abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39251913
Ik wil geen grote Utrecht-meet, dat vind ik genant.

.

Oh en voor alle jongens van technische universiteiten elders in het land die toevallig meelezen danwel de jochies van de natuurkunde faculteit hier op de Uithof: kom alsjeblieft een psychologiemokkel hier oppikken in de UB en woon d'r even flink uit ofzo. Ik word gek van ze. Ze zijn vervelend. Er zit er hier eentje tegenover me met gouden oorbellen en gele oordopjes in die me al een paar uur aan het aanstaren is. Ik hoop dat ze meeleest in dit topic. . (Ja, ik heb het over jou, mokkel met rood haar.)
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_39252579
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:

Ik wil geen grote Utrecht-meet, dat vind ik genant.

.
Oh! Met z'n allen in een kliekje over straat lopen, hand-in-hand, en dan Q voorop met een bordje 'Utrecht Fok!-meet, volg mij'. 's Middags met z'n allen in een uitgestorven café rond een grote tafel gaan zitten, wachtend tot er iemand een rondje geeft.

.
pi_39252922
De dom beklimmen
pi_39253280
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:52 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Oh! Met z'n allen in een kliekje over straat lopen, hand-in-hand, en dan Q voorop met een bordje 'Utrecht Fok!-meet, volg mij'. 's Middags met z'n allen in een uitgestorven café rond een grote tafel gaan zitten, wachtend tot er iemand een rondje geeft.

.
Ik geneerde me al dood de vorige keer dat ik met Q. in mijn stamcafe zat. Meneer werd namelijk een beetje aangeschoten, gooide het bier van de buren om en begon op discosterkte over seks te praten. (Krijg vooral een mental picture bij dit verhaal, dat sterkt me alleen maar in het maken van mijn punt.)

. Niks. . persoonlijks. . hoor. . Q. .
  maandag 26 juni 2006 @ 16:09:32 #155
141482 Q.
JurassiQ
pi_39253331
Jaja.
For great justice!
pi_39253412
Ontkennen heeft geen zin, Q.
  maandag 26 juni 2006 @ 16:13:57 #157
141482 Q.
JurassiQ
pi_39253500
Doe ik ook niet. Zeg, wat een kloteweer hè?
For great justice!
pi_39253731
Mag ik hier even melden hoe ontzettend fijn de UB op de Uithof is ? Er mogen dan grote kuddes psychologiestudentes zitten die de UB als een sociale drinkplaats beschouwen, maar om te werken is het echt fijn. Ik raak echt helemaal in een zen-werkmood. En dan lunchen met een immense koffie-verkeerd voor 1,80 euro bij Gutenberg is echt wel okay. Het licht is fijn, de stoelen zijn fijn, ik kan me hier tenminste concentreren. (En ja, dat meen ik echt.)

Mits die kutmutsen niet de hele tijd gesmst worden door wie hun clubgenootjes nu weer zijn gegangbangd. . (Ja, jij, mokkel met rood haar.)
pi_39253835
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:08 schreef AudreyHepburn het volgende:

Ik geneerde me al dood de vorige keer dat ik met Q. in mijn stamcafe zat. Meneer werd namelijk een beetje aangeschoten, gooide het bier van de buren om en begon op discosterkte over seks te praten. (Krijg vooral een mental picture bij dit verhaal, dat sterkt me alleen maar in het maken van mijn punt.)
*mental image*

!
pi_39254104
Dus.
  maandag 26 juni 2006 @ 16:35:50 #161
141482 Q.
JurassiQ
pi_39254472
Je moet ook niet van die topickillers gebruiken, Au3.
For great justice!
  maandag 26 juni 2006 @ 17:13:10 #162
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_39255926
Ik zat tussen allemaal chinezen in de UB en ik moest steeds heel hard lachen om Fok! en ze me vervolgens allemaal zo aankeken van:

Wil er dan iemand kleinschalig meeten
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_39256141
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:13 schreef Sjoewe het volgende:

Wil er dan iemand kleinschalig meeten
quote:

Zaterdag 8 juli (tweede zaterdag!!)
CRUISE CONTROL XXXII
Voor wie er in september niet bij waren deze keer een herkansing om onze favoriete electro cookies van Avenue D te zien optreden! Het optreden begint vroeg omdat ze daarna doorgaan naar Rauw dus zorg dat je om 23 aan de deur staat.

Acu, Voorstraat 71, Utrecht, 23-4 uur, ¤3,50
Zou dit wat zijn?
pi_39256166
. Cruise Control ! .

Leuke avond. Maar, dan moeten mensen niet bang zijn voor de ACU. (Gezien het hoge Spanjaarden-met-honden-gehalte).

Het zou best kunnen dat ik daar heenga, maar ik denk dat ik dan ga met mijn lesbische vriendinnetjes. (Mits die tuthola's niet in de . Chueca. . zitten.) Wat een laffe boel daar. Saaai.
Oh en . de barkrukken in de Chueca. .
En . de naam van de Chueca. .
En . de muziek in de Chueca. .
pi_39256207
Terroristen? !

Ik ga door iemand meegesleept worden die avond geloof ik.
pi_39256341
Ik heb serieus vrienden die niet met me meewillen naar de ACU omdat ze iets tegen Spaanse punkers hebben. Nou word ik ook niet altijd even vrolijk van die "Kijk ! Deze trui is gebreid van gebruikt flosdraad, mooi he ?"-hanekamlesbo's die daar rondhangen op benefietavonden voor Groen Front met hun zelfgemaakte hyenabeeldjes van voorgekauwde biologische knol, maar op discoavonden zoals dit maakt dat doorgaans eigenlijk weinig uit.

Vitamine ACU op vrijdagavond is ook heel prima te pruimen. A.s. zaterdag draait Andy, de Britse man uit Big Choice videotheek, op een of andere soulavond. Leek me ook leuk.
pi_39256399
Oh, en de biologische chips in de ACU zijn werkelijk niet te vreten.
  maandag 26 juni 2006 @ 17:28:58 #168
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_39256406
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
. Cruise Control ! .

Leuke avond. Maar, dan moeten mensen niet bang zijn voor de ACU. (Gezien het hoge Spanjaarden-met-honden-gehalte).

Het zou best kunnen dat ik daar heenga, maar ik denk dat ik dan ga met mijn lesbische vriendinnetjes. (Mits die tuthola's niet in de . Chueca. . zitten.) Wat een laffe boel daar. Saaai.
Oh en . de barkrukken in de Chueca. .
En . de naam van de Chueca. .
En . de muziek in de Chueca. .
Whehe ik heb altijd net precies de verkeerde avonden te pakken in de ACU. Of dat je maar in gesprek gaat met een krakershond, omdat dat de enige is die ja aandacht gunt, of dat je je iedere keer schaamt dat je net eengehaktbal op hebt omdat het vegannight is
Of afgelopen vrijdag, dat de enige vrouwen binnen twee hele dikke gepiercte punkers zijn die je iedere keer zo aankijken van
Dus opzich als het die avond wel leuk is.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_39256456
Mja, dat snap ik niet zo. 'k Heb het natuurlijk ook niet op links stinkend krakerstuig dat hun anarchistische visie aan de rest van de wereld wil opleggen, maar je hoeft er toch niet mee te praten op zo'n avond? Bovendien is m'n Spaans bijna zo slecht als m'n Japans. En om naar te kijken, ach... aparte mensen zijn vaak wel vermakelijk. .
pi_39256472
Mijn Overleef-De-ACU-tips zijn dan ook:

• Geen chips eten.
  • Alleen komen op discoavonden. Borrelen met honden kan ook in België, en daar is het gezelliger.
  • Niet in je eentje heen gaan. Iedereen leeft daar inderdaad een beetje langs elkaar heen.
  • It's my party and I'll cry if I want to.
      maandag 26 juni 2006 @ 17:31:21 #171
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_39256481
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 17:30 schreef DennisMoore het volgende:
    Mja, dat snap ik niet zo. 'k Heb het natuurlijk ook niet op links stinkend krakerstuig dat hun anarchistische visie aan de rest van de wereld wil opleggen, maar je hoeft er toch niet mee te praten op zo'n avond? Bovendien is m'n Spaans bijna zo slecht als m'n Japans. En om naar te kijken, ach... aparte mensen zijn vaak wel vermakelijk. .
    '

Nee ik bedoelde de hond van een van die krakers, die bij me kwam zitten.
    pi_39256497
    Ik heb altijd even een giechelmoment als ik het Fooienpotbord lees. De stichtingen die daar voor in aanmerking komen lijken altijd regelrecht uit de Donald Duck gejat te zijn.
      maandag 26 juni 2006 @ 17:32:52 #173
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_39256516
    Ik was vroeger trouwens ook een punker met een hanenkam, misschien dat ik me daarom zo ongemakkelijk voel aldaar
    pi_39256552
    Doen we dan ook Fok!-tshirtjes aan? .
      maandag 26 juni 2006 @ 17:34:57 #175
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_39256568
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 17:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ik heb altijd even een giechelmoment als ik het Fooienpotbord lees. De stichtingen die daar voor in aanmerking komen lijken altijd regelrecht uit de Donald Duck gejat te zijn.
    Whehe of de vorige keer dat ik daar binnenkwam op een punk-avond:

"Vrrroegeh wwwoonde ik zoooo in zo een huis da was dussss gekrraaak enne toen kwammuh dusss zo vanne die kankerrrrr skinheads om onsss druit te klappeh enzo duss dit nummer is zo teggen de skinheadsssss *burp* "

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')