Oh, wel meer dus.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
1. sproetjes en/of tache de beaut� (= moedervlekje, liefst boven de lip)
2. amandelvormige en/of licht loensende ogen =koe-oogig.
3. lange en gekrulde wimpers
4. V-vormige haargrens
5. bleke huid
6. spleetje tussen de voortanden
7. mollig
Welke precies?
je avatarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
litso toch ?
Edit: nu ik naar de link keek weet ik het zeker.
Maar goed dat ik geen vrouw ben, volgens mijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
1. sproetjes en/of tache de beaut� (= moedervlekje, liefst boven de lip) Ik heb er een boven mijn linker oog, telt dat ook?
2. amandelvormige en/of licht loensende ogen =koe-oogig. Dat mag iemand anders voor me beoordelen
3. lange en gekrulde wimpers
4. V-vormige haargrens Check. Als ik de krullen opzij schuif.
5. bleke huid
6. spleetje tussen de voortanden Een afgebroken voortand, telt dat ook?
7. mollig
Welke precies?
Ja, die is dood.quote:
je hebt 1 voortand ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen vrouw ben, volgens mij
Ik heb ook een afgebroken voortand, diagonaal nog wel, vriendjes worden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar zijn de borsten in dat rijtje?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Klein hoekje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je hebt 1 voortand ?
Of gewoon een klein stukske af ?
We zouden precies in elkaar haken!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb ook een afgebroken voortand, diagonaal nog wel, vriendjes worden?
Valt onder het hoofdstukje mollig.quote:
Leuk is dat, tieten hebbenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
Valt onder het hoofdstukje mollig.
Mollig is redelijke tot grote tieten.
Owja, ff klein feitje, als je afvalt gaat het vet van de borsten als eerste weg, en als je aankomt komt het er als laatste weer bij.
dus niet dieeten!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
Valt onder het hoofdstukje mollig.
Mollig is redelijke tot grote tieten.
Owja, ff klein feitje, als je afvalt gaat het vet van de borsten als eerste weg, en als je aankomt komt het er als laatste weer bij.
Och, daar kan ik mee leven!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mijn zenuw ligt niet bloot dus het is helaas niet een soort erogene zone.
één keer dieeten om het juiste figuur te krijgen, en dan dat vast houden. Niet iedere maand 15 kilo verliezen en weer aankomen.quote:
Der is niets, maar dan ook absoluut niets mis met mollige vrouwen!!!quote:
Alleen dieeten als het nodig is, en in de meeste gevallen is het dus echt niet nodig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
één keer dieeten om het juiste figuur te krijgen, en dan dat vast houden. Niet iedere maand 15 kilo verliezen en weer aankomen.
de meeste mannen denken zo, maar de meeste vrouwen willen juist zo slank mogelijk zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
Der is niets, maar dan ook absoluut niets mis met mollige vrouwen!!!
zoals in dat lijstje al aangegeven word is het 1 van de 7 schoonheden, en daar ben ik het helemaal mee eens.
Die zit in Bratislavaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True true.
Lits? Ik hoop dat je moeder niet naast je zit?
True, true!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
Alleen dieeten als het nodig is, en in de meeste gevallen is het dus echt niet nodig.
USquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:17 schreef Litso het volgende:
Ik heb maar 3 van die schoonheidsgevallen...
En mcD, hoe kom je nou zo opeens aan die foto?
Sterf.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:34 schreef JDude het volgende:
Kuttopic!
doe er wat aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:34 schreef JDude het volgende:
Kuttopic!
Het was ook maar een garpje.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neu valt wel mee, tenzij je die rolletjes doorslikt ofzo!
Oh meneer heeft eenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:21 schreef Litso het volgende:
Oh, en ik was dus eten en nu ga ik koffie drinken enzo.
En dan je tieten zien krimpen zeker?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:44 schreef Dagonet het volgende:
Diëten.
Als in "de juiste spelling", wie dieeten verzonnen heeft mag met een molensteen gaan zwemmen.quote:
ik kan de trema niet vindenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:44 schreef Dagonet het volgende:
Diëten.
ik heb veel duikflessenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als in "de juiste spelling", wie dieeten verzonnen heeft mag met een molensteen gaan zwemmen.
En grote tieten zij heel zwaar overrated.
Ah, zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als in "de juiste spelling", wie dieeten verzonnen heeft mag met een molensteen gaan zwemmen.
En grote tieten zij heel zwaar overrated.
Zoek een baanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm. Ik bedenk me net dat ik vandaag alleen nog een glas sinaasappelsap op heb. Misschien toch maar een ritme kweken.
Is dat een sollicitatie voor de rol van 'leuke jongen'?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:47 schreef Litso het volgende:
Niks dilemma's. Gewoon zuinig op zijn en af en toe een leuke jongen aan laten zitten.
Dat is geheel aan jou om te beoordelenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat een sollicitatie voor de rol van 'leuke jongen'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |