een bericht editten is ook kut.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:05 schreef knowall het volgende:
Volgens de onbescheiden mening van onze liberale vrienden is dit marktwerking en is het nu aan jou om de keuze te maken of je bereid bent dit bier voor de verhoogde prijs te kopen of om voor een ander merk bier te kiezen.
Volgens mijn bescheiden mening is dit gewoon zwaar kut.
zoals?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:23 schreef Frappelsien het volgende:
Stap dan ook over op fatsoenlijk bier...
Grolsch...Nee dat is lekker!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:56 schreef Twanstra het volgende:
Holly shit, dat is zo vies bier!!!!!
Koop gewoon Grolsch, altijd goed!.
na een liter pure industriële alcohol voel je er ook niks meer van idd, bierbarbaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:02 schreef b.-.s het volgende:
na 10 blikken proef je het toch niet meer..
is dit het eerste teken dat er een omgekeerde prijzen oorlog gaat beginnen..
maar dat is ook goed nieuwsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:20 schreef purmernoord het volgende:
de wereld aluminium prijzen zijn in de afgelopen 5 maanden met 28 % gestegen.. en daar hoor je niemand over
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:15 schreef veldmuis het volgende:
Ga over op Brouwmeester! Dat is m.i. nog stukken beter te zuipen ook.
Ja, als je bij de appie werkt zit er niet veel anders opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:34 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het voor jou vroeger dagelijkse kost was..![]()
Bierverspillerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Als het heel erg koud is is het spul nog wel te drinken. Maar omdat het halve liters zijn is het halverwege al niet meer te hakken. Dus moet je het weer wegflikkeren. Dus eigenlijk is het 2 keer zo duur.
Grolsch.
Lekker belangrijk, ik hoef toch geen SB te kopenquote:
Ben je ook zo iemand die het laatste slokje "vies" vind en het er gewoon in laat zitten??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik hoef toch geen SB te kopen.
Dus ik verspil het niet, want ik drink het nooit.
Nee, want bijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die het laatste slokje "vies" vind en het er gewoon in laat zitten??
Maar bij Grolsch ben je jaltijd zo naar de tering de volgende dagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want bijGrolsch
hoeft dat niet
.
En met ander bier in grote hoeveelheden niet?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar bij Grolsch ben je jaltijd zo naar de tering de volgende dag![]()
Mits grote hoeveelheden uiteraard
Met Grolsch is het altijd erger en snellerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:44 schreef Slappertje het volgende:
[..]
En met ander bier in grote hoeveelheden niet?![]()
Waarom vind iedereen grolsch zo lekker?quote:
Geen last vanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met Grolsch is het altijd erger en sneller![]()
Das ook helemaal geen bierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen last van.
Tis geenOranjeboom
.
Stel je niet aan man, je lijkt wel een wijfquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met Grolsch is het altijd erger en sneller![]()
Bek houwe, pulp fiction grouppiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:55 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, je lijkt wel een wijf![]()
Op geen enkele wijze mag deze post als vrouwonvriendelijk worden beschouwd. Kon. Besl. 187 dd. 13/06/2006
Dat is weer Gouden Zegel geworden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:16 schreef Crack_david het volgende:
en hoe zit het met het bier/beer bier?
Ik ook.quote:
Laken, pak enzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kocht voorheen ook vaak Schultenbräu maar ben overgestapt op Amstel
Ik kan tenminste tegen bier prutser... ga jij maar weer terug naar Breezahs, misschien krijg je daar geen koppijn van.quote:
Pippi Langkous met lang blond haarquote:
Dan drink je nog niet genoeg bier, amateurtjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:04 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Ik kan tenminste tegen bier prutser... ga jij maar weer terug naar Breezahs, misschien krijg je daar geen koppijn van.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Pippi Langkous met lang blond rood haar![]()
Tsk. Daar stond eerst een hartjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Pippi Langkous met lang blond haar![]()
Hehehe, eerder te veelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan drink je nog niet genoeg bier, amateurtje![]()
[insert] anne22.jpeg [/insert]quote:
Wou even ontopic reagerenquote:
Ja!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
Is het met de nieuwe policy nu ook toegestaan foto's uit ijsmeis.zip te plaatsen?
Hee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
Is het met de nieuwe policy nu ook toegestaan foto's uit ijsmeis.zip te plaatsen?
Doe eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
..quote:
lul!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Als het heel erg koud is is het spul nog wel te drinken. Maar omdat het halve liters zijn is het halverwege al niet meer te hakken. Dus moet je het weer wegflikkeren. Dus eigenlijk is het 2 keer zo duur.
Grolsch.
Die zip hoef ik niet, .rar is toch beterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je denkt met een PI-change ze gemailed te krijgen?
Je weet niet waar je het over hebtquote:
Ik heb ze toentertijd gezien.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:18 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt![]()
Toch blijft lang blond haar ok.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb ze toentertijd gezien.
Poehpoeh wat spannend.
nog 10 cent en de flessen en etiketten worden bruin met hipflop en ruk&butt teksten eropquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:15 schreef Xebber het volgende:
Dus van 35 cent, is het nu 40 cent geworden?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nog 10 cent en de flessen en etiketten worden bruin met hipflop en ruk&butt teksten erop
Je drinkt niet met je nek, sukkel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:58 schreef Platina het volgende:
je zit te klagen over de prijs van SchultenBrau? Klaag eerst eens over het bier zelf man.
Gadverdamme wat een rotzooi, ze kunnen het beter slootbrouwsel noemen. Dat jij die zooi door je nek krijgt.
Geniaal bier.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:10 schreef KinkyHinky het volgende:
Schultenbräu is gewoon zeer geniaal bier, niets mis mee.
En als jij, platina, dat bier zo slecht vind, kun je net zo goed meteen dood gaan. Dan is het leven ook meteen een stuk minder waard.
Snap echt niet dat de aldi die prijs omhoog haald, nu verkoopt het nog lekker goed enzo. Straks zal dat dan denk ik wel minder worden...
Misschien moet je pa dan ook eerst eens een uurtje of 3 wakker zijn voordat hij s'ochtends na het tandenpoetsen gelijk aan het bier gaatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:15 schreef Spacehamster het volgende:
Ik ken een overtuigde alcoholist die ooit es schultenbrau heeft uitgeprobeert maar na een paar slokjes heeft hij het blikje leeg gekiepert en de overige blikjes weggegooid.
Het is dus nog viezer dan afkickverschijnselen....en dat zegt wat.
BTW...voor die prijs kun je bij andere supermarkten beter bier krijgen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Misschien moet je pa dan ook eerst eens een uurtje of 3 wakker zijn voordat hij s'ochtends na het tandenpoetsen gelijk aan het bier gaat
Bedoel je niet 'Gouden Zegel' bier?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:13 schreef mic_forever het volgende:
SChultenbrau is wel een van de beste pauper-bieren
Hoe heet dat ene merk
Kroon "xxxxx" nog iets
dat smaakt ook best goed voor heel goedkoop
ONEE, nu gaan de zwervers dood!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:03 schreef Het_Biertje het volgende:
SchultenBRAU 5 cent duurder
Nee hoor.quote:
Schultenbrau is altijd al volgens het reinheitsgebod gebrouwen (brouwerij Martens in België), maar nu ze het sinds kort bij een Nederlandse brouwerij (dochteronderneming van Bavaria) maken past men het reinheitsgebot niet meer toe.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:42 schreef Jimmeh het volgende:
Jammer dat het geen Duits bier is..
op vakantie in Italie in een Lidl is el cheapo Duits blikbier gehaald, was iig prima te drinken omdat Duitsers zich aan het Reinheitsgebot houden
Zou je wel wullen heh.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:57 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben serieus een van de weinige die het lekker vind?
Ja die gooien er weer zoetstoffen er doorheen enzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:13 schreef Chimay het volgende:
[..]
Schultenbrau is altijd al volgens het reinheitsgebod gebrouwen (brouwerij Martens in België), maar nu ze het sinds kort bij een Nederlandse brouwerij (dochteronderneming van Bavaria) maken past men het reinheitsgebot niet meer toe.![]()
Waar de heck heb jij het over?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Misschien moet je pa dan ook eerst eens een uurtje of 3 wakker zijn voordat hij s'ochtends na het tandenpoetsen gelijk aan het bier gaat
Of je ontwikkelt een fatsoenlijke smaak? Jij vind Heineken zeker ook lekker.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:10 schreef KinkyHinky het volgende:
Schultenbräu is gewoon zeer geniaal bier, niets mis mee.
En als jij, platina, dat bier zo slecht vind, kun je net zo goed meteen dood gaan. Dan is het leven ook meteen een stuk minder waard.
Snap echt niet dat de aldi die prijs omhoog haald, nu verkoopt het nog lekker goed enzo. Straks zal dat dan denk ik wel minder worden...
Dit meen je toch niet he!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:02 schreef Platina het volgende:
[..]
Of je ontwikkelt een fatsoenlijke smaak? Jij vind Heineken zeker ook lekker.
Jaeger dat is nou goed bier voor een prijs van 3,49 de krat![]()
oquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Waar de heck heb jij het over?
Ik heb het over een vriend...niet mijn vader.
Je kan ook gewoon wat sneller drinkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Grolsch.
Zeker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:00 schreef Beach het volgende:
Ik koop weleens Jaeger blikken en die zijn nog best te doen.
Ik ben geen bierliefhebberquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:46 schreef AxeldeM. het volgende:
ieder zijn smaak, ik hou nou eenmaal van bavaria.
of een dusdanig verfijnde smaak proberen te ontwikkelen, dat gezond verstand gaat prevaleren en je je realiseert dat kwanteit bij bier nóóit voor kwaliteit kan gaanquote:
dat is op zich waar, maar wat jij zelf zou kunnen proberen te ontwikkelen is het inzicht dat niet iedereen hetzelfde bier lekker vindt of iets in de regio van ¤7,- of meer overheeft voor een kratjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
of een dusdanig verfijnde smaak proberen te ontwikkelen, dat gezond verstand gaat prevaleren en je je realiseert dat kwanteit bij bier nóóit voor kwaliteit kan gaan
Je moet Baron halen bij de C1000quote:
Belachelijk. Net zoals Bullit drinken i.p.v. RedBull, of Wagnerpizza's i.p.v. Iglo. Ik haat die mensen.quote:
Merksjonnie...quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Belachelijk. Net zoals Bullit drinken i.p.v. RedBull, of Wagnerpizza's i.p.v. Iglo. Ik haat die mensen.
Hoe moet ik dat weten met die PI, koekebakkertquote:
Geen idee, ik ga nu Summit Lemon & Lime drinken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten met die PI, koekebakkert![]()
Ik trek nog een Saskia open. (Wannabee Spa-blauwquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga nu Summit Lemon & Lime drinken.
Gelukkig voor jou dat er nog Schultenbrau is danquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:49 schreef KinkyHinky het volgende:
grolsch bah zeg dat lust ik niet .
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:56 schreef Twanstra het volgende:
ja lekker brau met koekjes .quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:50 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou dat er nog Schultenbrau is dan
Coopquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:08 schreef Schlumberger het volgende:
Ach... goedkoop drinken is geen schande.
Drinkt er hier iemand wel eens Schutters? Kwaliteit, en dat voor een euro per liter (goedkoper dan diesel)
quote:
Yeager.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De pauperige C1000 heeft trouwens laatst MIJN Baronnen van 36 cent naar 38 laten stijgenZegt die kassameid dat dat waarschijnlijk te maken heeft met de stijging van de verpakkingstax
![]()
Milieuhippies die mijn bier duurder maken
dat dusquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:15 schreef FracturedMindz het volgende:
Maakt niet uit, Schultenbrau was toch al niet te zuipen.
Ai.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:58 schreef -skippybal- het volgende:
Twee typefouten zelfs [ afbeelding ]!
En de Jaeger is bij mijn C1000 een whoppin' 45 cent
idd, goede kwaliteit onder de low budgetsquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:29 schreef Djeez het volgende:
Het nieuwe Oettinger Bier bij Lidl schopt grote kont!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:56 schreef Twanstra het volgende:
kneus.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:53 schreef Apuleius het volgende:
Het is: 'Maternus'. Dit is m'n 1e pas, eerlijk!
Nog steeds geldig. Oranjeboom moet ook verboden worden trouwensquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:51 schreef wolfrolf het volgende:
Boeiend. Het is nog slapper pisbier dan Bavaia. Dat is overigens een merkwaardige prestatie, aangezien Bava
ia al HEEL slap kutbier is...
Tip: werk zoeken en overstappen op een kwaliteitsbiertje.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:03 schreef Het_Biertje het volgende:
Waar haalt Aldi het gore lef vandaan om SchultenBRAU 5 cent duurder duurder te maken?
nou? dit gaat mij verdomme kapitalen kosten!en het leven is al zo duur
Hehe, na 4 jaar eindelijk de goede oplossing, is het gelukkig toch nog goed gekomen met dit topic..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:25 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tip: werk zoeken en overstappen op een kwaliteitsbiertje.
Ik betwijfel het, waarschijnlijk is TS zo'n steuntrekker die zich geen echt bier kan veroorloven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Hehe, na 4 jaar eindelijk de goede oplossing, is het gelukkig toch nog goed gekomen met dit topic..
Zou TS er nog wat aan hebben?..![]()
wat een ongelofelijke kutkick, kutn00b.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:49 schreef TheKC het volgende:
ONGELOOFELIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Rot op man, niks mis met een Schultiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, waarschijnlijk is TS zo'n steuntrekker die zich geen echt bier kan veroorloven.
Ook na 4 jaar niet.![]()
zegt de zwerver met gejatte mobiel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Rot op man, niks mis met een Schultie
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zegt de zwerver met gejatte mobiel.
hoe kun je anders dat bericht hebben kunnen posten? adsl-cellen op straat bestaan niet.quote:
Maarmaarmaar ik kan toch ook in een internetcafé zittenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoe kun je anders dat bericht hebben kunnen posten? adsl-cellen op straat bestaan niet.
ik ben het voledig met je eensquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef guapo het volgende:
Gewoon Oettinger bier van de Lidl......het hoeft echt geen A-Merk te zijn hoor jongens.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:41 schreef veldmuis het volgende:
[ afbeelding ]
Hwheheheheheheh rofl0l! Check mijn fotoshop: EHHEHE
Ik drink het al jaren met veel smaakquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef guapo het volgende:
Gewoon Oettinger bier van de Lidl......het hoeft echt geen A-Merk te zijn hoor jongens.
Inb4: Amstelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:19 schreef goofhondje het volgende:
laten we eerlijk zijn .
schultenbrau is een goed drinkbaar biertje
vooral voor die prijs
ik heb ook liever een amstelbiertje maar ik ben blij dat ik naar de aldi kan gaan om daar een goedkoop biertje te gaan halen
hier in zuid limburg kost een 50cl schultenbrau van de aldi 49ct
dus die hierboven met zijn 38 ct mag toch echt niet klagen want ik vind 49ct nog steeds een goedkope prijs voor een drinkbaar biertje
gr.
karl
nuth
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |