Hij moet de schijn ophouden omdat we niet willen dat iedereen doorkrijgt dat we een nacht vol passionele seks hebben gehad natuurlijk. Duh.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom moest je kijken of c_c online was als ze bij je thuis is, litso?
Je hebt er wel van genoten, zo zonder clit enzo?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij moet de schijn ophouden omdat we niet willen dat iedereen doorkrijgt dat we een nacht vol passionele seks hebben gehad natuurlijk. Duh.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
Je hebt er wel van genoten, zo zonder clit enzo?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij moet de schijn ophouden omdat we niet willen dat iedereen doorkrijgt dat we een nacht vol passionele seks hebben gehad natuurlijk. Duh.
Paar bonnen binnen?quote:
unoquote:
Hoeveel cijfers?quote:
3quote:
3. Ja vóór de komma, hè.quote:
yupquote:
Nah, valt wel mee, ik stel mij aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat wordt besparen op voedsel, ofwel meer frituur, minder vitaminen.
Een euro en vijfenzestigeneenhalve cent, zeg maar.quote:
1,655.... nah, komt me niet bekend voorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een euro en vijfenzestigeneenhalve cent, zeg maar.
niet eens zes euro en zesenzestig cent?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een euro en vijfenzestigeneenhalve cent, zeg maar.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet eens zes euro en zesenzestig cent?
-edit-
of zestíén cent, naar men wenst!
Met opplaktattoo'squote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef ehqo het volgende:
Ik wil van die Donald Duck-kauwgom van vroeger, daar kon je nog eens grote bellen mee blazen. En dan knapt die in je gezicht, daarbij alle luchtwegen afsnijdend en stort je hevig naar lucht snakkend met een paarse kleur ter aarde. Oh, toen, toen alles beter was.
je avatarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef ehqo het volgende:
Ik wil van die Donald Duck-kauwgom van vroeger, daar kon je nog eens grote bellen mee blazen. En dan knapt die in je gezicht, daarbij alle luchtwegen afsnijdend en stort je hevig naar lucht snakkend met een paarse kleur ter aarde. Oh, toen, toen alles beter was.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oi, tenzij hij z'n hoofd in het frituurvet heeft gestoken leeft hij nog.
Dus tóch he!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef Litso het volgende:
Ik ben weer fris en schoon en mijn haar stinkt niet meer naar frituurvet
Hubba Bubba kauwgom kopen. Heeft nog altijd hetzelfde effect.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef ehqo het volgende:
Kersjesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hubba Bubba kauwgom kopen. Heeft nog altijd hetzelfde effect.
Ik ruik weer naar kersjes, yay.
quote:
Met chocola?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hubba Bubba kauwgom kopen. Heeft nog altijd hetzelfde effect.
Ik ruik weer naar kersjes, yay.
Neen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Kersjes
Nog spannende dingen gedaan vandaag?
Post maar!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neen.
Ik heb wél eindelijk die ene foto.
don't knowquote:
quote:
Grote tieten zie ik toch liever mooi gevormd. Niet zoals de homp gehakt die ik nu aan het veroberen ben.quote:
dat zeker. Eigenlijk moeten ze niet té groot zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Grote tieten zie ik toch liever mooi gevormd. Niet zoals de homp gehakt die ik nu aan het veroberen ben.
slik je ook ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb 4 van de 7 klassieke schoonheden. Kijk mij eens een klassieke schoonheid zijn.
Dat ook. Maar té groot zie je maar zelden. Het probleem met grote tieten is vooral dat het al snel hangtieten zijn, wat dan weer niet goed is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zeker. Eigenlijk moeten ze niet té groot zijn.
slimme selectie van de natuurquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat ook. Maar té groot zie je maar zelden. Het probleem met grote tieten is vooral dat het al snel hangtieten zijn, wat dan weer niet goed is.
dank voor deze uiteenzettingquote:
pijpen is niet gegarandeerd slikkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan de bijnaam 'pijphoer' kom?
www.muffie.nl/fotos/pijpen.jpgquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True true.
Lits? Ik hoop dat je moeder niet naast je zit?
1. sproetjes en/of tache de beaut� (= moedervlekje, liefst boven de lip)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb 4 van de 7 klassieke schoonheden. Kijk mij eens een klassieke schoonheid zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |