quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:49 schreef BoJo het volgende:
ik krijg Starbucks als klant erbij... dan gaat de ochtend er voortaan zo voor mij uitzien
[afbeelding]
GMTA-tjequote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:52 schreef Sjoewe het volgende:
Bo dit topic is trouwens het teruglezen waard
[afbeelding]
ik had het te druk... ik zag al wel iets met M5, 1-2-3 knippers en BoJootjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:52 schreef Sjoewe het volgende:
Bo dit topic is trouwens het teruglezen waard
[afbeelding]
Luuuuuuuuuullll je ging toch zelf vervangen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had het te druk... ik zag al wel iets met M5, 1-2-3 knippers en BoJootjes![]()
moet zo richting Lelystad om m'n radiateur te laten vervangen, dus heb ik morgen wat te doen![]()
Twee keer fietsenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had het te druk... ik zag al wel iets met M5, 1-2-3 knippers en BoJootjes![]()
moet zo richting Lelystad om m'n radiateur te laten vervangen, dus heb ik morgen wat te doen![]()
nee het schijnt nogal lastig te zijn bij 155s met airco... dus ik begin er niet aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Luuuuuuuuuullll je ging toch zelf vervangen?
gaaf maar mijn 155 is geen race auto enne ik heb nog geen Ring toolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:58 schreef lipje het volgende:
[..]
Twee keer fietsen
oh http://www.js-racing.net/ (de Racepreperateur vlakbij mijn werk)
neehh kwil m'n eigen bak en ooit een beetje de basics van het sleutelen onder de knie krijgen.quote:
Dan heb je een Nurnring-toolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
neehh kwil m'n eigen bak en ooit een beetje de basics van het sleutelen onder de knie krijgen.
ik ben naar Lelystad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |