Dat gun ik die Italianen toch zo, he? Dat ze er weer tegen Guus uitgaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef trepper het volgende:
Zullen de italianen leuk vinden als ze weer tegen een ploeg van Guus moeten
Hahaha idd jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat gun ik die Italianen toch zo, he? Dat ze er weer tegen Guus uitgaan.
Ja maar tussen 1998 en 2006 is er een hoop gebeurd in Kroatie hequote:
Alleen als Japan niet meer meer dan 3 doelpunten verschil van Brazilië wint.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef Corksterr het volgende:
Australië heeft toch sowieso genoeg aan een gelijkspel?
ja. En zie boven voor de uitlegquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef Corksterr het volgende:
Mooi land hoor. En mooie eh dingo'squote:
Absoluut. En hopenlijk nog een doelpunt in de 2e helftquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Australie heeft er met dit spel recht op, een plek in de volgende ronde.
Ronaldo met het hoofd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef Jane het volgende:
Brazilië ook gescoord. Weet iemand door wie?
Niet als Japan zo met 4-1 wint.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef Corksterr het volgende:
ook datquote:
dat woord soccer moet idd verboden worden, wat een grafwoordquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Australiers hebben niets met voetbal
Socceroos![]()
quote:
Bij het koekhappen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ronaldo kwam maar liefst 10 cm van de grond
Het is een Kroaat en mag dus tegen zijn 'eigen' land spelen van Guus (denken we).quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
What the hell doet Kalac in de goal is Schwarzer geblesseerd of iemand weet?
Gewoon een goed kopdoelpunt van hem na voorzet vanaf de zijkant.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef wdn het volgende:
Wat liep ie per ongeluk tegen de bal aan?
Achterkant van zijn hoofd ofzo?
Juist! Ze kunnen het beter houden bij windsurfen enzo...quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Australiers hebben niets met voetbal
Socceroos![]()
Wat?quote:
verkeerde topicquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef Jane het volgende:
Ik lees nu dat Ronaldo echt gescoord heeft.![]()
Dus toch goed voor mijn kroeg-pool.
No problem matequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef TJDoornbos het volgende:
dankje wdn
Nee hoor.quote:
Voor dat soort posts kun je toch beter het wedstrijdtopic van die wedstrijd opzoekenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:56 schreef Jane het volgende:
Och jee, nutteloze-feitjes-Evert bij Japan - Brazilië.
Sorry?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef TJDoornbos het volgende:
vrouwen die voetbal volgen? moet niet gekker worden
Je hebt een puntquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:59 schreef Ludacriss het volgende:
Ik weet het niet hoor. Ik heb zo mijn twijfels bij het aanstellen van Graham Poll op deze wedstrijd. Het is nu zo dat ongeveer 80% van de Australische spelers in de Engelse PL spelen waar Poll dus fluit en de deze jongens dus kent, of het postitief of negatief is voor Australië en/of Kroatië weet ik natuurlijk niet maar had liever gezien dat ze iemand anders hadden uitgekozen.
Ja, ze gaan nu net pas weer beginnenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef dolle_hond het volgende:
nog steeds 1-1?
Je moet toegeven dat Australie het niet slecht doet na zo vroeg op achterstand gekomen te zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:52 schreef sweetgirly het volgende:
Wat?
Videledoku krijjgt onwijs veel kansen en aait nog de bal.
En iemand krijgt een aaitje in zijn nek en 1 -1. Yeah right dan!
En nu ga ik naar buiten, even jubelen voor Kroatië![]()
owquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze gaan nu net pas weer beginnen
Oké, maar wel een beetje overdreven, hoor. Iedereen kijkt hier met een schuin oog naar beide wedstrijden. Dat is juist het leuke.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor dat soort posts kun je toch beter het wedstrijdtopic van die wedstrijd opzoeken![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:09 schreef wdn het volgende:
TrustenIk moet er morgen om 5:30 uit en op weg naar werk
Was ook wel te verwachtenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:11 schreef venomsnake het volgende:
die jappen staan nu achter
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Kalac is als clown aanwezig vandaag!
Moeten ze wel Schwartzer weer opstellen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:12 schreef Ludacriss het volgende:
Als de Aussies het nou zo blijven volhouden dan zie ik ze nog wel winnen van Italië.
Oh, ik vergis me natuurlijk! Stom! Kroatie mag niet winnen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:13 schreef Jane het volgende:
Kut! Maar gelukkig staat Brazilië voor!
of moet ik dat in het andere topic posten?
Die zal zich toch ook wel zitten verbijten op de bank, zeg!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat was er toch ooit mis met Schwarzer?
Heel verdacht iddquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:17 schreef Ludacriss het volgende:
Nee dit vertrouw ik totaal niet.
Niets.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat was er toch ooit mis met Schwarzer?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Guus zijn gouden pik is nu een beetje een bronzen micropenis geworden
Een schot recht op Kalac af, hij raakt 'm wel maar gaat er gewoon in. Schot was volledig houdbaar voor iedere gemiddelde keeper in de vierde klasse in NL.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:18 schreef RemcoW85 het volgende:
Heb het gemist, kan iemand een beetje uitleggen hoe het is gegaan. Kan ik me voorbereiden op de nabeschouwing![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een schot recht op Kalac af, hij raakt 'm wel maar gaat er gewoon in. Schot was volledig houdbaar voor iedere gemiddelde keeper in de vierde klasse in NL.
je zou inderdaad denken dat Guus al genoeg gaat verdienen in Rusland en niet zo aan geld hoeft te komen nee!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef Ludacriss het volgende:
Ik begin me nu echt hard af te vragen waarom Hiddink, Kalac heeft opgesteld. Ik vertrouw het voor geen meter.
Ik snap er ook geen fluit van... die blunder was gewoon zo opzichtigquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef Ludacriss het volgende:
Ik begin me nu echt hard af te vragen waarom Hiddink, Kalac heeft opgesteld. Ik vertrouw het voor geen meter.
Misschien met het idee dat die juíst iets wil laten zien tegen Kroatie ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef Ludacriss het volgende:
Zou Hiddink ook een paar honderd euro ingezet hebben op Kroatie voor een 2.00 noteringquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef Ludacriss het volgende:
Bij Roda wastie goed jaar of wat terug!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:21 schreef Jane het volgende:
Het is dat de Australische verdediging nog zo solide is, want die keeper houdt echt niks tegen, volgens mij.
Als Guusje Geluk een paar ton heeft ingezet dan tikt het wel lekker aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zou Hiddink ook een paar honderd euro ingezet hebben op Kroatie voor een 2.00 notering![]()
Ja ik voel hem alquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:24 schreef 456 het volgende:
extra spits... nu valt ie zo dan...
Snoeks heeft ook een wedje gelegd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef 456 het volgende:
Mwa. kdenk dat snoeks gewoon goed voetbal wil zien.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef Soul79 het volgende:
Ooit hadden ze daar Suker en Boksic staan.
Zvonimir Bobanquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef Soul79 het volgende:
Ongelofelijk wat een technische onbeholpenheid bij die Kroatische aanvallers![]()
Ooit hadden ze daar Suker en Boksic staan.
Juist wel, had die keeper niet moeten vervangen..gewoon met Schwarzer moeten spelen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef golfer het volgende:
Hiddinks laatste wissel. Aan hem zal het niet liggen.
Nee echt?!!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Stuart het volgende:
De komende 20 min bepaald of AUS doorgaat of niet![]()
aan één man... die drollenvanger in de goalquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:28 schreef 456 het volgende:
De australiers hebben het aan zichzelf te wijten als ze niet doorgaan.
Waarom?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:29 schreef Zuen het volgende:
Tering die scheids wat een flikker
klopt jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:29 schreef iamredleader het volgende:
Hij was niet over de lijn, maar het scheelde niks...
heheheh iddquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
aan één man... die drollenvanger in de goal
De Aussies hadden beter Pletikosa kunnen naturaliserenquote:
derde keeper Kroatiequote:Op donderdag 22 juni 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij welk land zit Didulica eigenlijk?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:33 schreef Soul79 het volgende:
Haha, weer hands.
En wat is die Prso traag of had ik dat al gezegd.
WTF, kijk je wel?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:33 schreef Ludacriss het volgende:
Wat speelt Australië zonder enige fut zeg. Totaal niet van ze gewend.
Ja, die keeper liet 'm wel heel opzichtig door.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:33 schreef 2Drix het volgende:
Hiddink,Kalac,Poll allemaal omgekocht! vieze mensen![]()
Toch fijn dat de leden van de Jostiband om de 4 jaar een eigen fluitje krijgen en dan mee mogen doen met het WKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |