Okquote:
Jaquote:
Ik zou zeggen: speel ze tegen elkaar uitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb zojuist m'n 7e vakantiebaan aangeboden gekregen
[afbeelding]
Je mag niet gokken wat ik momenteel aan 't doen benquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: speel ze tegen elkaar uit
En daarbij... Ik wil er ook nog wel 1 overhouden als bijbaan... Dus daar moet ik ook nog rekening mee houden ehquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mag niet gokken wat ik momenteel aan 't doen ben
[afbeelding]
quote:Beste Richard,
Hartelijk bedankt voor uw aanvraag.
Helaas wordt de Tsw Heat niet meer gemaakt
Met vriendelijke groeten,
Het verkoopteam
Antoine Autobanden & Styling
Staan ze ook maar eentje is een beetje krom merk ik en ik wil toch wat anders...........quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:41 schreef M5 het volgende:
[..]
jammer. maar wat is er mis met je huidige velgen? staan prima dacht ik?
quote:
oh jee. ´t gaat weer over mij of m´n auto.. kom jij ook weer nuttige posts toevoegen.quote:
Ik zeg ook niet dat je een egoistische eikel moet zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En daarbij... Ik wil er ook nog wel 1 overhouden als bijbaan... Dus daar moet ik ook nog rekening mee houden eh
[afbeelding]
als dat voor n paar tientjes kan zou ik het zeker overwegenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:45 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
heb je hem niet ook naar automaat laten ombouwen? is makkelijker in de file![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |