Bummerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zal ook even foto's online gaan gooien van m'n voormalig Heringahuis.
edit: oh, ik kan ze momenteel nergens vinden
Je woont bij Q in huis? Die woont ook in een IKEA catalogus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bummer
Ik kan de rest ook nergens vinden. Alleen een foto van de Ikea catalogus waar ik nu in woon
Ik ben niet de enige die het opvaltquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Je woont bij Q in huis? Die woont ook in een IKEA catalogus.
Zat ie op de vleutenseweg?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:40 schreef releaze het volgende:
Marco van Basten in Lombok...
Ik heb nog op z'n oude basisschool gezeten..Kwam het jeugdjournaal langs in 88.. En wij het schoollied zingen
Sweet memories!
nee, was de st dominicus in oog in alquote:Op zondag 25 juni 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zat ie op de vleutenseweg?
(Nu de kameleon, toen de katholieke?)
Bah,quote:Op zondag 25 juni 2006 10:59 schreef Q. het volgende:
Oh ja. En het gaat flink gieten later vandaag. Leuk.
Yep, ik woon in dat wijkje aan de overkant van de Adm. Helfrichlaan. Ik woon nu 6 jaar in Utrecht en ik kick nog steeds net zo op deze stad als jij. Mij krijg je hier nóóit meer weg.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:48 schreef Q. het volgende:
Jij woont ook in de buurt hier?
Yep, I read. Ach, voor de rest is het best veilig hier. Afgezien van de regelmatige autoinbraken, met name rondom sportpark Welgelegen, ligt regelmatig heeel veel glas. Hier in de straat ook al keer of twee gezien.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:10 schreef Mjam het volgende:
Ik fiets regelmatig door jouw straat...
Pas iemand vermoord trouwens op een steenworp afstand, en ook een steekpartij in de van Vollenhovenlaan. Gaat lekker zo.
Nep-bazaaaarrr-ganger!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:27 schreef Q. het volgende:
Niet gezien, alleen even bij de Primera geweest aan de andere kant.
Waar zit dat dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:39 schreef Q. het volgende:
Handig, zo'n bazaar bij winkelcentrum kanaleneiland op zondag: kan ik ook nog eens op zondag noodzakelijke dingen halen.
Die had m'n huisgenoot ineens ergens vandaan gehaald. Meegenomen van een feestje ofzo.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef Sjoewe het volgende:
Die palmboom, daar heb ik me over staan verwonderen ja![]()
Dus we hadden zowel de straat als de infantiele huisgenoot gemeen.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
Naja wij hadden ook wat belachelijks in de woonkamer
[afbeelding]
De CD-stairway to heaven van mij en het ballenbord van mn infantiele huisgenoot
Ik was toch wel erg gesteld op m'n oude huisgenoot daar. Hij was dan wel lichtelijk gestoord en behoorlijk ADHD-erig, maar hij was wel lief en gezellig.quote:
quote:Op 26-06-2006 11:30 schreef Sjoeweis altijd goed. En we moeten eigenlijk nu een hele corny Utreg meet op poten gaan zetten. Zoiets als een rondvaart (
) maar dan nog slechter.
![]()
quote:Op 26-06-2006 13:20 schreef Twisted_fokis idd altijd goed. Ook makkelijk te gebruiken als je nog geen koffie hebt gehad namelijk.
Zoals: als het wat beter weer is gaan waterfietsen door de grachten?![]()
Medestanders? Andere ideeën?quote:Op 26-06-2006 14:01 schreef Sjoewe
Ja precies. Of kanoën bij de kromme rijn en daarna aan de karaoke bij Jan de Winter. Hetgeen op zeker een fraaie serie foto's zou moeten opleveren![]()
Mja kennelijk was ik de enige tegen wie ie zich nog kon misdragen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jeetje, ik ken dat joch dus als een onzettend rustig joch met een vriendin bij wie die onder de plak zit. Niks geen seksmarathons en happy hardcore.!
Oh! Met z'n allen in een kliekje over straat lopen, hand-in-hand, en dan Q voorop met een bordje 'Utrecht Fok!-meet, volg mij'. 's Middags met z'n allen in een uitgestorven café rond een grote tafel gaan zitten, wachtend tot er iemand een rondje geeft.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik wil geen grote Utrecht-meet, dat vind ik genant..
Ik geneerde me al dood de vorige keer dat ik met Q. in mijn stamcafe zat. Meneer werd namelijk een beetje aangeschoten, gooide het bier van de buren om en begon op discosterkte over seks te praten. (Krijg vooral een mental picture bij dit verhaal, dat sterkt me alleen maar in het maken van mijn punt.)quote:Op maandag 26 juni 2006 15:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh! Met z'n allen in een kliekje over straat lopen, hand-in-hand, en dan Q voorop met een bordje 'Utrecht Fok!-meet, volg mij'. 's Middags met z'n allen in een uitgestorven café rond een grote tafel gaan zitten, wachtend tot er iemand een rondje geeft..
*mental image*quote:Op maandag 26 juni 2006 16:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik geneerde me al dood de vorige keer dat ik met Q. in mijn stamcafe zat. Meneer werd namelijk een beetje aangeschoten, gooide het bier van de buren om en begon op discosterkte over seks te praten. (Krijg vooral een mental picture bij dit verhaal, dat sterkt me alleen maar in het maken van mijn punt.)
quote:
Zou dit wat zijn?quote:
Zaterdag 8 juli (tweede zaterdag!!)
CRUISE CONTROL XXXII
Voor wie er in september niet bij waren deze keer een herkansing om onze favoriete electro cookies van Avenue D te zien optreden! Het optreden begint vroeg omdat ze daarna doorgaan naar Rauw dus zorg dat je om 23 aan de deur staat.
Acu, Voorstraat 71, Utrecht, 23-4 uur, ¤3,50
Whehe ik heb altijd net precies de verkeerde avonden te pakken in de ACU. Of dat je maar in gesprek gaat met een krakershond, omdat dat de enige is die ja aandacht gunt, of dat je je iedere keer schaamt dat je net eengehaktbal op hebt omdat het vegannight isquote:Op maandag 26 juni 2006 17:21 schreef AudreyHepburn het volgende:. Cruise Control !
.
Leuke avond. Maar, dan moeten mensen niet bang zijn voor de ACU. (Gezien het hoge Spanjaarden-met-honden-gehalte).
Het zou best kunnen dat ik daar heenga, maar ik denk dat ik dan ga met mijn lesbische vriendinnetjes. (Mits die tuthola's niet in de. Chueca.
. zitten.) Wat een laffe boel daar. Saaai.
Oh en. de barkrukken in de Chueca.
.
En. de naam van de Chueca.
.
En. de muziek in de Chueca.
.
'quote:Op maandag 26 juni 2006 17:30 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, dat snap ik niet zo. 'k Heb het natuurlijk ook niet op links stinkend krakerstuig dat hun anarchistische visie aan de rest van de wereld wil opleggen, maar je hoeft er toch niet mee te praten op zo'n avond? Bovendien is m'n Spaans bijna zo slecht als m'n Japans. En om naar te kijken, ach... aparte mensen zijn vaak wel vermakelijk..
Whehe of de vorige keer dat ik daar binnenkwam op een punk-avond:quote:Op maandag 26 juni 2006 17:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb altijd even een giechelmoment als ik het Fooienpotbord lees. De stichtingen die daar voor in aanmerking komen lijken altijd regelrecht uit de Donald Duck gejat te zijn.
Mja ik ben echt in to hardcore-punk zegmaar, en met dat alle kraakpanden langzaam verdwijnen uit Utrecht, wordt het aantal shows gewoon steeds minder.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Op punkavonden kom ik gewoon echt al principieel niet. Dat is net zoiets als op donderdag naar The Jam gaan. Je weet wat er is, en je weet dat het niks voor jou is, dus blijf je er weg.
Een tweedehands sprinkler van Duitse makelij?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:41 schreef DennisMoore het volgende:
Op punk-avonden de sprinkler-installatie laten afgaan...
Zit hier een verhaal achter ? Zo ja, dan willen we het horen.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:41 schreef DennisMoore het volgende:
Op punk-avonden de sprinkler-installatie laten afgaan...
Nee, helaas, maar ik heb een levendige fantasie soms.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zit hier een verhaal achter ? Zo ja, dan willen we het horen.
Ik mag graag op zaterdag naar Diep In De Groef in de EKKO gaan. Verder vind ik Vitamine ACU op vrijdag leuk. Cruise Control in de ACU is een leuk homo-electro-feest, wat ook prima te pruimen is voor niet-homo's. Never Mind The British, een britpopavond in Tivoli de Helling was afgelopen vrijdag best te pruimen, met dank aan DJ St. Paul. (Heb over het algemeen geen hoge pet op van die gast, dankzij Pop O Matic op donderdag in Tivoli, en hij heeft geneukt met een vriendin van me, maar deze avond was best aardig.)quote:Op maandag 26 juni 2006 18:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind het niet zo leuk meer als vroeger. De Tivoli op donderdag was al nooit echt super, maar tegenwoordig is het echt niet leuk meer, tenzij je met een grote groep bent en je eigen feestje bouwt, maar goed dat is overal eigenlijk.
Nu is het vooral de losse feestjes, SWAK-feest, piekendisco etc. Waar is het nou echt leuk, en zijn de mensen nog een beetje chill?
Alleen uitgaan is niet leuk.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ook niet. Uit laksheid voornamelijk. Wat is jouw excuus?
Awww...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
(Meisje met beugeltje die net een half uur de centjes in haar beursje heeft staan tellen: "Mag ik een zoete witte wijn ?")
Dat was de 7-jaar-P.'o.M.-verjaardag. (En GEM speelt niet zo vaak meer in Utrecht tegenwoordig.) Zo rond deze tijd bestaat P.'o.M. trouwens 8 jaar. Maar daar doen ze dan weer niks aan.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
Tja en pop-o-matic is zo dood. Ik vond het geweldig toen ze GEM daar een keer hadden neergezet, dat soort dingen moesten ze eens vaker doen. Die krijgen iedereen wel aan het bewegen.
Ik heb ze gezien in de HMH.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:28 schreef Sjoewe het volgende:
en ik heb een een filmpje voor ze gebouwd toen ze voor de stereophonics in de HMH speelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |