Treinreizen is duur, vriend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon in nederland hoor.
Ok. Sturen jullie een kaartje als de baby er is?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
Zo letterlijk als je perverted mind toelaat.
Ik slik de pil, hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok. Sturen jullie een kaartje als de baby er is?
Je snapt het weer eens niet he.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok. Sturen jullie een kaartje als de baby er is?
Jij hebt goftedomme OV.quote:
Sja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh ja, dat vergeet ik nog wel eens. Dat dat duur is voor de gewone mens
Klopt trouwens niet eens, want het merendeel heeft OV, dus dat is dan gewoon.quote:
Dat zegt nog niet dat je gelijk hebt he!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik mocht het zelf verzinnen, zei je zelf!
!!!.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
Dat zegt nog niet dat je gelijk hebt he!!!!
Zelfkennis!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:15 schreef Chowi het volgende:
Now you don't need money when you look like that, do you, honey?
Niet overdrijven, ik ben helemaal niet knap.quote:
Dat insinueert dat de werkelijkheid zo is zoals ik het me verbeeld. En je gaat me niet vertellen dat je niet ongeveer een inschatting kunt maken van hoe pervers ik benquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
Zo letterlijk als je perverted mind toelaat.
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik ben helemaal niet knap.
Niets zeggen, ik weet het zelf!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:15 schreef Chowi het volgende:
Now you don't need money when you look like that, do you, honey?
Ten eerste insinueer ik nooit iets, ten tweede, sinds waneer zijn jou fantasieën per definitie waarheid?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat insinueert dat de werkelijkheid zo is zoals ik het me verbeeld. En je gaat me niet vertellen dat je niet ongeveer een inschatting kunt maken van hoe pervers ik ben![]()
Google is best handig, hè?quote:
De voorwaarden waren goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
Kíjk nou eens mensen, ik heb KS omgetoverd in een heuse hoofdletter-en-interpunctie-fanaat!
Waren er voorwaarden?quote:
Welk topic?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Volgens mij was je dronken, in dat topic
Het nummer 666, oftewel het nummer van het beest, is aan iemand doorgegeven tijdens een droom. Aangezien je in dromen alles in spiegelbeeld en ondersteboven ziet zou het dus eigenlijk 999 moeten zijn, al zijn de meningen daar over verdeeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:27 schreef Chowi het volgende:
Nog tien topics, dan gaan we naar de verdoemenis.
Er is laatst een stukje perkament van het nieuwe testament gevonden, waarop iemand veteld dat het "nummer van het beest" 616 is. Best kut, voor al die complotdenkers. Om maar niet te spreken van de metal-freaks die levensgroot 666 op hun rug getatoëerd hebben.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
Het nummer 666, oftewel het nummer van het beest, is aan iemand doorgegeven tijdens een droom. Aangezien je in dromen alles in spiegelbeeld en ondersteboven ziet zou het dus eigenlijk 999 moeten zijn, al zijn de meningen daar over verdeeld.
Ik weet het echt niet.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
Het nummer 666, oftewel het nummer van het beest, is aan iemand doorgegeven tijdens een droom. Aangezien je in dromen alles in spiegelbeeld en ondersteboven ziet zou het dus eigenlijk 999 moeten zijn, al zijn de meningen daar over verdeeld.
Ja, lekker boeiend, dat nummer is sowieso bullshit. Ik bedoel, wat heb je er nou eigenlijk aan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Er is laatst een stukje perkament van het nieuwe testament gevonden, waarop iemand veteld dat het "nummer van het beest" 616 is. Best kut, voor al die complotdenkers. Om maar niet te spreken van de metal-freaks die levensgroot 666 op hun rug getatoëerd hebben.
http://en.wikipedia.org/wiki/Number_of_the_beastquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Er is laatst een stukje perkament van het nieuwe testament gevonden, waarop iemand veteld dat het "nummer van het beest" 616 is. Best kut, voor al die complotdenkers. Om maar niet te spreken van de metal-freaks die levensgroot 666 op hun rug getatoëerd hebben.
Toch lief dat je dat eerst even hier komt melden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:37 schreef Litso het volgende:
Thuis. Eerst ff douchen.
Even kijken of c_c online is natuurlijk hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toch lief dat je dat eerst even hier komt melden.
Pfff.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Even kijken of c_c online is natuurlijk he
Check. Maar ik ging ook even douchen, dus tot zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Litso en c_c sitting in a tree....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom moest je kijken of c_c online was als ze bij je thuis is, litso?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Check. Maar ik ging ook even douchen, dus tot zo.
Toevallig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Check. Maar ik ging ook even douchen, dus tot zo.
Omdat ik niet bij mezelf thuis ben maar bij mijn moeder.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom moest je kijken of c_c online was als ze bij je thuis is, litso?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |