Met een kloeke gris.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij stķnd op IS. Heb hem snel overgezet.
Ach je bent zo'n mallerd, als ik nu bij je was zou ik melig vanuit de pols een tikje tegen je bovenarm geven.quote:
Heheh, ik had precies die trein de andere kant opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
De helft van BeF is omgekomen bij een treinbotsing.
En ik houd vanuit mijn beton-en-glazen toren slechts de treinenloop nauwlettend in de gaten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:01 schreef mcDavid het volgende:
Heheh, ik had precies die trein de andere kant op
Hebben wij toch even mooi geregeld, samen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:02 schreef JDude het volgende:
[..]
En ik houd vanuit mijn beton-en-glazen toren slechts de treinenloop nauwlettend in de gaten.
godverdomme gezegd door een atheist?quote:
Nee.quote:
zijn ze zo ver alquote:
ik moest lachen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees: je geeft je van BS geleende boek toch maar niet terug?
En nou niet wéér te laat naar bed gaan enzo hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Het hechtingen-avontuur staat gepland voor donderdag liefjes. Zie, ik ontwijk het niet, ik stel het gewoon uit.
I fell in love with myself and broke my back..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
I fell in love with a dead boy.
Massage?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
I fell in love with myself and broke my back..
Yes pleasequote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Massage?.
De rest van de tekst is nog waziger trouwens.
I whisper the secret in the ground
No one is gonna take you away from me
I fell in love with a dead boy, oh, such a beautiful boy
I fell in love with a dead boy, oh, such a beautiful boy
Oh, such a beautiful boy
I ask him are you a boy or a girl?
Are you a boy or are you a girl?
De kans is klein, dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oi, tenzij hij z'n hoofd in het frituurvet heeft gestoken leeft hij nog.
Tof, dan gaan we elkaar masserenquote:
Ik had er net een gesprek over met m'n supervisor ja..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:01 schreef ehqo het volgende:
Stageverslagen horen in het vagevuur.
Fuck. Doet me denken. Morgen toch maar 's m'n inschrijving bij de Hogeschool regelen. Anders zit ik nog een jaar thuis.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:01 schreef ehqo het volgende:
Stageverslagen horen in het vagevuur.
Nee, ik heb écht een nieuw boek.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees: je geeft je van BS geleende boek toch maar niet terug?
Het is niet echt moeilijk, maar veel werk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik had er net een gesprek over met m'n supervisor ja..
HIj gaf me nog wat goeie tips ook![]()
I know.. same problem here..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is niet echt moeilijk, maar veel werk.
Puikenderwijs goed bezig. Ik ben uitgetypt voor vandaag, denk dat ik maar de trein van kwartvoorvijf neem.quote:
Recognizable. Heel erg Recognizable.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:22 schreef Neenetje het volgende:
Ik ga onwillekeurig meer en meer Engels gebruiken in m'n zinnen..
Geen enkel mens is nuttig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Schrijvers zijn wel nuttig, punt 1 valt af!
Bier, dat is pas nuttig!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
Mensen zijn, in principe, net zo nuttig als een zandkorrel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |