Tip: werk zoeken en overstappen op een kwaliteitsbiertje.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:03 schreef Het_Biertje het volgende:
Waar haalt Aldi het gore lef vandaan om SchultenBRAU 5 cent duurder duurder te maken?
nou? dit gaat mij verdomme kapitalen kosten!en het leven is al zo duur
Hehe, na 4 jaar eindelijk de goede oplossing, is het gelukkig toch nog goed gekomen met dit topic..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:25 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tip: werk zoeken en overstappen op een kwaliteitsbiertje.
Ik betwijfel het, waarschijnlijk is TS zo'n steuntrekker die zich geen echt bier kan veroorloven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Hehe, na 4 jaar eindelijk de goede oplossing, is het gelukkig toch nog goed gekomen met dit topic..
Zou TS er nog wat aan hebben?..![]()
wat een ongelofelijke kutkick, kutn00b.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:49 schreef TheKC het volgende:
ONGELOOFELIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Rot op man, niks mis met een Schultiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, waarschijnlijk is TS zo'n steuntrekker die zich geen echt bier kan veroorloven.
Ook na 4 jaar niet.![]()
zegt de zwerver met gejatte mobiel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Rot op man, niks mis met een Schultie
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zegt de zwerver met gejatte mobiel.
hoe kun je anders dat bericht hebben kunnen posten? adsl-cellen op straat bestaan niet.quote:
Maarmaarmaar ik kan toch ook in een internetcafé zittenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoe kun je anders dat bericht hebben kunnen posten? adsl-cellen op straat bestaan niet.
ik ben het voledig met je eensquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef guapo het volgende:
Gewoon Oettinger bier van de Lidl......het hoeft echt geen A-Merk te zijn hoor jongens.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:41 schreef veldmuis het volgende:
[ afbeelding ]
Hwheheheheheheh rofl0l! Check mijn fotoshop: EHHEHE
Ik drink het al jaren met veel smaakquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef guapo het volgende:
Gewoon Oettinger bier van de Lidl......het hoeft echt geen A-Merk te zijn hoor jongens.
Inb4: Amstelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:19 schreef goofhondje het volgende:
laten we eerlijk zijn .
schultenbrau is een goed drinkbaar biertje
vooral voor die prijs
ik heb ook liever een amstelbiertje maar ik ben blij dat ik naar de aldi kan gaan om daar een goedkoop biertje te gaan halen
hier in zuid limburg kost een 50cl schultenbrau van de aldi 49ct
dus die hierboven met zijn 38 ct mag toch echt niet klagen want ik vind 49ct nog steeds een goedkope prijs voor een drinkbaar biertje
gr.
karl
nuth
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |