Vind ik ook, maar na de eerste speelronde had ik niet gedacht dat ik nu deze mening zou hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:39 schreef Corksterr het volgende:
Australië wint wel denk ik. Voetballend zit het beter in elkaar dan bij de Kroaten.
Nagenoeg niet te controlrenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen fluitjes ook es eindelijk uit het publiek geweerd worden?
Niemand?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:39 schreef pberends het volgende:
Terecht!!!
Maareh, waarom is Kroatië zo slecht, de 1-0 van denet was hun eerste doelpunt toch van dit WK? Ik dacht altijd dat het een redelijk voetballand was... of gaat Australië nu dik winnen?
Ja was voor de lijnquote:
Kroatie is op nivo van wat het normaal zou moeten zijn voor zo'n klein land.quote:
Italië en Ghana, dacht ik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:42 schreef Corksterr het volgende:
Tegen welke nummers 1 en 2 moeten de winnaars van deze poule?
Hij speelt vrij aardig de laatste tijd, ben benieuwd waar hij volgend jaar speeltquote:
Italie en Ghanaquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:42 schreef Corksterr het volgende:
Winnaar tegen Ghana. Nummer 2 tegen Italie.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:42 schreef Corksterr het volgende:
in 98 werden ze 3e toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Kroatie is op nivo van wat het normaal zou moeten zijn voor zo'n klein land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |