baanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm. Ik bedenk me net dat ik vandaag alleen nog een glas sinaasappelsap op heb. Misschien toch maar een ritme kweken.
Is dat een sollicitatie voor de rol van 'leuke jongen'?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:47 schreef Litso het volgende:
Niks dilemma's. Gewoon zuinig op zijn en af en toe een leuke jongen aan laten zitten.
Dat is geheel aan jou om te beoordelenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat een sollicitatie voor de rol van 'leuke jongen'?
alt+137. "+e.quote:
het betere werk. Ik mag net niet lesgeven, nog 1 diploma halenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja ?
tof, ik wil ook ooit nog eens ergens in een koraalrif gaan duiken of zo.
dankquote:
-->R&Pquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
*kras*
Doe dat diploma eens snel halen danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
het betere werk. Ik mag net niet lesgeven, nog 1 diploma halen
Ja, waar zei jij ook alweer 'ok' op waar ik me zo druk om maakte?quote:
Daarvoor zal het nu al te laat zijn vrees ikquote:
Press OK to install kazaa. ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, waar zei jij ook alweer 'ok' op waar ik me zo druk om maakte?
Eeh?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, waar zei jij ook alweer 'ok' op waar ik me zo druk om maakte?
Edit:
Oh ja. Dat.
Ja, nee, dat ik vertelde waarom ik MM niet leuk vond en jij heel droog 'ok' zei en er verder niet op in ging.quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, nee, dat ik vertelde waarom ik MM niet leuk vond en jij heel droog 'ok' zei en er verder niet op in ging.
WJZ.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:02 schreef Neenetje het volgende:
Titim gan éirí ort.
Ik heb geleerd me niet zo druk te maken om zulke dingen. Ik ben het trouwens wel met je oneens. Maar dat terzijde.quote:
Dat ben je zeker liefje..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdulle wat ben ik schattig.
Stel je voor dat we het over alles eens zouden zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb geleerd me niet zo druk te maken om zulke dingen. Ik ben het trouwens wel met je oneens. Maar dat terzijde.
Jazeker kloontje van me..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het gaat écht leuk worden als je weer terug bent.
Ruik ik hier eigendunk? Ja hoor. Duidelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdulle wat ben ik schattig.
Alsof nog niet duidelijk was hoe geweldig ik mezelf wel niet vind.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ruik ik hier eigendunk? Ja hoor. Duidelijk.
Dat zou ook naar zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stel je voor dat we het over alles eens zouden zijn.
"Ja lieve Mer, klopt."quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat zou ook naar zijn inderdaad.
Je hebt gelijk.
Voor dat laatste zinnetje ga ik trouwens een makkelijke afkorting bedenken. Dat zou veel moeite besparen
Het is ook zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe. Kon toch zijn dat je wel gewoon Tal was?
Gefopt!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe. Kon toch zijn dat je wel gewoon Tal was?
Niemand.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie schopt me even in een coma van een week?
Oeh oeh.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Eerst je hechtingen eruit!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraag een lonsdaler!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Gewaagd.gifquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |