Hij print wel alleen zwart wit hoor, is laserdinges. Papier heb ik niet echt veel meer maar de winkels hier op kanaleneiland zijn open dus ik kan wel wat bij halen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vroeg het al in je fobo toennet.
En heb je printpapier en inkt en ben je morgen thuis in je mooie appartement in Utrecht (ontopic!)?
En mag ik dan even langskomen om je dvd's terug te brengen terwijl ik bijbedoelingen heb?
Bummerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zal ook even foto's online gaan gooien van m'n voormalig Heringahuis.
edit: oh, ik kan ze momenteel nergens vinden
Je woont bij Q in huis? Die woont ook in een IKEA catalogus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bummer
Ik kan de rest ook nergens vinden. Alleen een foto van de Ikea catalogus waar ik nu in woon
Ik ben niet de enige die het opvaltquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Je woont bij Q in huis? Die woont ook in een IKEA catalogus.
Zat ie op de vleutenseweg?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:40 schreef releaze het volgende:
Marco van Basten in Lombok...
Ik heb nog op z'n oude basisschool gezeten..Kwam het jeugdjournaal langs in 88.. En wij het schoollied zingen
Sweet memories!
nee, was de st dominicus in oog in alquote:Op zondag 25 juni 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zat ie op de vleutenseweg?
(Nu de kameleon, toen de katholieke?)
Bah,quote:Op zondag 25 juni 2006 10:59 schreef Q. het volgende:
Oh ja. En het gaat flink gieten later vandaag. Leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |