Oh, mooi, dan zet ik mijn eigen avatar weer terugquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:26 schreef ehqo het volgende:
Zo.
Lieffff!quote:
Grapje hoor. Ik vind je scherp vandaag en heb al menig mondhoekje omhoog gekruld dankzij jou.quote:
Ha, schijnbeweging.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, mooi, dan zet ik mijn eigen avatar weer terug
oh, dan zal ik toch even links-rechts-links kijken bij het oversteken!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Grapje hoor. Ik vind je scherp vandaag en heb al menig mondhoekje omhoog gekruld dankzij jou.
Nog 3 minutenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:28 schreef Misstique het volgende:
Is het speelkwartier al voorbij?
Kribbequote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:29 schreef JDude het volgende:
Manger.
Frans.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:29 schreef JDude het volgende:
Manger.
Dit was nog maar een kort zinnetje. Je zou mijn lange Frans eens moeten horen.quote:
Best wel flauw, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit was nog maar een kort zinnetje. Je zou mijn lange Frans eens moeten horen.
Okay, te flauw.
Très bien. Bon appetit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:39 schreef ehqo het volgende:
Manger aussi.
Da's een "t" teveelquote:
Het spijt me hans!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's een "t" teveel
Bijvoeglijk naamwoorden afgeleid van werkwoorden worden zo kort mogelijk geschreven!
Volgens mij is dat van de Heideroosjes?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:52 schreef mcDavid het volgende:
er liep een jongen voor me, met een T-shirt met als opdruk:
"Smilie, you're dying!"
en ik moest lachen
Bwegh, lastig...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het spijt me hans!
mag ik nog wel op je feestje komen?
Eikel!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:53 schreef rompompom het volgende:
Anders reageer je effe zonder PI!
zou best eens kunnen, ja!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van de Heideroosjes?
alsjeblieft?quote:[..]
Bwegh, lastig...
kloptquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van de Heideroosjes?
Poets m'n schoenen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou best eens kunnen, ja!![]()
[..]
alsjeblieft?
Wij ook niet. Dat wil zeggen, Chowi en ik.quote:
huh ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij ook niet. Dat wil zeggen, Chowi en ik.
Oh, kut, verkeerde account.quote:
quote:
Daar had ik ook niet op gerekend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij ook niet. Dat wil zeggen, Chowi en ik.
Waarom nou niet?quote:
quote:
Ik snap het even niet meer of zo,quote:
Sorry, overmacht.quote:
Ik zit in Chowi!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het even niet meer of zo,
Jullie zitten bij elkaar op de PC ?
Of iemand een kloon of wat?
Is nog niet veel voorgekomen, nee, omdat die vaak ver weg zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
haha, Ch. op een meeting tussen meer dan 2 mensen. Haha.
Zo letterlijk als je perverted mind toelaat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe letterlijk moeten we dat opvatten?
De meesten zijn gewoon in nederland hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is nog niet veel voorgekomen, nee, omdat die vaak ver weg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |