quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nog 10 cent en de flessen en etiketten worden bruin met hipflop en ruk&butt teksten erop
Je drinkt niet met je nek, sukkel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:58 schreef Platina het volgende:
je zit te klagen over de prijs van SchultenBrau? Klaag eerst eens over het bier zelf man.
Gadverdamme wat een rotzooi, ze kunnen het beter slootbrouwsel noemen. Dat jij die zooi door je nek krijgt.
Geniaal bier.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:10 schreef KinkyHinky het volgende:
Schultenbräu is gewoon zeer geniaal bier, niets mis mee.
En als jij, platina, dat bier zo slecht vind, kun je net zo goed meteen dood gaan. Dan is het leven ook meteen een stuk minder waard.
Snap echt niet dat de aldi die prijs omhoog haald, nu verkoopt het nog lekker goed enzo. Straks zal dat dan denk ik wel minder worden...
Misschien moet je pa dan ook eerst eens een uurtje of 3 wakker zijn voordat hij s'ochtends na het tandenpoetsen gelijk aan het bier gaatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:15 schreef Spacehamster het volgende:
Ik ken een overtuigde alcoholist die ooit es schultenbrau heeft uitgeprobeert maar na een paar slokjes heeft hij het blikje leeg gekiepert en de overige blikjes weggegooid.
Het is dus nog viezer dan afkickverschijnselen....en dat zegt wat.
BTW...voor die prijs kun je bij andere supermarkten beter bier krijgen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Misschien moet je pa dan ook eerst eens een uurtje of 3 wakker zijn voordat hij s'ochtends na het tandenpoetsen gelijk aan het bier gaat
Bedoel je niet 'Gouden Zegel' bier?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:13 schreef mic_forever het volgende:
SChultenbrau is wel een van de beste pauper-bieren
Hoe heet dat ene merk
Kroon "xxxxx" nog iets
dat smaakt ook best goed voor heel goedkoop
ONEE, nu gaan de zwervers dood!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:03 schreef Het_Biertje het volgende:
SchultenBRAU 5 cent duurder
Nee hoor.quote:
Schultenbrau is altijd al volgens het reinheitsgebod gebrouwen (brouwerij Martens in België), maar nu ze het sinds kort bij een Nederlandse brouwerij (dochteronderneming van Bavaria) maken past men het reinheitsgebot niet meer toe.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:42 schreef Jimmeh het volgende:
Jammer dat het geen Duits bier is..
op vakantie in Italie in een Lidl is el cheapo Duits blikbier gehaald, was iig prima te drinken omdat Duitsers zich aan het Reinheitsgebot houden
Zou je wel wullen heh.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:57 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben serieus een van de weinige die het lekker vind?
Ja die gooien er weer zoetstoffen er doorheen enzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:13 schreef Chimay het volgende:
[..]
Schultenbrau is altijd al volgens het reinheitsgebod gebrouwen (brouwerij Martens in België), maar nu ze het sinds kort bij een Nederlandse brouwerij (dochteronderneming van Bavaria) maken past men het reinheitsgebot niet meer toe.![]()
Waar de heck heb jij het over?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Misschien moet je pa dan ook eerst eens een uurtje of 3 wakker zijn voordat hij s'ochtends na het tandenpoetsen gelijk aan het bier gaat
Of je ontwikkelt een fatsoenlijke smaak? Jij vind Heineken zeker ook lekker.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:10 schreef KinkyHinky het volgende:
Schultenbräu is gewoon zeer geniaal bier, niets mis mee.
En als jij, platina, dat bier zo slecht vind, kun je net zo goed meteen dood gaan. Dan is het leven ook meteen een stuk minder waard.
Snap echt niet dat de aldi die prijs omhoog haald, nu verkoopt het nog lekker goed enzo. Straks zal dat dan denk ik wel minder worden...
Dit meen je toch niet he!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:02 schreef Platina het volgende:
[..]
Of je ontwikkelt een fatsoenlijke smaak? Jij vind Heineken zeker ook lekker.
Jaeger dat is nou goed bier voor een prijs van 3,49 de krat![]()
oquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Waar de heck heb jij het over?
Ik heb het over een vriend...niet mijn vader.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |