Die zijn in dit deel van de stad niet te vinden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mochten mensen nog leuke plaatjes hebben van UNESCO werelderfgoed bij hun om de hoek, dan post ik die graag natuurlijk
Woont er ook daadwerkelijk iemand in eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mochten mensen nog leuke plaatjes hebben van UNESCO werelderfgoed bij hun om de hoek, dan post ik die graag natuurlijk
Wat ben je heerlijk rebels vandaagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:26 schreef Q. het volgende:
Slopen is goed.
Dat heb ik ook zo gedaan daarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Yep, over een jaar gaat de boel plat.
Oh, ik heb een leuk huisje en een leuke huisgenote. Dus dat scheelt. Maar ik moet nog eventjes in Den Haag mijn tijd uitzitten op mijn huidige werk, dus ik woon er pas over twee maandjes.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo gedaan daarIn de Heringastraat. Leuk huisje, debiele huisgenoot
Jij bent de oude huisgenoot van Twist! Oh. Toch niet. Scheelt niet veel!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo gedaan daarIn de Heringastraat. Leuk huisje, debiele huisgenoot
Bier drinken is meestal leuk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, ik heb een leuk huisje en een leuke huisgenote. Dus dat scheelt. Maar ik moet nog eventjes in Den Haag mijn tijd uitzitten op mijn huidige werk, dus ik woon er pas over twee maandjes.
Is de UIT leuk trouwens?
Oké, zoiets dacht ik ook al welquote:
Mja het was iemand die er genoegen uithaalde z'n vriendin luidkeels 6 keer per week uit te wonen om 3 uur 's nachts. En onder de wc schoonmaken een toiletblok erinhangen verstond.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent de oude huisgenoot van Twist! Oh. Toch niet. Scheelt niet veel!
Alles!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat is er nog meer leuk in Utrecht?
Dat is wel wat overdreven ja. Een keer extra doorspoelen is goed genoeg.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En onder de wc schoonmaken een toiletblok erinhangen verstond.
Vier dagen lang carnaval/koninginnedag/algehele chaos.quote:
Bluesroutequote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, zoiets dacht ik ook al wel.
Alleen een beetje kut dat het vlak voor lowlands valt. Brak naar een festival en daarna nog een week werken. Joechei.
Wat is er nog meer leuk in Utrecht?
Ik ben vertrokken toen ik ze copulerende op mijn meubilair aantrof.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel wat overdreven ja. Een keer extra doorspoelen is goed genoeg.
Count me in... heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vier dagen lang carnaval/koninginnedag/algehele chaos.
Wat voor iets is dat?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:39 schreef Ymke het volgende:
Morgen dat wereld festival in het Julianapark
Alsof wij weten wie jij bent.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:37 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben niet iemand die vooroordelen koestert, maar die twee waren echt te typerend voor die hun Treehugger studievereniging
Maar goed straks kent iemand ze en dan heb ik weer gezeik
oh ja moet me binnenkort maar eens gaan inschrijven. toch de stad n beetje leren kennenquote:
Nu word ik helemaal nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:55 schreef Sjoewe het volgende:
Hoeveel naamgenoten denk je dat ik heb in Utrecht?
En de vereniging is biton.
editquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nu word ik helemaal nieuwsgierig.
*noteertquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:39 schreef Ymke het volgende:
Morgen dat wereld festival in het Julianapark
Fotoboekquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is vast niet waar het topic voor bedoeld is..
FOTOBOEKquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
We willen namen horen. Nouja, IK wil namen horen.
Vraag me af welke onhygienische Bitonees zoveel seks heeft.
Weetje wat, als jij vertelt in welke straat jij woont, dan weet ik vast wel wie het is. Dan heb jij niks gezegd..
Ik moet helaas overslaan , zit in de nachtdienst . Andere jaren was ik er wel , erg gezellig daarquote:
Wanneer heb je daar gewoond? Ik tot een half jaar geleden namelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo gedaan daarIn de Heringastraat. Leuk huisje.
Dit is idd niet echt denderend.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:50 schreef Q. het volgende:
In de winter is mijn uitzicht toch een stuk beter dan het nu is:
[afbeelding]
Dat werd wel eens tijd dan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Vandaag broodje mario voor t eerst gegeten
Viel het erg tegen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Vandaag broodje mario voor t eerst gegeten
Was wel lekker hoor maar om dit nou 1 van de hoogtepunten te noemen van Utrecht wat je soms ziet in Utrechtoverzichtjes vind ik ook weer overdrevenquote:
Helemaal mee eens, veel mensen doen alsof het een culinair hoogstandje is om vanuit groningen voor om te rijden. Ik vind er weinig aan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Was wel lekker hoor maar om dit nou 1 van de hoogtepunten te noemen van Utrecht wat je soms ziet in Utrechtoverzichtjes vind ik ook weer overdreven![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:50 schreef Q. het volgende:
In de winter is mijn uitzicht toch een stuk beter dan het nu is:
[afbeelding]
gewoon een bolletje met salami en wat groentenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:59 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, veel mensen doen alsof het een culinair hoogstandje is om vanuit groningen voor om te rijden. Ik vind er weinig aan.
Ik weet het toch al.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:11 schreef ChrisJX het volgende:
Hou maar op, ik heb het briljantste uitzicht
En nee, ik post het niet. Straks weten jullie allemaal waar ik woon en zit m'n huis vol visite
Ah, woon je schuin boven Jimmy's?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kijk uit op allemaal andere miertjes, ieder in z'n eigen hokje..
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wanneer heb je daar gewoond? Ik tot een half jaar geleden namelijk.
True.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, maar je woont dan wél veilig in het geval er eens een nucleaire oorlog uitbreekt..
Nr 18 hier. Dat huis waar de anita's van de overkant eieren tegen het raam aan hadden gegooid.quote:
Heb jij de man met de hond nog meegemaakt? Die dronken debiel met z'n ubervalse herderquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nr 18 hier. Dat huis waar de anita's van de overkant eieren tegen het raam aan hadden gegooid.![]()
Oud bijna buur
Ja, daar was ik bang voor.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb jij de man met de hond nog meegemaakt? Die dronken debiel met z'n ubervalse herder
Ja die ja. Liep ik daar naar de Edah, 'zooo ben jij anders even een lekker snoepje' Ehm ok, bedankt enzoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Die buurttravo geilde enorm op m'n huisgenoot. En die travo zat altijd zo mooi samen met die wijven op het bankje voor hun huis, tegenover het onze.![]()
En m'n huisgenoot maar zo van
Ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja die ja. Liep ik daar naar de Edah, 'zooo ben jij anders even een lekker snoepje' Ehm ok, bedankt enzo![]()
Jij vond het er ook leuk he, als je op visite kwam.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:13 schreef Q. het volgende:
Wat een wijk!
Ik was het weer helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij vond het er ook leuk he, als je op visite kwam.
"Was ze lekker?!![]()
![]()
"
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar heb je nou een printer of niet?![]()
Uiteraard. Maar dat vroegen je buren niet. Jij ook niet, toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar heb je nou een printer of niet?![]()
Ik vroeg het al in je fobo toennet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:21 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard. Maar dat vroegen je buren niet. Jij ook niet, toch?
Whehehe. Tof, waar was dat?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik woonde de laatste 6 jaar dat ik in Utreg woonde, in het geboortehuis van Marco van Basten![]()
Heb nog wat media over de vloer gehad ook
Hij print wel alleen zwart wit hoor, is laserdinges. Papier heb ik niet echt veel meer maar de winkels hier op kanaleneiland zijn open dus ik kan wel wat bij halen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vroeg het al in je fobo toennet.
En heb je printpapier en inkt en ben je morgen thuis in je mooie appartement in Utrecht (ontopic!)?
En mag ik dan even langskomen om je dvd's terug te brengen terwijl ik bijbedoelingen heb?
Bummerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zal ook even foto's online gaan gooien van m'n voormalig Heringahuis.
edit: oh, ik kan ze momenteel nergens vinden
Je woont bij Q in huis? Die woont ook in een IKEA catalogus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bummer
Ik kan de rest ook nergens vinden. Alleen een foto van de Ikea catalogus waar ik nu in woon
Ik ben niet de enige die het opvaltquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Je woont bij Q in huis? Die woont ook in een IKEA catalogus.
Zat ie op de vleutenseweg?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:40 schreef releaze het volgende:
Marco van Basten in Lombok...
Ik heb nog op z'n oude basisschool gezeten..Kwam het jeugdjournaal langs in 88.. En wij het schoollied zingen
Sweet memories!
nee, was de st dominicus in oog in alquote:Op zondag 25 juni 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zat ie op de vleutenseweg?
(Nu de kameleon, toen de katholieke?)
Bah,quote:Op zondag 25 juni 2006 10:59 schreef Q. het volgende:
Oh ja. En het gaat flink gieten later vandaag. Leuk.
Yep, ik woon in dat wijkje aan de overkant van de Adm. Helfrichlaan. Ik woon nu 6 jaar in Utrecht en ik kick nog steeds net zo op deze stad als jij. Mij krijg je hier nóóit meer weg.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:48 schreef Q. het volgende:
Jij woont ook in de buurt hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |