quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
HEE HONDELUL WAT MAAK JE EEN FOTO VAN EEN KAPOTTE GRAAFMACHINE! HOMO! PISNICHT *pakt pistool* BAM! BAM! BAM! BAM! BAM!
[afbeelding]
Je bent een grotere schijterd dan M5?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die kerel heeft laatst nog in de gevangenis gezeten enzo
En ik loop natuurlijk niet zomaar iemand zijn terrein op
Als je net zoveel zuipt als de Audi, dan kom je er welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:42 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
trouwens, ik vind dat de koppakking wel lek is en dat je die auto zo snel mogelijk moet wegdoen. toevallig ruilen tegen een starlet?![]()
heb altijd al een audi 80 willen hebben![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent een grotere schijterd dan M5?![]()
[afbeelding]
ik heb geen zin om te minderenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:47 schreef lipje het volgende:
[..]
Als je net zoveel zuipt als de Audi, dan kom je er wel![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]je probeert toch elke keer weer een rel los te maken he?
![]()
en maar wachten tot iemand haptquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]je probeert toch elke keer weer een rel los te maken he?
![]()
Is een keimooi stukje fotokunst die jij niet snaptquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik begrijp alleen niet waarom je zo trots bent op een stapel pallets met daarachter een kraan. Da's al
[afbeelding]
Weet je wat ik denk.. Dat het allemaal opgekropte maagd-gevoelens zijn....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:52 schreef Sjoewe het volgende:
Tja ik kan er niks aan doen, het gaat allemaal onbewust naar het schijnt
[afbeelding]
Zeg dat dan gewoon en doe niet alsof je een FOT-prijs gaat winnenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is een keimooi stukje fotokunst die jij niet snapt![]()
Die pallets horen bij het geheel![]()
Ja ik was te lui om uit te stappen ja
Denk toch wel dat ik een kans maakquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon en doe niet alsof je een FOT-prijs gaat winnen
[afbeelding]
dat kan je toch compenseren met een V6 en 1-2-3 knippers?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk.. Dat het allemaal opgekropte maagd-gevoelens zijn....
[afbeelding]
Ik denk dat het een kwestie van overgevoeligheid voor de wereld is. Of een kwestie van kijk-mij-deze-auto-kopen-nu-zal-iedereen-me-vast-tof-vinden deceptie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk.. Dat het allemaal opgekropte maagd-gevoelens zijn....
[afbeelding]
Als je dat zelfs al niet lukt op een internet-forumquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef vlad het volgende:
[..]
dat kan je toch compenseren met een V6 en 1-2-3 knippers?![]()
Ik denk het eerste maar het 2e zou leuker zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie van overgevoeligheid voor de wereld is. Of een kwestie van kijk-mij-deze-auto-kopen-nu-zal-iedereen-me-vast-tof-vinden deceptie.
[afbeelding]
Hoe was het bij het afstuderen van je vrouwtje?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef vlad het volgende:
[..]
dat kan je toch compenseren met een V6 en 1-2-3 knippers?![]()
"Aah ik zie dat je een 1-2-3 knipper met een Anderson relais hebt, loop met me mee naar de WC en neuk me beestachtigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:57 schreef hermandeperman het volgende:
Ach, hij zal nu vast met z'n vrienden (?) een biertje in de kroeg aan het doen zijn
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Aah ik zie dat je een 1-2-3 knipper met een Anderson relais hebt, loop met me mee naar de WC en neuk me beestachtig"
[afbeelding]
ik denk dat hij nog maar heel weinig biertjes drinktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:57 schreef hermandeperman het volgende:
Ach, hij zal nu vast met z'n vrienden (?) een biertje in de kroeg aan het doen zijn
[afbeelding]
Ik denk dat hij geen vrienden heeftquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:00 schreef vlad het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog maar heel weinig biertjes drinktwant hij wil altijd rijden met die v6 van hem en hij is verstandig genoeg om dat niet te combineren. Dus m5 = eigenlijk gewoon full time bob
![]()
mooie vrouwen gezienquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:57 schreef lipje het volgende:
[..]
Hoe was het bij het afstuderen van je vrouwtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |