Dat gun ik die Italianen toch zo, he? Dat ze er weer tegen Guus uitgaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef trepper het volgende:
Zullen de italianen leuk vinden als ze weer tegen een ploeg van Guus moeten
Hahaha idd jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat gun ik die Italianen toch zo, he? Dat ze er weer tegen Guus uitgaan.
Ja maar tussen 1998 en 2006 is er een hoop gebeurd in Kroatie hequote:
Alleen als Japan niet meer meer dan 3 doelpunten verschil van Brazilië wint.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef Corksterr het volgende:
Australië heeft toch sowieso genoeg aan een gelijkspel?
ja. En zie boven voor de uitlegquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef Corksterr het volgende:
Mooi land hoor. En mooie eh dingo'squote:
Absoluut. En hopenlijk nog een doelpunt in de 2e helftquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Australie heeft er met dit spel recht op, een plek in de volgende ronde.
Ronaldo met het hoofd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef Jane het volgende:
Brazilië ook gescoord. Weet iemand door wie?
Niet als Japan zo met 4-1 wint.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef Corksterr het volgende:
ook datquote:
dat woord soccer moet idd verboden worden, wat een grafwoordquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Australiers hebben niets met voetbal
Socceroos![]()
quote:
Bij het koekhappen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ronaldo kwam maar liefst 10 cm van de grond
Het is een Kroaat en mag dus tegen zijn 'eigen' land spelen van Guus (denken we).quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
What the hell doet Kalac in de goal is Schwarzer geblesseerd of iemand weet?
Gewoon een goed kopdoelpunt van hem na voorzet vanaf de zijkant.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef wdn het volgende:
Wat liep ie per ongeluk tegen de bal aan?
Achterkant van zijn hoofd ofzo?
Juist! Ze kunnen het beter houden bij windsurfen enzo...quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Australiers hebben niets met voetbal
Socceroos![]()
Wat?quote:
verkeerde topicquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef Jane het volgende:
Ik lees nu dat Ronaldo echt gescoord heeft.![]()
Dus toch goed voor mijn kroeg-pool.
No problem matequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef TJDoornbos het volgende:
dankje wdn
Nee hoor.quote:
Voor dat soort posts kun je toch beter het wedstrijdtopic van die wedstrijd opzoekenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:56 schreef Jane het volgende:
Och jee, nutteloze-feitjes-Evert bij Japan - Brazilië.
Sorry?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef TJDoornbos het volgende:
vrouwen die voetbal volgen? moet niet gekker worden
Je hebt een puntquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:59 schreef Ludacriss het volgende:
Ik weet het niet hoor. Ik heb zo mijn twijfels bij het aanstellen van Graham Poll op deze wedstrijd. Het is nu zo dat ongeveer 80% van de Australische spelers in de Engelse PL spelen waar Poll dus fluit en de deze jongens dus kent, of het postitief of negatief is voor Australië en/of Kroatië weet ik natuurlijk niet maar had liever gezien dat ze iemand anders hadden uitgekozen.
Ja, ze gaan nu net pas weer beginnenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef dolle_hond het volgende:
nog steeds 1-1?
Je moet toegeven dat Australie het niet slecht doet na zo vroeg op achterstand gekomen te zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:52 schreef sweetgirly het volgende:
Wat?
Videledoku krijjgt onwijs veel kansen en aait nog de bal.
En iemand krijgt een aaitje in zijn nek en 1 -1. Yeah right dan!
En nu ga ik naar buiten, even jubelen voor Kroatië![]()
owquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze gaan nu net pas weer beginnen
Oké, maar wel een beetje overdreven, hoor. Iedereen kijkt hier met een schuin oog naar beide wedstrijden. Dat is juist het leuke.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor dat soort posts kun je toch beter het wedstrijdtopic van die wedstrijd opzoeken![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:09 schreef wdn het volgende:
TrustenIk moet er morgen om 5:30 uit en op weg naar werk
Was ook wel te verwachtenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:11 schreef venomsnake het volgende:
die jappen staan nu achter
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Kalac is als clown aanwezig vandaag!
Moeten ze wel Schwartzer weer opstellen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:12 schreef Ludacriss het volgende:
Als de Aussies het nou zo blijven volhouden dan zie ik ze nog wel winnen van Italië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |