whehehe, hier hetzelfde. Maar het boeit me geen reet eigenlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:00 schreef Sjoewe het volgende:
Weer een dag geen fuck uitgevoerd
[afbeelding]
Die was sarcastischquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zou toch opbokken![]()
[afbeelding]
WAT?! Dat kunnen ze toch niet makenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
Ik krijg net dus een mailtje van een gore teringprofessor dat we ALLEMAAL niet mogen afstuderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik goddomme ineens nog een vak gaan halen![]()
SMERIGE RANSAAP![]()
[afbeelding]
Dit stelletje ongeregeld deinst nergens voor terug.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WAT?! Dat kunnen ze toch niet maken
[afbeelding]
collectief protest indienenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
Ik krijg net dus een mailtje van een gore teringprofessor dat we ALLEMAAL niet mogen afstuderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik goddomme ineens nog een vak gaan halen![]()
SMERIGE RANSAAP![]()
[afbeelding]
Oh Herm, het succes van een goede presentatie is oefenen, oefenen en oefenen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:15 schreef lipje het volgende:
hmmz das wel veeeel minder. Gewoon je afstudeerpraatje doen en dan dat vakje scoren
Docenten/cijferadministratie moet wel op tijd aan de bel trekken.
wat een kutzooiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:13 schreef hermandeperman het volgende:
Sinds de opleiding begin dit jaar is overgenomen door![]()
![]()
InHolland
![]()
![]()
heb ik alleen maar van deze grafgrappen voor m'n kiezen gekregen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#$()*&@#$()*&()*#@$(*)@$
[afbeelding]
Carl Coxquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:30 schreef Sjoewe het volgende:
Carl Cox op volume 10+ werkt prima tegen de frustratie 14.gif
[afbeelding]
De laatste keer dat ik dit gezegt heb was ik straal en straal bezopenquote:
Met een drum en bass setquote:
Dat is een hele ouwe live set van hem toch.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:49 schreef BoJo het volgende:
ik krijg Starbucks als klant erbij... dan gaat de ochtend er voortaan zo voor mij uitzien
[afbeelding]
GMTA-tjequote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:52 schreef Sjoewe het volgende:
Bo dit topic is trouwens het teruglezen waard
[afbeelding]
ik had het te druk... ik zag al wel iets met M5, 1-2-3 knippers en BoJootjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:52 schreef Sjoewe het volgende:
Bo dit topic is trouwens het teruglezen waard
[afbeelding]
Luuuuuuuuuullll je ging toch zelf vervangen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had het te druk... ik zag al wel iets met M5, 1-2-3 knippers en BoJootjes![]()
moet zo richting Lelystad om m'n radiateur te laten vervangen, dus heb ik morgen wat te doen![]()
Twee keer fietsenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had het te druk... ik zag al wel iets met M5, 1-2-3 knippers en BoJootjes![]()
moet zo richting Lelystad om m'n radiateur te laten vervangen, dus heb ik morgen wat te doen![]()
nee het schijnt nogal lastig te zijn bij 155s met airco... dus ik begin er niet aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Luuuuuuuuuullll je ging toch zelf vervangen?
gaaf maar mijn 155 is geen race auto enne ik heb nog geen Ring toolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:58 schreef lipje het volgende:
[..]
Twee keer fietsen
oh http://www.js-racing.net/ (de Racepreperateur vlakbij mijn werk)
neehh kwil m'n eigen bak en ooit een beetje de basics van het sleutelen onder de knie krijgen.quote:
Dan heb je een Nurnring-toolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
neehh kwil m'n eigen bak en ooit een beetje de basics van het sleutelen onder de knie krijgen.
ik ben naar Lelystad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |