Hehehe, eerder te veelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan drink je nog niet genoeg bier, amateurtje![]()
[insert] anne22.jpeg [/insert]quote:
Wou even ontopic reagerenquote:
Ja!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
Is het met de nieuwe policy nu ook toegestaan foto's uit ijsmeis.zip te plaatsen?
Hee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
Is het met de nieuwe policy nu ook toegestaan foto's uit ijsmeis.zip te plaatsen?
Doe eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
..quote:
lul!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Als het heel erg koud is is het spul nog wel te drinken. Maar omdat het halve liters zijn is het halverwege al niet meer te hakken. Dus moet je het weer wegflikkeren. Dus eigenlijk is het 2 keer zo duur.
Grolsch.
Die zip hoef ik niet, .rar is toch beterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je denkt met een PI-change ze gemailed te krijgen?
Je weet niet waar je het over hebtquote:
Ik heb ze toentertijd gezien.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:18 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt![]()
Toch blijft lang blond haar ok.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb ze toentertijd gezien.
Poehpoeh wat spannend.
nog 10 cent en de flessen en etiketten worden bruin met hipflop en ruk&butt teksten eropquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:15 schreef Xebber het volgende:
Dus van 35 cent, is het nu 40 cent geworden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |