Ik heb een biertje gekocht.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om jou natuurlijk, maar valt me op dat gewoon op alles wat iemand ook koopt kritiek komt. En dat vind ik beetje jammer
Das fijn voor je jongenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb een biertje gekocht.
[afbeelding]
Ik heb serieus respect voor iedereens auto keuze, maar waar ik niet tegenkan zijn mensen die er niet tegen kunnen dat iemand het niet met ze eens is, of mensen met een dunne huid.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat naar zeg
[afbeelding]
als haar slaris er ook naar is hoor je mij niet klagenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ahhh oke, dan heeft ze een hogere opleiding dan jijDa's niet leuk natuurlijk
[afbeelding]
Welk merk?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Cool dat je dat zo luchtig opvat!![]()
[afbeelding]
JEZUS MANquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb een biertje gekocht.
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb serieus respect voor iedereens auto keuze, maar waar ik niet tegenkan zijn mensen die er niet tegen kunnen dat iemand het niet met ze eens is, of mensen met een dunne huid.
En zeggen dat ik altijd hetzelfde doe en er dan zelf ook iedere keer hetzelfde op reageren vind ik helemaal een nobelprijs voor de naiviteit waard ja.
[afbeelding]
Ik hoop voor je dat ze een goede afstudeerrichting kiest, zus van m'n huisgenoot krijgt er geen droog brood voor...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:12 schreef vlad het volgende:
[..]
als haar slaris er ook naar is hoor je mij niet klagen![]()
mensen moet ook niet iets negatiefs zeggen over mijn starlet hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Als je een grapje niet aankunt over je auto kun je denk ik het beste kaartjesknipper bij de Efteling worden, maar dan nog vraag ik me af of je die baan aankunt.
Mensen moeten openstaan voor de discussie, maar volgens mij kunnen sommige tere zieljtes niet tegen jouw manier van discussieren.
Jammer maar niet jouw probleem lijkt me.
[afbeelding]
Zo mag ik het graag horenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef vlad het volgende:
[..]
JEZUS MANbier
gadverdamme, je bent toch geen kutstudent, ofwel dan?
![]()
whisky moet het zijn met dikke sigaren![]()
![]()
oh okquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:09 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zeg wel hbo, maar bedoelde de uni eigenlijkhaar docente vindt dat ze universiteit psychologie moet gaan doen
![]()
Terechtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:15 schreef vlad het volgende:
[..]
mensen moet ook niet iets negatiefs zeggen over mijn starlet hoor![]()
kut is dat. partij leren en er amper voor betaald krijgen...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze een goede afstudeerrichting kiest, zus van m'n huisgenoot krijgt er geen droog brood voor...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef vlad het volgende:
[..]
JEZUS MANbier
gadverdamme, je bent toch geen kutstudent, ofwel dan?
![]()
whisky moet het zijn met dikke sigaren![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef Lyrebird het volgende:
Wouter Bos zou een met HIV geinfecteerde hamster neuken als 'm dat stemmen op zou leveren.
Eensch, maar als je toch 1 of 2x je mening hebt gegeven is het toch duidelijk?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb serieus respect voor iedereens auto keuze, maar waar ik niet tegenkan zijn mensen die er niet tegen kunnen dat iemand het niet met ze eens is, of mensen met een dunne huid.
En zeggen dat ik altijd hetzelfde doe en er dan zelf ook iedere keer hetzelfde op reageren vind ik helemaal een nobelprijs voor de naiviteit waard ja.
[afbeelding]
Vertel...?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:16 schreef vlad het volgende:
[..]
kut is dat. partij leren en er amper voor betaald krijgen...![]()
klinkt bekend![]()
alleen over je draakjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:15 schreef vlad het volgende:
[..]
mensen moet ook niet iets negatiefs zeggen over mijn starlet hoor![]()
top van 160 echte kilometers op de tellerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Terecht
Wat een racemonster is dat zeg![]()
![]()
Maja, als je niet tegen kritiek of grapjes kunt denk ik dat je een verdomd zwaar leven gaat krijgen.
[afbeelding]
Hij wil graag dat iedereen reageert anders post je niet. En als hij dan niet de gewenste reacties krijgt gaat hij huilen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, maar als je toch 1 of 2x je mening hebt gegeven is het toch duidelijk?
Als iemand dan post dat hij 1-2-3 knippers heeft geplaatst reageer je gewoon niet![]()
Ben je er zeker van dat dat geen mijlen zijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:17 schreef vlad het volgende:
[..]
top van 160 echte kilometers op de teller![]()
![]()
ben aan het sparen voor een a3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |