alt+137. "+e.quote:
het betere werk. Ik mag net niet lesgeven, nog 1 diploma halenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja ?
tof, ik wil ook ooit nog eens ergens in een koraalrif gaan duiken of zo.
dankquote:
-->R&Pquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
*kras*
Doe dat diploma eens snel halen danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
het betere werk. Ik mag net niet lesgeven, nog 1 diploma halen
Ja, waar zei jij ook alweer 'ok' op waar ik me zo druk om maakte?quote:
Daarvoor zal het nu al te laat zijn vrees ikquote:
Press OK to install kazaa. ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, waar zei jij ook alweer 'ok' op waar ik me zo druk om maakte?
Eeh?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, waar zei jij ook alweer 'ok' op waar ik me zo druk om maakte?
Edit:
Oh ja. Dat.
Ja, nee, dat ik vertelde waarom ik MM niet leuk vond en jij heel droog 'ok' zei en er verder niet op in ging.quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, nee, dat ik vertelde waarom ik MM niet leuk vond en jij heel droog 'ok' zei en er verder niet op in ging.
Ik heb geleerd me niet zo druk te maken om zulke dingen. Ik ben het trouwens wel met je oneens. Maar dat terzijde.quote:
Dat ben je zeker liefje..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdulle wat ben ik schattig.
Stel je voor dat we het over alles eens zouden zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb geleerd me niet zo druk te maken om zulke dingen. Ik ben het trouwens wel met je oneens. Maar dat terzijde.
Jazeker kloontje van me..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het gaat écht leuk worden als je weer terug bent.
Ruik ik hier eigendunk? Ja hoor. Duidelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdulle wat ben ik schattig.
Alsof nog niet duidelijk was hoe geweldig ik mezelf wel niet vind.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ruik ik hier eigendunk? Ja hoor. Duidelijk.
Dat zou ook naar zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stel je voor dat we het over alles eens zouden zijn.
"Ja lieve Mer, klopt."quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat zou ook naar zijn inderdaad.
Je hebt gelijk.
Voor dat laatste zinnetje ga ik trouwens een makkelijke afkorting bedenken. Dat zou veel moeite besparen
Het is ook zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe. Kon toch zijn dat je wel gewoon Tal was?
Gefopt!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe. Kon toch zijn dat je wel gewoon Tal was?
Niemand.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie schopt me even in een coma van een week?
Oeh oeh.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Eerst je hechtingen eruit!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraag een lonsdaler!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |