Okquote:
Jaquote:
Ik zou zeggen: speel ze tegen elkaar uitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb zojuist m'n 7e vakantiebaan aangeboden gekregen
[afbeelding]
Je mag niet gokken wat ik momenteel aan 't doen benquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: speel ze tegen elkaar uit
En daarbij... Ik wil er ook nog wel 1 overhouden als bijbaan... Dus daar moet ik ook nog rekening mee houden ehquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mag niet gokken wat ik momenteel aan 't doen ben
[afbeelding]
quote:Beste Richard,
Hartelijk bedankt voor uw aanvraag.
Helaas wordt de Tsw Heat niet meer gemaakt
Met vriendelijke groeten,
Het verkoopteam
Antoine Autobanden & Styling
Staan ze ook maar eentje is een beetje krom merk ik en ik wil toch wat anders...........quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:41 schreef M5 het volgende:
[..]
jammer. maar wat is er mis met je huidige velgen? staan prima dacht ik?
quote:
oh jee. ´t gaat weer over mij of m´n auto.. kom jij ook weer nuttige posts toevoegen.quote:
Ik zeg ook niet dat je een egoistische eikel moet zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En daarbij... Ik wil er ook nog wel 1 overhouden als bijbaan... Dus daar moet ik ook nog rekening mee houden eh
[afbeelding]
als dat voor n paar tientjes kan zou ik het zeker overwegenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:45 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
heb je hem niet ook naar automaat laten ombouwen? is makkelijker in de file![]()
Nee, als ik dat wilde had ik jou wel gebeld om m'n zaken waar te nemenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je een egoistische eikel moet zijn.
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:47 schreef M5 het volgende:
[..]
oh jee. ´t gaat weer over mij of m´n auto.. kom jij ook weer nuttige posts toevoegen.
ik ga me wel ergens anders vermaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik weet het, boehoee
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, als ik dat wilde had ik jou wel gebeld om m'n zaken waar te nemen
[afbeelding]
jeetjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:47 schreef M5 het volgende:
[..]
oh jee. ´t gaat weer over mij of m´n auto.. kom jij ook weer nuttige posts toevoegen.
ik ga me wel ergens anders vermaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik weet het, boehoee
Altijd als jij of Tommy hier komt posten gaat het mis, ik weet niet wat het isquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:52 schreef Xtreem het volgende:
overigens is de sfeer hier nog altijd matig
Ik doe wel even blij:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:52 schreef Xtreem het volgende:
Nee, altijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het je uitkomt?
[afbeelding]
Ik kan er niks aan doen ik zweer hetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:52 schreef Xtreem het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Altijd als jij of Tommy hier komt posten gaat het mis, ik weet niet wat het is
[afbeelding]
** houdt wijselijk mond**quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, altijd.
Ik doe niet lief wanneer het me uitkomt
So true.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen ik zweer het
[afbeelding]
Nee, vroegah, voor de Ultiscam's en de Bojootjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vroegah toen dieren nog konden praten en sex vies was?
[afbeelding]
Toen was iedereen niet zo aangebrand, had Fwnk z'n snikkel niet op tafel geleagd, Jaap z'n 2002 in tweeën gespleten, was Alex nog gewoon een relnicht in het zwart, reed ultimora nog in een S2+, zat TF achter z'n Delta aan in verweggistan, boutte Jacco steeds meer plastic op z'n Honda en had FizartFEL de helft van de peugots in NL op naam staan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Echt niet
Vroegah was het altijd leuk
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef M5 het volgende:
ik zet me zelf te kakken? ja tuurlijk. met dat eeuwige gemekker, gejammer, gezeik, gezanik, gezeur, gekloot van jullie zetten jullie alleen meer je zelf voor schut als een paar kleine pubertjes die zich de hele dag door de tering vervelen en dan maar iemand afgaan zeiken omdat ie een auto heeft gekocht, of iets anders doet dan dat jullie het zouden doen.
PTA SC EXIT IS.
't kan me niet schelen hoe je d'r over denkt, ik kwam hier een tijdje omdat ik het leuk vond, voor mij is de lol 'd'r meer dan af. hebben jullie zo je zin dan? mooi. oh ja met jullie bedoel ik niet iedereen, maar 't moet niet zo moeilijk zijn om te snappen tegen wie ik het heb.
Tot over 2 dagenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef M5 het volgende:
ik zet me zelf te kakken? ja tuurlijk. met dat eeuwige gemekker, gejammer, gezeik, gezanik, gezeur, gekloot van jullie zetten jullie alleen meer je zelf voor schut als een paar kleine pubertjes die zich de hele dag door de tering vervelen en dan maar iemand afgaan zeiken omdat ie een auto heeft gekocht, of iets anders doet dan dat jullie het zouden doen.
PTA SC EXIT IS.
't kan me niet schelen hoe je d'r over denkt, ik kwam hier een tijdje omdat ik het leuk vond, voor mij is de lol 'd'r meer dan af. hebben jullie zo je zin dan? mooi. oh ja met jullie bedoel ik niet iedereen, maar 't moet niet zo moeilijk zijn om te snappen tegen wie ik het heb.
Je stelt je aan. Tot later Flapdrolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef M5 het volgende:
PTA SC EXIT IS.
Voor de Ultiscam, da's wel heeeel lang geledenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, vroegah, voor de Ultiscam's en de Bojootjes
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toen was iedereen niet zo aangebrand, had Fwnk z'n snikkel niet op tafel geleagd, Jaap z'n 2002 in tweeën gespleten, was Alex nog gewoon een relnicht in het zwart, reed ultimora nog in een S2+, zat TF achter z'n Delta aan in verweggistan, boutte Jacco steeds meer plastic op z'n Honda en had FizartFEL de helft van de peugots in NL op naam staan.
[afbeelding]
Toen was Krea nog modquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor de Ultiscam, da's wel heeeel lang geleden
[afbeelding]
Ik weet dat het pijn doet, maar alleen z'n Torsen-diff begrijpt hemquote:
ja. 't is jammer dat 't hier elke keer weer verpest wordt door de zelfde figuren.quote:
nee, definitief.quote:
Da's waarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, maar Bo deed het altijd met meer bravoure
[afbeelding]
Noem eens namenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:02 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. 't is jammer dat 't hier elke keer weer verpest wordt door de zelfde figuren.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:02 schreef M5 het volgende:
nee, definitief.
olie, vuur......quote:
Gast. Ik ga me niet aftrekken op je 1-2-3 knippelicht, en als je niet wilt accepteren dat niet iedereen op specs loopt te fappen of 'quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:02 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. 't is jammer dat 't hier elke keer weer verpest wordt door de zelfde figuren.
[..]
nee, definitief.
Is welquote:
Jij bent de grootste. Jij bent de grootste graftak van heel de SC.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij weet best dat je een van de boosdoeners bentNet zoals Fugie
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent de grootste. Jij bent de grootste graftak van heel de SC.
ik zit er verder niet mee. als iemand het nodig vind om zich zelf sneu te gedragen tegenover een andere forum gebruiker moet die dat zelf weten, maar 't is elke keer dag in dag uit het zelfde verhaal. en dat vinden ze dan een grapje of zo iets. maar ik heb gezin om elke keer weer het zelfde verhaal te moeten aan horen en dan reacties krijgen dat ik zo lekker hap of me zelf te kakken zet. 1 keer is leuk, 2 keer is grappig, 3e keer wordt het vervelend, als je het dan tot in de treure blijft doen ben ik het gewoon een keer zat. ik kan het met vrijwel iedereen hier vinden en hou best wel van een grapje. maar elke keer dat gezever over wat ik doe of heb is gewoon iets wat het voor mij verpest.quote:
dat is niet nodig denk ik... is over duidelijk imo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Noem eens namenIk ben wel benieuwd.
Alleen omdat ik jou een dom en verwend nest vind?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent de grootste. Jij bent de grootste graftak van heel de SC.
Nee hoor. Gewoon omdat ik dat vind.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alleen omdat ik jou een dom en verwend nest vind?
Lijkt me een wat overtrokken reactie.
[afbeelding]
Waarom negeer je het dan eigenlijk niet gewoon?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zit er verder niet mee. als iemand het nodig vind om zich zelf sneu te gedragen tegenover een andere forum gebruiker moet die dat zelf weten, maar 't is elke keer dag in dag uit het zelfde verhaal. en dat vinden ze dan een grapje of zo iets. maar ik heb gezin om elke keer weer het zelfde verhaal te moeten aan horen en dan reacties krijgen dat ik zo lekker hap of me zelf te kakken zet. 1 keer is leuk, 2 keer is grappig, 3e keer wordt het vervelend, als je het dan tot in de treure blijft doen ben ik het gewoon een keer zat. ik kan het met vrijwel iedereen hier vinden en hou best wel van een grapje. maar elke keer dat gezever over wat ik doe of heb is gewoon iets wat het voor mij verpest.
[..]
dat is niet nodig denk ik... is over duidelijk imo.
mja............ kan alleen maar je mening respecteren al is het jammer dat je weg gaat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zit er verder niet mee. als iemand het nodig vind om zich zelf sneu te gedragen tegenover een andere forum gebruiker moet die dat zelf weten, maar 't is elke keer dag in dag uit het zelfde verhaal. en dat vinden ze dan een grapje of zo iets. maar ik heb gezin om elke keer weer het zelfde verhaal te moeten aan horen en dan reacties krijgen dat ik zo lekker hap of me zelf te kakken zet. 1 keer is leuk, 2 keer is grappig, 3e keer wordt het vervelend, als je het dan tot in de treure blijft doen ben ik het gewoon een keer zat. ik kan het met vrijwel iedereen hier vinden en hou best wel van een grapje. maar elke keer dat gezever over wat ik doe of heb is gewoon iets wat het voor mij verpest.
[..]
nee hoor Hermie! we vinden jou allemaal de grootste graftakquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alleen omdat ik jou een dom en verwend nest vind?
Lijkt me een wat overtrokken reactie.
[afbeelding]
Zeg het dan, je durft het niet te zeggen eh?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef M5 het volgende:
dat is niet nodig denk ik... is over duidelijk imo.
Hé daar ben ik ook net geweest. Alleen de monteur zei tegen mij dat mijn koppakking niet lek isquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:32 schreef M5 het volgende:
ff langs de VW dealer geweest om m'n richtingaanwijzer te laten veranderen zodat ie met 1 keer kort aantikken 3 keer knippert (1-2-3 knipperlicht), zijn ze 2 uur bezig om het werkend te krijgen
uurloon hoefde ik gelukkig niet te betalen, alleen de onderdelen.
of ik nu wel of niet reageer maakt niet uit. zodra ik maar iets post is daar ongetwijfeld direct weer zo'n reactie op die me niet aanstaat. 't is gewoon een keer af gelopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom negeer je het dan eigenlijk niet gewoon?
Daar ben ik ongekend blij omquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee hoor Hermie! we vinden jou allemaal de grootste graftak![]()
![]()
* Alfisti aait de hermandeperman![]()
Ik doelde dan ook op die reacties negerenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef M5 het volgende:
[..]
of ik nu wel of niet reageer maakt niet uit. zodra ik maar iets post is daar ongetwijfeld direct weer zo'n reactie op die me niet aanstaat. 't is gewoon een keer af gelopen.
ja hoor. jij steekt er met kop en schouders boven uit. geen idee waarom je elke keer weer over m'n auto of over mij wat te 'melden' hebt. maar 't is gewoon bloed irritant. of je het zelf in de gaten hebt weet ik niet, maar ik vind het erg jammer dat het elke keer weer zo gaat. ik vind het niet leuk, hoe grappig je het zelf vind of hoeveel lol jij d'r ook aan mag beleven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg het dan, je durft het niet te zeggen eh?
[afbeelding]
De enige reactie die jou aanstaat is:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef M5 het volgende:
[..]
of ik nu wel of niet reageer maakt niet uit. zodra ik maar iets post is daar ongetwijfeld direct weer zo'n reactie op die me niet aanstaat. 't is gewoon een keer af gelopen.
Tja ach ik kan toch niks meer goed posten in jouw ogen. Als ik het onzinnig en onboeiend vind wordt je kwaad en betrek je alles op jezelf. Ligt meer aan jou dan aan mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:17 schreef M5 het volgende:
[..]
ja hoor. jij steekt er met kop en schouders boven uit. geen idee waarom je elke keer weer over m'n auto of over mij wat te 'melden' hebt. maar 't is gewoon bloed irritant. of je het zelf in de gaten hebt weet ik niet, maar ik vind het erg jammer dat het elke keer weer zo gaat. ik vind het niet leuk, hoe grappig je het zelf vind of hoeveel lol jij d'r ook aan mag beleven.
ach, 't feit alleen al dat die reacties er staan is voor mij zegt voor mij al genoeg. of ik er op reageer en hoe ik er op reageer maakt blijkbaar niet uit. dan ga ik wel ergens anders forummen ofzow.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op die reacties negeren
Ja ik heb gehoord dat op het Disney-forum het leven net een sprookje is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef M5 het volgende:
[..]
ach, 't feit alleen al dat die reacties er staan is voor mij zegt voor mij al genoeg. of ik er op reageer en hoe ik er op reageer maakt blijkbaar niet uit. dan ga ik wel ergens anders forummen ofzow.
als het jou niet boeit, waarom reageer jij er dan op? ik post iets, jij reageert. verder zit ik hier op een autoforum, maar blijkbaar boeit jouw het bar weinig als iemand iets over z'n auto wil melden. dat waar de SC in eerste instantie voorbedoelt is. en niet om elke keer reacties in categorie ONZ te geven, of iets uit te lokken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De enige reactie die jou aanstaat is:
"Ooh M5 een 1-2-3 kipperlicht, wat vetZeg eens kerel, is het er één met 837tx-condensatoren of met een andersson-relais modeljaar 99? Post eens pics van het mechanisme?
![]()
"
Taalfoutenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ach ik kan toch niks meer goed posten in jouw ogen. Als ik het onzinnig en onboeiend vind wordt je kwaad en betrek je alles op jezelf. Ligt meer aan jou dan aan mij.
en ik oprecht hoopte dat je door de sollicitaie zou komen etc.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
En dat terwijl Sjoewe nog wel zo'n puikende flash-animatie voor je heeft gemaakt
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
en ik oprecht hoopte dat je door de sollicitaie zou komen etc.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
En dat terwijl Sjoewe nog wel zo'n puikende flash-animatie voor je heeft gemaakt
[afbeelding]
je kunt het wel. maar je kunt het andere ook niet laten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ach ik kan toch niks meer goed posten in jouw ogen. [...]
Waarom zegt dat voor jou al genoeg?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef M5 het volgende:
[..]
ach, 't feit alleen al dat die reacties er staan is voor mij zegt voor mij al genoeg. of ik er op reageer en hoe ik er op reageer maakt blijkbaar niet uit. dan ga ik wel ergens anders forummen ofzow.
Als iemand IRL kritiek op je heeft of het niet met je eens is pak je ook je spullen en ren je weg? Jij komt er wel jongenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef M5 het volgende:
[..]
[..]
[..]
je kunt het wel. maar je kunt het andere ook niet laten.
Getverdemme, een GMTA met Anne?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zegt dat voor jou al genoeg?
Net alsof iedereen je irl wél magLoop je dan ook weg als ze een opmerking maken?
Ik vind het stiekem gewoon een beetje sneu dat je jezelf laat wegjagen.
ongekend johquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Getverdemme, een GMTA met Anne?
[afbeelding]
dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zegt dat voor jou al genoeg?
Net alsof iedereen je irl wél magLoop je dan ook weg als ze een opmerking maken?
Ik vind het stiekem gewoon een beetje sneu dat je jezelf laat wegjagen.
Als je niet tegen kritiek op VW kunt ga dan naar VW-only-fappers.com ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:27 schreef M5 het volgende:
[..]
dat mag je vinden.
irl krijg ik niet een half jaar lang elke keer de zelfde opmerkingen te horen over VW's of mezelf. simpel weg omdat men sommige dingen voor zich houd. als je iets niet aanstaat aan een persoon of wat die persoon doet, heeft, is het normaal dat je daar elke keer weer over gaat beginnen? ik vind dat niet en ik heb geen zin om het elke keer te lezen als ik hier kom, of zelfs als ik niet kom gaat het soms nog door.
nee dat hoeft niet. je mag mij of een passat best kut vinden, of lelijk of stom. maar dat hoef je toch niet weer datgelijks te komen melden om maar te zien hoe en of ik er op zal reageren.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef Sjoewe het volgende:
Ja want het is wel duidelijk dat iedereen hetzelfde moet vinden als jij inmiddels.
Veel plezier onder je steen
precies dat bedoel ik. jij vind het een grap. dat vind ik dus niet. een paar keer is leuk, maar net elke dag weer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je niet tegen kritiek op VW kunt ga dan naar VW-only-fappers.com ofzoDjezus man, check het forum PTA eens even zonder die oogkleppen, ieder is fan van z'n eigen merk
Als je niet tegen zulke grappen kunt denk ik dat het serieus beter is dat je ieder willekeurig autoforum links laat liggen behalve een VW-only forum.
[afbeelding]
ja doei! dat doe je dus wel, maar je hebt het zelf gewoon niet in de gaten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:32 schreef Sjoewe het volgende:
Dat doe ik helemaal niet, dat maak JIJ er iedere keer van.
Ik denk toch dat het probleem echt bij jezelf ligt. het gebeurt zeker niet iedere dag. No way. 100% zeker weten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:32 schreef M5 het volgende:
[..]
precies dat bedoel ik. jij vind het een grap. dat vind ik dus niet. een paar keer is leuk, maar net elke dag weer.
Ja dus maak je opnieuw een dramatische uittocht in de hoop dat wij allemaal roepen 'oooh nee M5, doe het niet!' En dan kom je weer terug na een paar dagen, en dan verwacht je dat we je nu wel serieus nemen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:32 schreef M5 het volgende:
[..]
precies dat bedoel ik. jij vind het een grap. dat vind ik dus niet. een paar keer is leuk, maar net elke dag weer.
Van een stapeltje pallets?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:33 schreef BaraCuda het volgende:
HEY HALLO!!! ik heb godver een mooie foto gemaakt!!!![]()
Tot over 2 dagenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:34 schreef M5 het volgende:
maar dat was het wel hoor. veel plezier hier verder allemaal
Ik zal eens naar de dokter gaan, misschien heb wel ik Passat-beledigeritisquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:33 schreef M5 het volgende:
[..]
ja doei! dat doe je dus wel, maar je hebt het zelf gewoon niet in de gaten.
Nee die bonk roest die er achter staatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van een stapeltje pallets?
[afbeelding]
Ik denk dat hij het meer kon waarderen als je een poging had gedaan ff om die pallets heen te lopen, maar hij zal dat niet durven zeggen. Bij deze dusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee die bonk roest die er achter staat![]()
Alexxxxx zal het wel kunnen waarderen hoop ik
Tja. Van mij hoeft het allemaal niet zo.quote:
Die kerel heeft laatst nog in de gevangenis gezeten enzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het meer kon waarderen als je een poging had gedaan ff om die pallets heen te lopen, maar hij zal dat niet durven zeggen. Bij deze dus. Al kan ik me voorstellen dat hij dat zooitje roest mooi vindt ja
[afbeelding]
Audi is beterquote:
HEE HONDELUL WAT MAAK JE EEN FOTO VAN EEN KAPOTTE GRAAFMACHINE! HOMO! PISNICHT *pakt pistool* BAM! BAM! BAM! BAM! BAM!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dat durf ik idd niet
Die kerel heeft laatst nog in de gevangenis gezeten enzo
En ik loop natuurlijk niet zomaar iemand zijn terrein op
ja vanaf 7 Juli ga ik een maand een Bojootje doen, KUTFORUM!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:41 schreef vlad het volgende:
het gaat toch niet weer zo dat ineens iedereen weer een poos fut gaat toch?![]()
quote:
zomerpauzequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ja vanaf 7 Juli ga ik een maand een Bojootje doen, KUTFORUM!![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
HEE HONDELUL WAT MAAK JE EEN FOTO VAN EEN KAPOTTE GRAAFMACHINE! HOMO! PISNICHT *pakt pistool* BAM! BAM! BAM! BAM! BAM!
[afbeelding]
Je bent een grotere schijterd dan M5?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die kerel heeft laatst nog in de gevangenis gezeten enzo
En ik loop natuurlijk niet zomaar iemand zijn terrein op
Als je net zoveel zuipt als de Audi, dan kom je er welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:42 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
trouwens, ik vind dat de koppakking wel lek is en dat je die auto zo snel mogelijk moet wegdoen. toevallig ruilen tegen een starlet?![]()
heb altijd al een audi 80 willen hebben![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent een grotere schijterd dan M5?![]()
[afbeelding]
ik heb geen zin om te minderenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:47 schreef lipje het volgende:
[..]
Als je net zoveel zuipt als de Audi, dan kom je er wel![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]je probeert toch elke keer weer een rel los te maken he?
![]()
en maar wachten tot iemand haptquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]je probeert toch elke keer weer een rel los te maken he?
![]()
Is een keimooi stukje fotokunst die jij niet snaptquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik begrijp alleen niet waarom je zo trots bent op een stapel pallets met daarachter een kraan. Da's al
[afbeelding]
Weet je wat ik denk.. Dat het allemaal opgekropte maagd-gevoelens zijn....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:52 schreef Sjoewe het volgende:
Tja ik kan er niks aan doen, het gaat allemaal onbewust naar het schijnt
[afbeelding]
Zeg dat dan gewoon en doe niet alsof je een FOT-prijs gaat winnenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is een keimooi stukje fotokunst die jij niet snapt![]()
Die pallets horen bij het geheel![]()
Ja ik was te lui om uit te stappen ja
Denk toch wel dat ik een kans maakquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon en doe niet alsof je een FOT-prijs gaat winnen
[afbeelding]
dat kan je toch compenseren met een V6 en 1-2-3 knippers?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk.. Dat het allemaal opgekropte maagd-gevoelens zijn....
[afbeelding]
Ik denk dat het een kwestie van overgevoeligheid voor de wereld is. Of een kwestie van kijk-mij-deze-auto-kopen-nu-zal-iedereen-me-vast-tof-vinden deceptie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk.. Dat het allemaal opgekropte maagd-gevoelens zijn....
[afbeelding]
Als je dat zelfs al niet lukt op een internet-forumquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef vlad het volgende:
[..]
dat kan je toch compenseren met een V6 en 1-2-3 knippers?![]()
Ik denk het eerste maar het 2e zou leuker zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie van overgevoeligheid voor de wereld is. Of een kwestie van kijk-mij-deze-auto-kopen-nu-zal-iedereen-me-vast-tof-vinden deceptie.
[afbeelding]
Hoe was het bij het afstuderen van je vrouwtje?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef vlad het volgende:
[..]
dat kan je toch compenseren met een V6 en 1-2-3 knippers?![]()
"Aah ik zie dat je een 1-2-3 knipper met een Anderson relais hebt, loop met me mee naar de WC en neuk me beestachtigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:57 schreef hermandeperman het volgende:
Ach, hij zal nu vast met z'n vrienden (?) een biertje in de kroeg aan het doen zijn
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Aah ik zie dat je een 1-2-3 knipper met een Anderson relais hebt, loop met me mee naar de WC en neuk me beestachtig"
[afbeelding]
ik denk dat hij nog maar heel weinig biertjes drinktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:57 schreef hermandeperman het volgende:
Ach, hij zal nu vast met z'n vrienden (?) een biertje in de kroeg aan het doen zijn
[afbeelding]
Ik denk dat hij geen vrienden heeftquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:00 schreef vlad het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog maar heel weinig biertjes drinktwant hij wil altijd rijden met die v6 van hem en hij is verstandig genoeg om dat niet te combineren. Dus m5 = eigenlijk gewoon full time bob
![]()
mooie vrouwen gezienquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:57 schreef lipje het volgende:
[..]
Hoe was het bij het afstuderen van je vrouwtje?
Ja zo gaat het in de wereld van tegenwoordig eh. Daarom ben ik ook zo singlequote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Ze waren er 2 uur mee bezig maar 't was het waardKijk eens: "knip, knip, knip"
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:02 schreef vlad het volgende:
[..]
mooie vrouwen gezienmaar dat bedoelde je vast niet
![]()
Leukquote:was leuk wel. ze is nu eindelijk klaar met school en er werd haar geadviseerd om naar het HBO te gaandus wie weet wordt ze nog slimmer dan mij
![]()
het is idd wel verdacht dat hij op z'n 21ste geld genoeg heeft voor een auto van 10 millequote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen vrienden heeft
[afbeelding]
jij had toch HTS?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:02 schreef vlad het volgende:
[..]
mooie vrouwen gezienmaar dat bedoelde je vast niet
![]()
was leuk wel. ze is nu eindelijk klaar met school en er werd haar geadviseerd om naar het HBO te gaandus wie weet wordt ze nog slimmer dan mij
![]()
Ben je nou serieus?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef BaraCuda het volgende:
GastenLaat nou eens iedereen doen wat hij/zij leuk vind zonder al dat gezeik er omheen
![]()
Prima dat je een mening hebt, maar het is tegenwoordig elke dag wel weer een of andere rel door dit gezeik![]()
Ach, da's altijd beter dan mijn Hoi, ik heb geen remmenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja zo gaat het in de wereld van tegenwoordig eh. Daarom ben ik ook zo single
"Ik kan alleen zeggen: kijk het spatbord van m'n fiets zit vast met tiewraps van industrieële kwaliteit"
Lekker oppottenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef vlad het volgende:
[..]
het is idd wel verdacht dat hij op z'n 21ste geld genoeg heeft voor een auto van 10 mille![]()
25equote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef vlad het volgende:
[..]
het is idd wel verdacht dat hij op z'n 21ste geld genoeg heeft voor een auto van 10 mille![]()
Mag ik even tegen je stoppenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, da's altijd beter dan mijn Hoi, ik heb geen remmen
[afbeelding]
ze is nu 22 geloof ik. en misschien dat ze volgend jaar hbo gaat doen, maar voorlopig even niet. Ze heeft via haar stage ook een baan gekregen en wil nu eerst aan het werkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
LeukGaat ze dat ook doen?
En is ze jonger dan jij of niet...?
[afbeelding]
En dan met mijn motoriekquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mag ik even tegen je stoppen
[afbeelding]
Je blijft me verbazenquote:
Ahhh oke, ff lekker werken is ook niet mis neequote:en misschien dat ze volgend jaar hbo gaat doen, maar voorlopig even niet. Ze heeft via haar stage ook een baan gekregen en wil nu eerst aan het werk
Ik weet het niet ik schijn het onderbewust te doenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om iemand zijn autokeus te respecteren dan?
Ja doei!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik weet het niet ik schijn het onderbewust te doen
[afbeelding]
Help je even mee tandjes rapen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan met mijn motoriek
[afbeelding]
Been there, done thatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Help je even mee tandjes rapen?
[afbeelding]
Ik kan het niet helpenquote:
ik zeg wel hbo, maar bedoelde de uni eigenlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ahhh oke, ff lekker werken is ook niet mis nee
[afbeelding]
Het gaat niet alleen om jou natuurlijk, maar valt me op dat gewoon op alles wat iemand ook koopt kritiek komt. En dat vind ik beetje jammerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik weet het niet ik schijn het onderbewust te doen
[afbeelding]
Ahhh oke, dan heeft ze een hogere opleiding dan jijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:09 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zeg wel hbo, maar bedoelde de uni eigenlijkhaar docente vindt dat ze universiteit psychologie moet gaan doen
![]()
Ik heb een biertje gekocht.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om jou natuurlijk, maar valt me op dat gewoon op alles wat iemand ook koopt kritiek komt. En dat vind ik beetje jammer
Das fijn voor je jongenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb een biertje gekocht.
[afbeelding]
Ik heb serieus respect voor iedereens auto keuze, maar waar ik niet tegenkan zijn mensen die er niet tegen kunnen dat iemand het niet met ze eens is, of mensen met een dunne huid.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat naar zeg
[afbeelding]
als haar slaris er ook naar is hoor je mij niet klagenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ahhh oke, dan heeft ze een hogere opleiding dan jijDa's niet leuk natuurlijk
[afbeelding]
Welk merk?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Cool dat je dat zo luchtig opvat!![]()
[afbeelding]
JEZUS MANquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb een biertje gekocht.
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb serieus respect voor iedereens auto keuze, maar waar ik niet tegenkan zijn mensen die er niet tegen kunnen dat iemand het niet met ze eens is, of mensen met een dunne huid.
En zeggen dat ik altijd hetzelfde doe en er dan zelf ook iedere keer hetzelfde op reageren vind ik helemaal een nobelprijs voor de naiviteit waard ja.
[afbeelding]
Ik hoop voor je dat ze een goede afstudeerrichting kiest, zus van m'n huisgenoot krijgt er geen droog brood voor...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:12 schreef vlad het volgende:
[..]
als haar slaris er ook naar is hoor je mij niet klagen![]()
mensen moet ook niet iets negatiefs zeggen over mijn starlet hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Als je een grapje niet aankunt over je auto kun je denk ik het beste kaartjesknipper bij de Efteling worden, maar dan nog vraag ik me af of je die baan aankunt.
Mensen moeten openstaan voor de discussie, maar volgens mij kunnen sommige tere zieljtes niet tegen jouw manier van discussieren.
Jammer maar niet jouw probleem lijkt me.
[afbeelding]
Zo mag ik het graag horenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef vlad het volgende:
[..]
JEZUS MANbier
gadverdamme, je bent toch geen kutstudent, ofwel dan?
![]()
whisky moet het zijn met dikke sigaren![]()
![]()
oh okquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:09 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zeg wel hbo, maar bedoelde de uni eigenlijkhaar docente vindt dat ze universiteit psychologie moet gaan doen
![]()
Terechtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:15 schreef vlad het volgende:
[..]
mensen moet ook niet iets negatiefs zeggen over mijn starlet hoor![]()
kut is dat. partij leren en er amper voor betaald krijgen...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze een goede afstudeerrichting kiest, zus van m'n huisgenoot krijgt er geen droog brood voor...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef vlad het volgende:
[..]
JEZUS MANbier
gadverdamme, je bent toch geen kutstudent, ofwel dan?
![]()
whisky moet het zijn met dikke sigaren![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef Lyrebird het volgende:
Wouter Bos zou een met HIV geinfecteerde hamster neuken als 'm dat stemmen op zou leveren.
Eensch, maar als je toch 1 of 2x je mening hebt gegeven is het toch duidelijk?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb serieus respect voor iedereens auto keuze, maar waar ik niet tegenkan zijn mensen die er niet tegen kunnen dat iemand het niet met ze eens is, of mensen met een dunne huid.
En zeggen dat ik altijd hetzelfde doe en er dan zelf ook iedere keer hetzelfde op reageren vind ik helemaal een nobelprijs voor de naiviteit waard ja.
[afbeelding]
Vertel...?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:16 schreef vlad het volgende:
[..]
kut is dat. partij leren en er amper voor betaald krijgen...![]()
klinkt bekend![]()
alleen over je draakjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:15 schreef vlad het volgende:
[..]
mensen moet ook niet iets negatiefs zeggen over mijn starlet hoor![]()
top van 160 echte kilometers op de tellerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Terecht
Wat een racemonster is dat zeg![]()
![]()
Maja, als je niet tegen kritiek of grapjes kunt denk ik dat je een verdomd zwaar leven gaat krijgen.
[afbeelding]
Hij wil graag dat iedereen reageert anders post je niet. En als hij dan niet de gewenste reacties krijgt gaat hij huilen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, maar als je toch 1 of 2x je mening hebt gegeven is het toch duidelijk?
Als iemand dan post dat hij 1-2-3 knippers heeft geplaatst reageer je gewoon niet![]()
Ben je er zeker van dat dat geen mijlen zijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:17 schreef vlad het volgende:
[..]
top van 160 echte kilometers op de teller![]()
![]()
ben aan het sparen voor een a3quote:
dat zou ik tegen de hr mevrouw moeten doen dan op een forumquote:
Mja dat lijkt me zijn probleem niet het mijne. Ik heb alleenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, maar als je toch 1 of 2x je mening hebt gegeven is het toch duidelijk?
Als iemand dan post dat hij 1-2-3 knippers heeft geplaatst reageer je gewoon niet![]()
Ohw dus ik was niet de enige?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dat lijkt me zijn probleem niet het mijne. Ik heb alleen![]()
![]()
gepost omdat ik een beeld voor ogen had waar bij Manischdepressief5 twee uur naast twee bewete monteurs op z'n 123 lampje stond te wachten
ja man, eitje, maar ik durf niet zo goedquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je er zeker van dat dat geen mijlen zijn?Met zo'n gigantisch geile motor en dito versnellingsbak moet je toch zulke ongekende records kunnen verbreken?
![]()
[afbeelding]
Meer draken kopen, meer is per definitie beterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:21 schreef vlad het volgende:
[..]
ja man, eitje, maar ik durf niet zo goedhij is eigenlijk veel te snel voor mij, maar wil graag meedoen mety de stoere jongens bij de mcdonalds
![]()
In mijn bescheiden mening zijn ze sjonnie (maar dat wist je alquote:
dat weet ik, maar dan zit ik weer met een auto met bijna 2 ton op de teller en al aardig op leeftijd. Dus beetje wat ik nu ook heb. dus spaar gewoon even lekker doorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:21 schreef lipje het volgende:
och een 80 koop je al vanaf een 1200 euri. Wel minimaal de 2.0 kopen en als je de kans hebt een b4 (laatste serie 80)
Koop je er wel 1 die rookt als een gek?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kijk ook angstvallig uit naar de dag dat ik de 75 trappelende paarden van een 190D onder m'n voet onder bedwang moet hebben.
[afbeelding]
Mja vandaar mijn algehele verbazing over de woede explosie van net. Die jongen maakt er gewoon wat wat 'ie (niet) wil lezen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw dus ik was niet de enige?![]()
[afbeelding]
vind ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:23 schreef lipje het volgende:
[..]
In mijn bescheiden mening zijn ze sjonnie (maar dat wist je al)
je eerste rijlesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kijk ook angstvallig uit naar de dag dat ik de 75 trappelende paarden van een 190D onder m'n voet onder bedwang moet hebben.
[afbeelding]
Ik heb eigenlijk besloten dat ik in één keer voor de W123 200D ga.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koop je er wel 1 die rookt als een gek?
[afbeelding]
Economische keuzequote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:24 schreef vlad het volgende:
[..]
vind ik ookmaar er waren geen hoezen zonder draakjes, of ik moest er meer dan het dubbele voor betalen, en dat vind ik het domweg niet waard
ze hebben diezelfde draakjes ook als mattenset, stuurhoezen en pookhoezenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meer draken kopen, meer is per definitie beter
[afbeelding]
Mja, aan de andere kant, wat zou jij doen als je op die leeftijd als maagd nog thuis zou wonen in Zeelandquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja vandaar mijn algehele verbazing over de woede explosie van net. Die jongen maakt er gewoon wat wat 'ie (niet) wil lezen.
[afbeelding]
dat moet niet moeilijk zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koop je er wel 1 die rookt als een gek?
[afbeelding]
Maar die nu nog rijden zijn niet afgeragdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk besloten dat ik in één keer voor de W123 200D ga.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant, wat zou jij doen als je op die leeftijd als maagd nog thuis zou wonen in ZeelandIk bedoel, het is voor die jongen ook niet makkelijk
[afbeelding]
wie heeft eigenlijk ooit beweerd dat die jongen nog maagd is?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant, wat zou jij doen als je op die leeftijd als maagd nog thuis zou wonen in ZeelandIk bedoel, het is voor die jongen ook niet makkelijk
[afbeelding]
Gedvergerre waarom wist ik dit niet toen ik mijn olieslurpertje nog had?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:25 schreef vlad het volgende:
[..]
ze hebben diezelfde draakjes ook als mattenset, stuurhoezen en pookhoezenzou er bijna een handgeschakelde auto voor kopen
![]()
Jawel hoor. Volmondig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:27 schreef vlad het volgende:
[..]
wie heeft eigenlijk ooit beweerd dat die jongen nog maagd is?hij spreekt het nooit tegen idd, maar heb het hem nooit horen bevestigen
![]()
gemist danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel hoor. Volmondig.
[afbeelding]
nog zoiets waar ik nooit mee te koop zou willen lopenquote:
Logisch. Neuken is overratedquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:28 schreef vlad het volgende:
[..]
gemist dan![]()
maar ik ben ook nog maagd hoor![]()
Achja, zeg eens tegen M5 dat je een Ford goed vindt rijden en de beste man begint te kankeren op de achterhaalde techniek in de motoren en blaaablaaaablaaaaaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:29 schreef vlad het volgende:
[..]
nog zoiets waar ik nooit mee te koop zou willen lopen![]()
Goed weekendquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef vlad het volgende:
half 6 alweerdenk dat ik maar eens naar huis ga
![]()
goed weekend allemaal![]()
idd. dat zweterig gefrunnik aan elkaar *brrrr*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Logisch. Neuken is overrated
[afbeelding]
ford gebruikt achterhaalde techniekquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, zeg eens tegen M5 dat je een Ford goed vindt rijden en de beste man begint te kankeren op de achterhaalde techniek in de motoren en blaaablaaaablaaaaa
Oi M5Ik weet bijna zeker dat je meeleest
[afbeelding]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:34 schreef vlad het volgende:
[..]
idd. dat zweterig gefrunnik aan elkaar *brrrr*
gewoon ertussen kruipen, keer aanzetten, afkloppen, en klaar ben jeal dat gezeik over voorspel, tederheid en romantiek
![]()
Om maar eens 1 legendarische quote van de beste man te laten horenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:36 schreef vlad het volgende:
[..]
ford gebruikt achterhaalde techniekze gebruiken nog stoterstangen
kon het niet laten![]()
Waar de *peep* heb jij het overquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:34 schreef vlad het volgende:
[..]
idd. dat zweterig gefrunnik aan elkaar *brrrr*
gewoon ertussen kruipen, keer aanzetten, afkloppen, en klaar ben jeal dat gezeik over voorspel, tederheid en romantiek
![]()
whehehe, hier hetzelfde. Maar het boeit me geen reet eigenlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:00 schreef Sjoewe het volgende:
Weer een dag geen fuck uitgevoerd
[afbeelding]
Die was sarcastischquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zou toch opbokken![]()
[afbeelding]
WAT?! Dat kunnen ze toch niet makenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
Ik krijg net dus een mailtje van een gore teringprofessor dat we ALLEMAAL niet mogen afstuderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik goddomme ineens nog een vak gaan halen![]()
SMERIGE RANSAAP![]()
[afbeelding]
Dit stelletje ongeregeld deinst nergens voor terug.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WAT?! Dat kunnen ze toch niet maken
[afbeelding]
collectief protest indienenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
Ik krijg net dus een mailtje van een gore teringprofessor dat we ALLEMAAL niet mogen afstuderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik goddomme ineens nog een vak gaan halen![]()
SMERIGE RANSAAP![]()
[afbeelding]
Oh Herm, het succes van een goede presentatie is oefenen, oefenen en oefenen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:15 schreef lipje het volgende:
hmmz das wel veeeel minder. Gewoon je afstudeerpraatje doen en dan dat vakje scoren
Docenten/cijferadministratie moet wel op tijd aan de bel trekken.
wat een kutzooiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:13 schreef hermandeperman het volgende:
Sinds de opleiding begin dit jaar is overgenomen door![]()
![]()
InHolland
![]()
![]()
heb ik alleen maar van deze grafgrappen voor m'n kiezen gekregen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#$()*&@#$()*&()*#@$(*)@$
[afbeelding]
Carl Coxquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:30 schreef Sjoewe het volgende:
Carl Cox op volume 10+ werkt prima tegen de frustratie 14.gif
[afbeelding]
De laatste keer dat ik dit gezegt heb was ik straal en straal bezopenquote:
Met een drum en bass setquote:
Dat is een hele ouwe live set van hem toch.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:49 schreef BoJo het volgende:
ik krijg Starbucks als klant erbij... dan gaat de ochtend er voortaan zo voor mij uitzien
[afbeelding]
GMTA-tjequote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:52 schreef Sjoewe het volgende:
Bo dit topic is trouwens het teruglezen waard
[afbeelding]
ik had het te druk... ik zag al wel iets met M5, 1-2-3 knippers en BoJootjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:52 schreef Sjoewe het volgende:
Bo dit topic is trouwens het teruglezen waard
[afbeelding]
Luuuuuuuuuullll je ging toch zelf vervangen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had het te druk... ik zag al wel iets met M5, 1-2-3 knippers en BoJootjes![]()
moet zo richting Lelystad om m'n radiateur te laten vervangen, dus heb ik morgen wat te doen![]()
Twee keer fietsenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had het te druk... ik zag al wel iets met M5, 1-2-3 knippers en BoJootjes![]()
moet zo richting Lelystad om m'n radiateur te laten vervangen, dus heb ik morgen wat te doen![]()
nee het schijnt nogal lastig te zijn bij 155s met airco... dus ik begin er niet aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Luuuuuuuuuullll je ging toch zelf vervangen?
gaaf maar mijn 155 is geen race auto enne ik heb nog geen Ring toolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:58 schreef lipje het volgende:
[..]
Twee keer fietsen
oh http://www.js-racing.net/ (de Racepreperateur vlakbij mijn werk)
neehh kwil m'n eigen bak en ooit een beetje de basics van het sleutelen onder de knie krijgen.quote:
Dan heb je een Nurnring-toolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
neehh kwil m'n eigen bak en ooit een beetje de basics van het sleutelen onder de knie krijgen.
ik ben naar Lelystad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |