Oh! Met z'n allen in een kliekje over straat lopen, hand-in-hand, en dan Q voorop met een bordje 'Utrecht Fok!-meet, volg mij'. 's Middags met z'n allen in een uitgestorven café rond een grote tafel gaan zitten, wachtend tot er iemand een rondje geeft.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik wil geen grote Utrecht-meet, dat vind ik genant..
Ik geneerde me al dood de vorige keer dat ik met Q. in mijn stamcafe zat. Meneer werd namelijk een beetje aangeschoten, gooide het bier van de buren om en begon op discosterkte over seks te praten. (Krijg vooral een mental picture bij dit verhaal, dat sterkt me alleen maar in het maken van mijn punt.)quote:Op maandag 26 juni 2006 15:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh! Met z'n allen in een kliekje over straat lopen, hand-in-hand, en dan Q voorop met een bordje 'Utrecht Fok!-meet, volg mij'. 's Middags met z'n allen in een uitgestorven café rond een grote tafel gaan zitten, wachtend tot er iemand een rondje geeft..
*mental image*quote:Op maandag 26 juni 2006 16:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik geneerde me al dood de vorige keer dat ik met Q. in mijn stamcafe zat. Meneer werd namelijk een beetje aangeschoten, gooide het bier van de buren om en begon op discosterkte over seks te praten. (Krijg vooral een mental picture bij dit verhaal, dat sterkt me alleen maar in het maken van mijn punt.)
quote:
Zou dit wat zijn?quote:
Zaterdag 8 juli (tweede zaterdag!!)
CRUISE CONTROL XXXII
Voor wie er in september niet bij waren deze keer een herkansing om onze favoriete electro cookies van Avenue D te zien optreden! Het optreden begint vroeg omdat ze daarna doorgaan naar Rauw dus zorg dat je om 23 aan de deur staat.
Acu, Voorstraat 71, Utrecht, 23-4 uur, ¤3,50
Whehe ik heb altijd net precies de verkeerde avonden te pakken in de ACU. Of dat je maar in gesprek gaat met een krakershond, omdat dat de enige is die ja aandacht gunt, of dat je je iedere keer schaamt dat je net eengehaktbal op hebt omdat het vegannight isquote:Op maandag 26 juni 2006 17:21 schreef AudreyHepburn het volgende:. Cruise Control !
.
Leuke avond. Maar, dan moeten mensen niet bang zijn voor de ACU. (Gezien het hoge Spanjaarden-met-honden-gehalte).
Het zou best kunnen dat ik daar heenga, maar ik denk dat ik dan ga met mijn lesbische vriendinnetjes. (Mits die tuthola's niet in de. Chueca.
. zitten.) Wat een laffe boel daar. Saaai.
Oh en. de barkrukken in de Chueca.
.
En. de naam van de Chueca.
.
En. de muziek in de Chueca.
.
'quote:Op maandag 26 juni 2006 17:30 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, dat snap ik niet zo. 'k Heb het natuurlijk ook niet op links stinkend krakerstuig dat hun anarchistische visie aan de rest van de wereld wil opleggen, maar je hoeft er toch niet mee te praten op zo'n avond? Bovendien is m'n Spaans bijna zo slecht als m'n Japans. En om naar te kijken, ach... aparte mensen zijn vaak wel vermakelijk..
Whehe of de vorige keer dat ik daar binnenkwam op een punk-avond:quote:Op maandag 26 juni 2006 17:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb altijd even een giechelmoment als ik het Fooienpotbord lees. De stichtingen die daar voor in aanmerking komen lijken altijd regelrecht uit de Donald Duck gejat te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |