En met ander bier in grote hoeveelheden niet?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar bij Grolsch ben je jaltijd zo naar de tering de volgende dag![]()
Mits grote hoeveelheden uiteraard
Met Grolsch is het altijd erger en snellerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:44 schreef Slappertje het volgende:
[..]
En met ander bier in grote hoeveelheden niet?![]()
Waarom vind iedereen grolsch zo lekker?quote:
Geen last vanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met Grolsch is het altijd erger en sneller![]()
Das ook helemaal geen bierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen last van.
Tis geenOranjeboom
.
Stel je niet aan man, je lijkt wel een wijfquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met Grolsch is het altijd erger en sneller![]()
Bek houwe, pulp fiction grouppiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:55 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, je lijkt wel een wijf![]()
Op geen enkele wijze mag deze post als vrouwonvriendelijk worden beschouwd. Kon. Besl. 187 dd. 13/06/2006
Dat is weer Gouden Zegel geworden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:16 schreef Crack_david het volgende:
en hoe zit het met het bier/beer bier?
Ik ook.quote:
Laken, pak enzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kocht voorheen ook vaak Schultenbräu maar ben overgestapt op Amstel
Ik kan tenminste tegen bier prutser... ga jij maar weer terug naar Breezahs, misschien krijg je daar geen koppijn van.quote:
Pippi Langkous met lang blond haarquote:
Dan drink je nog niet genoeg bier, amateurtjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:04 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Ik kan tenminste tegen bier prutser... ga jij maar weer terug naar Breezahs, misschien krijg je daar geen koppijn van.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Pippi Langkous met lang blond rood haar![]()
Tsk. Daar stond eerst een hartjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Pippi Langkous met lang blond haar![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |