Voor dat soort posts kun je toch beter het wedstrijdtopic van die wedstrijd opzoekenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:56 schreef Jane het volgende:
Och jee, nutteloze-feitjes-Evert bij Japan - Brazilië.
Sorry?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef TJDoornbos het volgende:
vrouwen die voetbal volgen? moet niet gekker worden
Je hebt een puntquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:59 schreef Ludacriss het volgende:
Ik weet het niet hoor. Ik heb zo mijn twijfels bij het aanstellen van Graham Poll op deze wedstrijd. Het is nu zo dat ongeveer 80% van de Australische spelers in de Engelse PL spelen waar Poll dus fluit en de deze jongens dus kent, of het postitief of negatief is voor Australië en/of Kroatië weet ik natuurlijk niet maar had liever gezien dat ze iemand anders hadden uitgekozen.
Ja, ze gaan nu net pas weer beginnenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef dolle_hond het volgende:
nog steeds 1-1?
Je moet toegeven dat Australie het niet slecht doet na zo vroeg op achterstand gekomen te zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:52 schreef sweetgirly het volgende:
Wat?
Videledoku krijjgt onwijs veel kansen en aait nog de bal.
En iemand krijgt een aaitje in zijn nek en 1 -1. Yeah right dan!
En nu ga ik naar buiten, even jubelen voor Kroatië![]()
owquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze gaan nu net pas weer beginnen
Oké, maar wel een beetje overdreven, hoor. Iedereen kijkt hier met een schuin oog naar beide wedstrijden. Dat is juist het leuke.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor dat soort posts kun je toch beter het wedstrijdtopic van die wedstrijd opzoeken![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:09 schreef wdn het volgende:
TrustenIk moet er morgen om 5:30 uit en op weg naar werk
Was ook wel te verwachtenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:11 schreef venomsnake het volgende:
die jappen staan nu achter
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Kalac is als clown aanwezig vandaag!
Moeten ze wel Schwartzer weer opstellen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:12 schreef Ludacriss het volgende:
Als de Aussies het nou zo blijven volhouden dan zie ik ze nog wel winnen van Italië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |