Oh, ik vergis me natuurlijk! Stom! Kroatie mag niet winnen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:13 schreef Jane het volgende:
Kut! Maar gelukkig staat Brazilië voor!
of moet ik dat in het andere topic posten?
Die zal zich toch ook wel zitten verbijten op de bank, zeg!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat was er toch ooit mis met Schwarzer?
Heel verdacht iddquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:17 schreef Ludacriss het volgende:
Nee dit vertrouw ik totaal niet.
Niets.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat was er toch ooit mis met Schwarzer?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Guus zijn gouden pik is nu een beetje een bronzen micropenis geworden
Een schot recht op Kalac af, hij raakt 'm wel maar gaat er gewoon in. Schot was volledig houdbaar voor iedere gemiddelde keeper in de vierde klasse in NL.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:18 schreef RemcoW85 het volgende:
Heb het gemist, kan iemand een beetje uitleggen hoe het is gegaan. Kan ik me voorbereiden op de nabeschouwing![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een schot recht op Kalac af, hij raakt 'm wel maar gaat er gewoon in. Schot was volledig houdbaar voor iedere gemiddelde keeper in de vierde klasse in NL.
je zou inderdaad denken dat Guus al genoeg gaat verdienen in Rusland en niet zo aan geld hoeft te komen nee!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef Ludacriss het volgende:
Ik begin me nu echt hard af te vragen waarom Hiddink, Kalac heeft opgesteld. Ik vertrouw het voor geen meter.
Ik snap er ook geen fluit van... die blunder was gewoon zo opzichtigquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef Ludacriss het volgende:
Ik begin me nu echt hard af te vragen waarom Hiddink, Kalac heeft opgesteld. Ik vertrouw het voor geen meter.
Misschien met het idee dat die juíst iets wil laten zien tegen Kroatie ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef Ludacriss het volgende:
Zou Hiddink ook een paar honderd euro ingezet hebben op Kroatie voor een 2.00 noteringquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef Ludacriss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |