een bericht editten is ook kut.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:05 schreef knowall het volgende:
Volgens de onbescheiden mening van onze liberale vrienden is dit marktwerking en is het nu aan jou om de keuze te maken of je bereid bent dit bier voor de verhoogde prijs te kopen of om voor een ander merk bier te kiezen.
Volgens mijn bescheiden mening is dit gewoon zwaar kut.
zoals?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:23 schreef Frappelsien het volgende:
Stap dan ook over op fatsoenlijk bier...
Grolsch...Nee dat is lekker!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:56 schreef Twanstra het volgende:
Holly shit, dat is zo vies bier!!!!!
Koop gewoon Grolsch, altijd goed!.
na een liter pure industriële alcohol voel je er ook niks meer van idd, bierbarbaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:02 schreef b.-.s het volgende:
na 10 blikken proef je het toch niet meer..
is dit het eerste teken dat er een omgekeerde prijzen oorlog gaat beginnen..
maar dat is ook goed nieuwsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:20 schreef purmernoord het volgende:
de wereld aluminium prijzen zijn in de afgelopen 5 maanden met 28 % gestegen.. en daar hoor je niemand over
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:15 schreef veldmuis het volgende:
Ga over op Brouwmeester! Dat is m.i. nog stukken beter te zuipen ook.
Ja, als je bij de appie werkt zit er niet veel anders opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:34 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het voor jou vroeger dagelijkse kost was..![]()
Bierverspillerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Als het heel erg koud is is het spul nog wel te drinken. Maar omdat het halve liters zijn is het halverwege al niet meer te hakken. Dus moet je het weer wegflikkeren. Dus eigenlijk is het 2 keer zo duur.
Grolsch.
Lekker belangrijk, ik hoef toch geen SB te kopenquote:
Ben je ook zo iemand die het laatste slokje "vies" vind en het er gewoon in laat zitten??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik hoef toch geen SB te kopen.
Dus ik verspil het niet, want ik drink het nooit.
Nee, want bijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die het laatste slokje "vies" vind en het er gewoon in laat zitten??
Maar bij Grolsch ben je jaltijd zo naar de tering de volgende dagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want bijGrolsch
hoeft dat niet
.
En met ander bier in grote hoeveelheden niet?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar bij Grolsch ben je jaltijd zo naar de tering de volgende dag![]()
Mits grote hoeveelheden uiteraard
Met Grolsch is het altijd erger en snellerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:44 schreef Slappertje het volgende:
[..]
En met ander bier in grote hoeveelheden niet?![]()
Waarom vind iedereen grolsch zo lekker?quote:
Geen last vanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met Grolsch is het altijd erger en sneller![]()
Das ook helemaal geen bierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen last van.
Tis geenOranjeboom
.
Stel je niet aan man, je lijkt wel een wijfquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met Grolsch is het altijd erger en sneller![]()
Bek houwe, pulp fiction grouppiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:55 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, je lijkt wel een wijf![]()
Op geen enkele wijze mag deze post als vrouwonvriendelijk worden beschouwd. Kon. Besl. 187 dd. 13/06/2006
Dat is weer Gouden Zegel geworden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:16 schreef Crack_david het volgende:
en hoe zit het met het bier/beer bier?
Ik ook.quote:
Laken, pak enzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kocht voorheen ook vaak Schultenbräu maar ben overgestapt op Amstel
Ik kan tenminste tegen bier prutser... ga jij maar weer terug naar Breezahs, misschien krijg je daar geen koppijn van.quote:
Pippi Langkous met lang blond haarquote:
Dan drink je nog niet genoeg bier, amateurtjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:04 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Ik kan tenminste tegen bier prutser... ga jij maar weer terug naar Breezahs, misschien krijg je daar geen koppijn van.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Pippi Langkous met lang blond rood haar![]()
Tsk. Daar stond eerst een hartjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Pippi Langkous met lang blond haar![]()
Hehehe, eerder te veelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan drink je nog niet genoeg bier, amateurtje![]()
[insert] anne22.jpeg [/insert]quote:
Wou even ontopic reagerenquote:
Ja!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
Is het met de nieuwe policy nu ook toegestaan foto's uit ijsmeis.zip te plaatsen?
Hee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
Is het met de nieuwe policy nu ook toegestaan foto's uit ijsmeis.zip te plaatsen?
Doe eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
..quote:
lul!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Als het heel erg koud is is het spul nog wel te drinken. Maar omdat het halve liters zijn is het halverwege al niet meer te hakken. Dus moet je het weer wegflikkeren. Dus eigenlijk is het 2 keer zo duur.
Grolsch.
Die zip hoef ik niet, .rar is toch beterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je denkt met een PI-change ze gemailed te krijgen?
Je weet niet waar je het over hebtquote:
Ik heb ze toentertijd gezien.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:18 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt![]()
Toch blijft lang blond haar ok.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb ze toentertijd gezien.
Poehpoeh wat spannend.
nog 10 cent en de flessen en etiketten worden bruin met hipflop en ruk&butt teksten eropquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:15 schreef Xebber het volgende:
Dus van 35 cent, is het nu 40 cent geworden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |