óók dat nog!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:08 schreef Chowi het volgende:
GODVERDOMME, IK HEB ME INGEHOUDEN TOEN ECCO DIE SPELFOUT PLAATSTE, MAAR DIT GAAT ME TOCH ECHT TEVER.
FOUT IN DE TT.
Woorden aan elkaar plakken, slechte eigenschap. Ik zeg ook wel eens "weleens" of "vammij".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:08 schreef ehqo het volgende:
Tever.
dadoeiknooit!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Woorden aan elkaar plakken, slechte eigenschap. Ik zeg ook wel eens "weleens" of "vammij".
Das nog fouter dan Vanmij.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Woorden aan elkaar plakken, slechte eigenschap. Ik zeg ook wel eens "weleens" of "vammij".
Danistgoedlieverd.quote:
VaMmiiJsszzZzz__x is nog het allerfoutst.quote:
neej h0r.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
VaMmiiJsszzZzz__x is nog het allerfoutst.
Soms wel.quote:
*krasquote:
Wat moet je avatar eigenlijk voorstellen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:11 schreef ehqo het volgende:
Overigens had ik die van mij al gezien vlak na de post maar was te laks voor de edit. Aangezien dit grofweg gekopieerd is kan je mij deze TT-fout ook een beetje aanrekenen.
MAAR NIET HEEL VEEL.
Oh! Wat dan wel?quote:
Pas gelijk die fout in de TT aan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:12 schreef Misstique het volgende:
Centraal.
Gecopy-pastte TT'squote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:11 schreef ehqo het volgende:
Overigens had ik die van mij al gezien vlak na de post maar was te laks voor de edit. Aangezien dit grofweg gekopieerd is kan je mij deze TT-fout ook een beetje aanrekenen.
MAAR NIET HEEL VEEL.
Whehe.quote:
Ze moet eerst nog even de FAQ "Topictitels wijzigen" lezen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Sjee, gaat het nog lang duren, Mt.? Ik word er zenuwachtig van.
quote:
Een fragment spelonk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat moet je avatar eigenlijk voorstellen?
Zo moeilijk is het niet, dat weet zelfs ik!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ze moet eerst nog even de FAQ "Topictitels wijzigen" lezen.
Doe het dan!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, dat weet zelfs ik!
huh?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef mcDavid het volgende:
waar is die quote van c_c eigenlijk gebleven, in de OP?
Boeie, c_c is een pijphoer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef mcDavid het volgende:
Hip, zeg. Wordt dat nou de nieuwste mode?quote:
Sorry, was ff bezig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Sjee, gaat het nog lang duren, Mt.? Ik word er zenuwachtig van.
Ook dat nog.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gat naar keuze, was het! [afbeelding]
Kan gebeuren.quote:
Ik mag hopen van niet, dan moet ik weer iets anders zoeken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hip, zeg. Wordt dat nou de nieuwste mode?
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, dan moet ik weer iets anders zoeken.
Die heb ik er verdulle niet voor niets in gezet!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef mcDavid het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hip, zeg. Wordt dat nou de nieuwste mode?
Ik laat hem nog even staan tot ecco weer wat anders heeft, ok?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:22 schreef Chowi het volgende:
Erg flauw, David.
Ik wil je dood.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik laat hem nog even staan tot ecco weer wat anders heeft, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |