Hij print wel alleen zwart wit hoor, is laserdinges. Papier heb ik niet echt veel meer maar de winkels hier op kanaleneiland zijn open dus ik kan wel wat bij halen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vroeg het al in je fobo toennet.
En heb je printpapier en inkt en ben je morgen thuis in je mooie appartement in Utrecht (ontopic!)?
En mag ik dan even langskomen om je dvd's terug te brengen terwijl ik bijbedoelingen heb?
Bummerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zal ook even foto's online gaan gooien van m'n voormalig Heringahuis.
edit: oh, ik kan ze momenteel nergens vinden
Je woont bij Q in huis? Die woont ook in een IKEA catalogus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bummer
Ik kan de rest ook nergens vinden. Alleen een foto van de Ikea catalogus waar ik nu in woon
Ik ben niet de enige die het opvaltquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Je woont bij Q in huis? Die woont ook in een IKEA catalogus.
Zat ie op de vleutenseweg?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:40 schreef releaze het volgende:
Marco van Basten in Lombok...
Ik heb nog op z'n oude basisschool gezeten..Kwam het jeugdjournaal langs in 88.. En wij het schoollied zingen
Sweet memories!
nee, was de st dominicus in oog in alquote:Op zondag 25 juni 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zat ie op de vleutenseweg?
(Nu de kameleon, toen de katholieke?)
Bah,quote:Op zondag 25 juni 2006 10:59 schreef Q. het volgende:
Oh ja. En het gaat flink gieten later vandaag. Leuk.
Yep, ik woon in dat wijkje aan de overkant van de Adm. Helfrichlaan. Ik woon nu 6 jaar in Utrecht en ik kick nog steeds net zo op deze stad als jij. Mij krijg je hier nóóit meer weg.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:48 schreef Q. het volgende:
Jij woont ook in de buurt hier?
Yep, I read. Ach, voor de rest is het best veilig hier. Afgezien van de regelmatige autoinbraken, met name rondom sportpark Welgelegen, ligt regelmatig heeel veel glas. Hier in de straat ook al keer of twee gezien.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:10 schreef Mjam het volgende:
Ik fiets regelmatig door jouw straat...
Pas iemand vermoord trouwens op een steenworp afstand, en ook een steekpartij in de van Vollenhovenlaan. Gaat lekker zo.
Nep-bazaaaarrr-ganger!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:27 schreef Q. het volgende:
Niet gezien, alleen even bij de Primera geweest aan de andere kant.
Waar zit dat dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:39 schreef Q. het volgende:
Handig, zo'n bazaar bij winkelcentrum kanaleneiland op zondag: kan ik ook nog eens op zondag noodzakelijke dingen halen.
Die had m'n huisgenoot ineens ergens vandaan gehaald. Meegenomen van een feestje ofzo.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef Sjoewe het volgende:
Die palmboom, daar heb ik me over staan verwonderen ja![]()
Dus we hadden zowel de straat als de infantiele huisgenoot gemeen.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
Naja wij hadden ook wat belachelijks in de woonkamer
[afbeelding]
De CD-stairway to heaven van mij en het ballenbord van mn infantiele huisgenoot
Ik was toch wel erg gesteld op m'n oude huisgenoot daar. Hij was dan wel lichtelijk gestoord en behoorlijk ADHD-erig, maar hij was wel lief en gezellig.quote:
quote:Op 26-06-2006 11:30 schreef Sjoeweis altijd goed. En we moeten eigenlijk nu een hele corny Utreg meet op poten gaan zetten. Zoiets als een rondvaart (
) maar dan nog slechter.
![]()
quote:Op 26-06-2006 13:20 schreef Twisted_fokis idd altijd goed. Ook makkelijk te gebruiken als je nog geen koffie hebt gehad namelijk.
Zoals: als het wat beter weer is gaan waterfietsen door de grachten?![]()
Medestanders? Andere ideeën?quote:Op 26-06-2006 14:01 schreef Sjoewe
Ja precies. Of kanoën bij de kromme rijn en daarna aan de karaoke bij Jan de Winter. Hetgeen op zeker een fraaie serie foto's zou moeten opleveren![]()
Mja kennelijk was ik de enige tegen wie ie zich nog kon misdragen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jeetje, ik ken dat joch dus als een onzettend rustig joch met een vriendin bij wie die onder de plak zit. Niks geen seksmarathons en happy hardcore.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |