Knaken vragen! Uitmelken!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:06 schreef Bluezz het volgende:
Je zal er maar wonen....
Na eerst afgelopen vrijdag in shownieuws te zijn geweest, daarna een artikeltje in het AD, dan nu ook in de Aktueel te zien.... mijn huis!
Een fotograaf (bleek ook utregter te zijn) en een journalist belden net aan of ze ook van binnen wat plaatjes mochten schieten.
Vooral de wc en het kleinste slaapkamertje (dat waarschijnlijk babykamertje van Marco is geweest), en een doorkijkje door de kamer waren erg belangrijk.
En boven op de overloop wilden ze het "kneuterige" kleine vastleggen![]()
![]()
Ze mailen mij de foto's door, vóór publikatie mag ik dan een blik werpen.
Volgende week verschijnt het artikel.
![]()
Die grap maakte ik ook, toen ze vroegen of ik ook op de foto wilde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:09 schreef twi het volgende:
Leuk! Hollands eigen Graceland
Enneh, die Aktueel had twee vliegen in een klap, of zijn er alleen foto's van het huis genomen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:13 schreef vegeta het volgende:
En bluezz als je nu ook nog is wist van welk voetbal elftal die coach was geworden zonder het mij te vragen. Dan was ik nog blijer geweest.![]()
![]()
Dat kwam niet eens bij me opquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:16 schreef DIGGER het volgende:
En je hebt die lui toch wel laten dokken he, ze verdienen overal immers dik aan.
Daar woonde hij vanaf zijn 8e jaar, en daar kende de fotograaf hem dan ook van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Wie gaat er dan ook in Oog in Al wonen
Over 2 jaar is het hier geslooptquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:45 schreef JaWi het volgende:
Over 2 jaar is je huis goud waard.
Goed planquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:49 schreef JaWi het volgende:.
Laten we met z'n allen een actie beginnen.
Ik alleen de straat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:14 schreef SCH het volgende:
Ik weet waar dat huis woont
Er staat een schoteltje bij de deur knulquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:08 schreef vegeta het volgende:
Hmmmmm,laat ik ook maar is langs komen bij bluezz wil wel is weten waar marco van basten geboren is.Bluezz kom morgen wel even langs dan oke.
Mij laat je toch geen geld betalen he?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |