Mja ik ben echt in to hardcore-punk zegmaar, en met dat alle kraakpanden langzaam verdwijnen uit Utrecht, wordt het aantal shows gewoon steeds minder.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Op punkavonden kom ik gewoon echt al principieel niet. Dat is net zoiets als op donderdag naar The Jam gaan. Je weet wat er is, en je weet dat het niks voor jou is, dus blijf je er weg.
Een tweedehands sprinkler van Duitse makelij?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:41 schreef DennisMoore het volgende:
Op punk-avonden de sprinkler-installatie laten afgaan...
Zit hier een verhaal achter ? Zo ja, dan willen we het horen.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:41 schreef DennisMoore het volgende:
Op punk-avonden de sprinkler-installatie laten afgaan...
Nee, helaas, maar ik heb een levendige fantasie soms.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zit hier een verhaal achter ? Zo ja, dan willen we het horen.
Ik mag graag op zaterdag naar Diep In De Groef in de EKKO gaan. Verder vind ik Vitamine ACU op vrijdag leuk. Cruise Control in de ACU is een leuk homo-electro-feest, wat ook prima te pruimen is voor niet-homo's. Never Mind The British, een britpopavond in Tivoli de Helling was afgelopen vrijdag best te pruimen, met dank aan DJ St. Paul. (Heb over het algemeen geen hoge pet op van die gast, dankzij Pop O Matic op donderdag in Tivoli, en hij heeft geneukt met een vriendin van me, maar deze avond was best aardig.)quote:Op maandag 26 juni 2006 18:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind het niet zo leuk meer als vroeger. De Tivoli op donderdag was al nooit echt super, maar tegenwoordig is het echt niet leuk meer, tenzij je met een grote groep bent en je eigen feestje bouwt, maar goed dat is overal eigenlijk.
Nu is het vooral de losse feestjes, SWAK-feest, piekendisco etc. Waar is het nou echt leuk, en zijn de mensen nog een beetje chill?
Alleen uitgaan is niet leuk.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ook niet. Uit laksheid voornamelijk. Wat is jouw excuus?
Awww...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
(Meisje met beugeltje die net een half uur de centjes in haar beursje heeft staan tellen: "Mag ik een zoete witte wijn ?")
Dat was de 7-jaar-P.'o.M.-verjaardag. (En GEM speelt niet zo vaak meer in Utrecht tegenwoordig.) Zo rond deze tijd bestaat P.'o.M. trouwens 8 jaar. Maar daar doen ze dan weer niks aan.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
Tja en pop-o-matic is zo dood. Ik vond het geweldig toen ze GEM daar een keer hadden neergezet, dat soort dingen moesten ze eens vaker doen. Die krijgen iedereen wel aan het bewegen.
Ik heb ze gezien in de HMH.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:28 schreef Sjoewe het volgende:
en ik heb een een filmpje voor ze gebouwd toen ze voor de stereophonics in de HMH speelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |