dat zou ik tegen de hr mevrouw moeten doen dan op een forumquote:
Mja dat lijkt me zijn probleem niet het mijne. Ik heb alleenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, maar als je toch 1 of 2x je mening hebt gegeven is het toch duidelijk?
Als iemand dan post dat hij 1-2-3 knippers heeft geplaatst reageer je gewoon niet![]()
Ohw dus ik was niet de enige?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dat lijkt me zijn probleem niet het mijne. Ik heb alleen![]()
![]()
gepost omdat ik een beeld voor ogen had waar bij Manischdepressief5 twee uur naast twee bewete monteurs op z'n 123 lampje stond te wachten
ja man, eitje, maar ik durf niet zo goedquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je er zeker van dat dat geen mijlen zijn?Met zo'n gigantisch geile motor en dito versnellingsbak moet je toch zulke ongekende records kunnen verbreken?
![]()
[afbeelding]
Meer draken kopen, meer is per definitie beterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:21 schreef vlad het volgende:
[..]
ja man, eitje, maar ik durf niet zo goedhij is eigenlijk veel te snel voor mij, maar wil graag meedoen mety de stoere jongens bij de mcdonalds
![]()
In mijn bescheiden mening zijn ze sjonnie (maar dat wist je alquote:
dat weet ik, maar dan zit ik weer met een auto met bijna 2 ton op de teller en al aardig op leeftijd. Dus beetje wat ik nu ook heb. dus spaar gewoon even lekker doorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:21 schreef lipje het volgende:
och een 80 koop je al vanaf een 1200 euri. Wel minimaal de 2.0 kopen en als je de kans hebt een b4 (laatste serie 80)
Koop je er wel 1 die rookt als een gek?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kijk ook angstvallig uit naar de dag dat ik de 75 trappelende paarden van een 190D onder m'n voet onder bedwang moet hebben.
[afbeelding]
Mja vandaar mijn algehele verbazing over de woede explosie van net. Die jongen maakt er gewoon wat wat 'ie (niet) wil lezen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw dus ik was niet de enige?![]()
[afbeelding]
vind ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:23 schreef lipje het volgende:
[..]
In mijn bescheiden mening zijn ze sjonnie (maar dat wist je al)
je eerste rijlesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kijk ook angstvallig uit naar de dag dat ik de 75 trappelende paarden van een 190D onder m'n voet onder bedwang moet hebben.
[afbeelding]
Ik heb eigenlijk besloten dat ik in één keer voor de W123 200D ga.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koop je er wel 1 die rookt als een gek?
[afbeelding]
Economische keuzequote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:24 schreef vlad het volgende:
[..]
vind ik ookmaar er waren geen hoezen zonder draakjes, of ik moest er meer dan het dubbele voor betalen, en dat vind ik het domweg niet waard
ze hebben diezelfde draakjes ook als mattenset, stuurhoezen en pookhoezenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meer draken kopen, meer is per definitie beter
[afbeelding]
Mja, aan de andere kant, wat zou jij doen als je op die leeftijd als maagd nog thuis zou wonen in Zeelandquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja vandaar mijn algehele verbazing over de woede explosie van net. Die jongen maakt er gewoon wat wat 'ie (niet) wil lezen.
[afbeelding]
dat moet niet moeilijk zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koop je er wel 1 die rookt als een gek?
[afbeelding]
Maar die nu nog rijden zijn niet afgeragdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk besloten dat ik in één keer voor de W123 200D ga.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant, wat zou jij doen als je op die leeftijd als maagd nog thuis zou wonen in ZeelandIk bedoel, het is voor die jongen ook niet makkelijk
[afbeelding]
wie heeft eigenlijk ooit beweerd dat die jongen nog maagd is?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant, wat zou jij doen als je op die leeftijd als maagd nog thuis zou wonen in ZeelandIk bedoel, het is voor die jongen ook niet makkelijk
[afbeelding]
Gedvergerre waarom wist ik dit niet toen ik mijn olieslurpertje nog had?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:25 schreef vlad het volgende:
[..]
ze hebben diezelfde draakjes ook als mattenset, stuurhoezen en pookhoezenzou er bijna een handgeschakelde auto voor kopen
![]()
Jawel hoor. Volmondig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:27 schreef vlad het volgende:
[..]
wie heeft eigenlijk ooit beweerd dat die jongen nog maagd is?hij spreekt het nooit tegen idd, maar heb het hem nooit horen bevestigen
![]()
gemist danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel hoor. Volmondig.
[afbeelding]
nog zoiets waar ik nooit mee te koop zou willen lopenquote:
Logisch. Neuken is overratedquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:28 schreef vlad het volgende:
[..]
gemist dan![]()
maar ik ben ook nog maagd hoor![]()
Achja, zeg eens tegen M5 dat je een Ford goed vindt rijden en de beste man begint te kankeren op de achterhaalde techniek in de motoren en blaaablaaaablaaaaaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:29 schreef vlad het volgende:
[..]
nog zoiets waar ik nooit mee te koop zou willen lopen![]()
Goed weekendquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef vlad het volgende:
half 6 alweerdenk dat ik maar eens naar huis ga
![]()
goed weekend allemaal![]()
idd. dat zweterig gefrunnik aan elkaar *brrrr*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Logisch. Neuken is overrated
[afbeelding]
ford gebruikt achterhaalde techniekquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, zeg eens tegen M5 dat je een Ford goed vindt rijden en de beste man begint te kankeren op de achterhaalde techniek in de motoren en blaaablaaaablaaaaa
Oi M5Ik weet bijna zeker dat je meeleest
[afbeelding]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:34 schreef vlad het volgende:
[..]
idd. dat zweterig gefrunnik aan elkaar *brrrr*
gewoon ertussen kruipen, keer aanzetten, afkloppen, en klaar ben jeal dat gezeik over voorspel, tederheid en romantiek
![]()
Om maar eens 1 legendarische quote van de beste man te laten horenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:36 schreef vlad het volgende:
[..]
ford gebruikt achterhaalde techniekze gebruiken nog stoterstangen
kon het niet laten![]()
Waar de *peep* heb jij het overquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:34 schreef vlad het volgende:
[..]
idd. dat zweterig gefrunnik aan elkaar *brrrr*
gewoon ertussen kruipen, keer aanzetten, afkloppen, en klaar ben jeal dat gezeik over voorspel, tederheid en romantiek
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |