quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en de jongen die ik echt wil zit ondergedoken
PANIC!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:23 schreef Manias het volgende:
haaaaaaaaaaaaai
Goedgekeurd!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:34 schreef creno het volgende:![]()
het laminaat is gelegd in creno's nieuwbouwhuisje
wat een werkmijn pols is volgens mij een beetje overbelast, mijn schouders doen zeer, net als mijn knieën, maar het is elke pijn waard geweest
ja! bovengemiddeldquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Memory ging me toch wel goed af he?
quote:
heb je geen icq/ irc / e-mail / sms ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Nah, en net toen ie zich af ging vragen of ik goed kon zoenen en hoe ie daar achter kon komen vloog MSN er weer uit
Het zit je ook niet mee he... *aai over bolletje geef*quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Nah, en net toen ie zich af ging vragen of ik goed kon zoenen en hoe ie daar achter kon komen vloog MSN er weer uit
Subtiel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
ICQ? Welke middeleeuwer heeft dat dan nog?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef petre86 het volgende:
heb je geen icq/ irc / e-mail / sms ?
Wat hebben we nou aan subtiliteit?quote:
goede reden om die te vragenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ICQ? Welke middeleeuwer heeft dat dan nog?
IRC? Neh, ben geen nerd
E-mail? Ja maar dat gaat zo traag
SMS? Ik heb z'n nummer (nog) niet
Lastig als ie niet meer online isquote:
tja, uni-studenten zijn meestal niet dom hequote:Op donderdag 22 juni 2006 00:18 schreef Manias het volgende:
jaaa peet je vriend = slim!
haaai wondy hoest!
Oh jee... Waxxeritus??quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja, uni-studenten zijn meestal niet dom he
nu ik nog mijn studie op de rails..
ga je naar a'damquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja, ik ga niet verder met deze studie hier in enschede
wat studeer je ook weer?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
daar hebben ze die studie niet
den haag wellicht
hoi?quote:
Ohhh ja najaquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoi?
waxeritus is toch uitstelgedrag?
ik switch gewoon wéér..das anders
(niet dat ik zo geen tijd verknoei.. maarja)
Goooeeed. Brad was laat dus net pas gegeten en ik verrekte van de honger. Lekker taco'squote:Op donderdag 22 juni 2006 00:18 schreef Manias het volgende:
jaaa peet je vriend = slim!
haaai wondy hoest!
ben jij er al dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhh ja najagewoon hoop houden en niet links, niet rechts, maar rrrrecht door zeee gaan!
Je komt er wel
net als ik
![]()
spor-ten?quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:50 schreef wonderer het volgende:
Brouwerijen zijn gesloten, maar ik leef nog hoorIk ga om tien uur eens kijken of ik mezelf van de bank kan hijsen om nog even te sporten.
Gnight peetjequote:
Er is niks te melden. Warm weer, huishouden, computeren. Het enige dat het melden waard is, was het eekhoorntje op het balkonquote:Op donderdag 22 juni 2006 03:56 schreef petre86 het volgende:
ik ga ook maar (af)sluiten
trusten![]()
p.s. maike, de tussenpozen op je log worden groter![]()
En wat is de oorzaak dan dat je niet zo vaak meer komt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:07 schreef HuubTuub het volgende:
een goede morgen... ik ben er ook weer eens.
(stiekem is het gewoon een TVP, zodat ik weer eens vaker kom buurten...)
Sloop het weg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:44 schreef DennisMoore het volgende:
Ik haat dat, zo'n mail-icoontje in je tray, zodat het lijkt alsof je mail hebt... maar nee..
Ik ken het ikoontje niet.. is dat van thunderbird ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Okay... hoe?.
[afbeelding]
Behalve dan door mailprogramma te sluiten he?
Yep.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Vlarp het volgende:
Ik ken het ikoontje niet.. is dat van thunderbird ofzo?
Ja, nee, da's de bedoeling niet he?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:21 schreef Vlarp het volgende:
Heeft vast een optie om mailnotifications uit te zetten?
Alleen computer nerds houden vast aan Windows 2000quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Herken er maar een paar..
Maarja, ik ken XP verder ook niet.
Ja? Waarom?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:28 schreef Vlarp het volgende:
Alleen computer nerds houden vast aan Windows 2000
Gewoon zomaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja? Waarom?.
Dacht dat die allemaal richting Linux gingen enzo.
msconfig?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:40 schreef BB_Koning het volgende:
Nu we toch computernerdachtig bezig zijn: wat was ook alweer die code die je moest intikken om te zien welke progs automatisch opstarten als je de pc aandoet?![]()
'k Denk het ook niet nee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:44 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij ga jij nooit over naar Vista.. dat is Teletubbies2
Ik glij van mn stoelquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
activatie-codes
upgraden win2k
updates ondersteund
'killer-aps'
Ik heb nog wel een paar duizend regels code, genoeg rukmateriaal om zeeën van zaad te lozen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, ik word seksueel opgewonden door jargon![]()
Graag verzoek ik u die niet hier te plaatsen, ik wil gene last krijgen van uitdrogingsverschijnselenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar duizend regels code, genoeg rukmateriaal om zeeën van zaad te lozen.
Zet die verwarming eens snel uitquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar duizend regels code, genoeg rukmateriaal om zeeën van zaad te lozen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
voor Wonderer:
Tuesday, September 5
9:00-10:00 PM HOUSE (Season Premiere)
voorstoelen eruit en rijden vanaf de achterbank ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:25 schreef wonderer het volgende:
Whahah! Mijn broertje heeft een suzuki alto... hij is bijna twee meter
Geen idee. Hij gaat ermee naar Italie met zijn nieuwe vriendin (verkering gekregen de dag nadat hij het had uitgemaakt met z'n ex... hoe toevallig)... Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voorstoelen eruit en rijden vanaf de achterbank ?
Test is voor bepaalde groep mensen denk ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:45 schreef Manias het volgende:
http://www.omroep.nl/bnn/iq2006/test2006.html
ik had 131
je gaat er bijna van denken dat hij die nieuwe vlam al op de reserver bank had zittenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee. Hij gaat ermee naar Italie met zijn nieuwe vriendin (verkering gekregen de dag nadat hij het had uitgemaakt met z'n ex... hoe toevallig)... Ik ben benieuwd.
Bjina? dat heeft hij ook gewoon toegegeven. Hij kent haar al een half jaar. Typisch, ongeveer net zolang als dat hij zijn ex bij elke gelegenheid de grond intrapte.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat er bijna van denken dat hij die nieuwe vlam al op de reserver bank had zitten
Maar dat wordt dan een knus ritje van Nederland naar Italië zo ingepakt tussen de koffers en tassen![]()
Inderdaad. Maar ja. Wat doe je eraan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
Onbegrijpelijk hoe sommige mensen een relatie kunnen hebben..
Je verwonderen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:14 schreef wonderer het volgende:
Inderdaad. Maar ja. Wat doe je eraan?
The OC is 16 novemberquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]*knuffel geef*
YAY! Nog maar drie maanden
Want?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
*oranje shirt met leeuwtje en rugnummer aantrek*
Gelukkig krijg ik zes weken van te voren te horen of ze geboekt hebben, tijd genoegquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Pap, mam en mijn tante komen zo langs
*poets poets poets*
Ik vind het leuker om me af te vragen hoe er een eekhoorn op ons balkon kwam dan waarom mijn broertje een klootzak is.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik zes weken van te voren te horen of ze geboekt hebben, tijd genoeg
Ik ken het gevoel. *rondkijk* Mag alweer zuigen, verdorie.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja ik wist het ook al wel een paar dagen, maar ik haat poetsen en dus stel ik dat uit.
Normaal doet iemand anders dat voor me
Jij ervaart dat als vervelend?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:45 schreef wonderer het volgende:
Mag alweer zuigen, verdorie.
quote:Sehr geehrte(r) Frau/Herr Mr Große Erwartungen,
Ihre Bestellung ist heute am 22.06.2006 per POST/DHL versendet worden.
Rechnungsnummer : XXX
Versandart : POST/DHL EuroPack
Ihre Paketnummer: XXX
Bitte beachten Sie, dass die Informationen zum Onlinetracking erst einige Stunden zeitversetzt nach der Benachrichtigung abrufbereit sind.
Mit freundlichem Gruß
Versandabteilung
Kupper Computer GmbH
Prager Straße 15
04103 Leipzig
Je krijgt er van die pluisjes in je mond vanquote:
Hmm, dan is er toch wel iets mis hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je krijgt er van die pluisjes in je mond van
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Sehr geehrte(r) Frau/Herr Mr Große Erwartungen,
Tapijt he, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, dan is er toch wel iets mis hoor
Aw, come on! Dat was juist zo grappigquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat stond er natuurlijk niet echt hè, dat snap je wel..
quote:Beckhams parfum tast kwaliteit sperma aan
De geur van de deodorant van de Engelse voetbalaanvoerder David Beckham tast de kwaliteit van het sperma aan. De deo Instinct werkt hormoonverstorend. Dat meldt de Zweedse Chemicaliën Inspectiedienst.
Bron
Daar had jij toch iemand voorquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Pap, mam en mijn tante komen zo langs
*poets poets poets*
da's toch al oud nieuwsquote:
bij osx zit het er maar op, kan eigenlijk wel uitdoen. Maar anders staat het balkje zo leegquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:13 schreef wonderer het volgende:
Gebruiken jullie geluid ook of zit dat icoontje er maar? Ik heb media keys op zowel laptop als desktop dus ik gebruik het niet echt...
Oh ja. Dingen muten enzo..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
bij osx zit het er maar op, kan eigenlijk wel uitdoen. Maar anders staat het balkje zo leeg
Bij windows gebruik ik het wel vaker voor een microfoon en wintvcard. Volume kan ik in principe gewoon met de knoppen op m'n laptop regelen.
Owjaquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij zijn er toch.
Ik ookquote:
Utrecht is tof! Tenzij je iets ontofs moet gaan doen. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen naar Utrechtmaar zaterdag Pussycat Dolls
![]()
vergadering Nationale Jeugdraad maar heb vanavond pas de stukken gehad en moet morgen dus alles al weten om er redelijk voorbereid in te gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Utrecht is tof! Tenzij je iets ontofs moet gaan doen. Wat ga je doen?
Ik zie ze dinsdag weer hopelijkquote:
sortof? Ze komen naar jou toe?quote:
Nee ik moet zaterdag optreden, op o.a. een nr van de PCDquote:
Sexyquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik moet zaterdag optreden, op o.a. een nr van de PCD(bite the dust)
Ja ik moet eerst een modeshow lopen of Free Your Mind van EnVoguequote:
Ja maar jij mag nog eerst 's middags uitwaaien op E3quote:
willen veel, ik merk er (te) weinig vanquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
vergadering Nationale Jeugdraad maar heb vanavond pas de stukken gehad en moet morgen dus alles al weten om er redelijk voorbereid in te gaan.
Weet ook totaal niet wat k moet verwachten.
Ik zit er als vertegenwoordiger van Expreszoquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
willen veel, ik merk er (te) weinig van
onee, dat was forum jongerenraden nederland ( onderdeel van de nat. jeugdraad)
als Naomi den Besten er is, doe d'r maar de groeten van Peter van de jongerenraad overijssel en yls
niet nog een extra pet op? ( van de JAA?)quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit er als vertegenwoordiger van ExpreszoMaarja, zie wel hoe t loopt..
Nee, ik zal mn expertise etc wel gebruiken in onderwerpen maar ik heb dat petje niet op daarquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet nog een extra pet op? ( van de JAA?)
Ach nu het zo rustig is in het topic hier mag je wat mij betreft die rol best op je nemen hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik lijk nou net een tweaker die er verstand van heeft..
Nope, sorryquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit.... was die desp.housewives van afgelopen dinsdag een dubbeleen ik had maar voor 1 afl geprogrammeerd
iemand hem toevallig nog ergens liggen?
vraag het weer aan die collega van jequote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit.... was die desp.housewives van afgelopen dinsdag een dubbeleen ik had maar voor 1 afl geprogrammeerd
Ik heb hem hier ergens. Als je niet meteen gaat slapen, moet je ff mailen of me toevoegen aan MSN. Heb alleen geen ondertitels.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Je sais :-/quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:25 schreef LuQas het volgende:
Soms, soms heb je van die dagen... aaarrGHH!SDF
nou mag ik daar ook de hele week van makenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:25 schreef LuQas het volgende:
Soms, soms heb je van die dagen... aaarrGHH!SDF
Da's dan toch wel een zeer lokaal zonnetje want hij is het het nog steeds saai, grijs en grauw buiten hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:28 schreef DennisMoore het volgende:
*thuiskom*.
Zal ik naar bed gaan? 't Is wel lekker weer buiten...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:46 schreef Stroekie het volgende:
Da's dan toch wel een zeer lokaal zonnetje want hij is het het nog steeds saai, grijs en grauw buiten hoor
Nou ja dat ziet er dan wel hoopvol uitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
D'achterkant.
[afbeelding]
De voorkant, wel een wat donkere lucht.
Oh, ik lees net op zo'n weer-site dat deze opklaring de hele dag boven Utrecht blijft hangen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:59 schreef Stroekie het volgende:
Nou ja dat ziet er dan wel hoopvol uit
dan komt dat vast en zeker ook langzaam richting het zuiden![]()
Hebbert!!!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, ik lees net op zo'n weer-site dat deze opklaring de hele dag boven Utrecht blijft hangen.
Blaas 'm dan morgen overdag ff naar het E3 strand, dan kan ik m'n gratis VIP-kaarten voor Frequence tenminste gebruikenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, ik lees net op zo'n weer-site dat deze opklaring de hele dag boven Utrecht blijft hangen.
het weer voor komende zaterdag:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blaas 'm dan morgen overdag ff naar het E3 strand, dan kan ik m'n gratis VIP-kaarten voor Frequence tenminste gebruiken![]()
Nou zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:32 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)ideo.html?size=large
Wat zijn dansfilms toch altijd ontzettend cheesy standaard
Maar deze heeft Channing Tatum, een lekkere choreografie en dat gekke mens van six feet under
Toch is ie crap, verwacht ik
Maar jij ook niets leuks/nuttigs of onderhoudens te melden Sunjammer?quote:
Bij mij gaat het ook kut, maar daar laat ik me verder niet over uit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij ook niets leuks/nuttigs of onderhoudens te melden Sunjammer?
of komen we dan in de opmerkingen terecht zoals deze ochtend wil maar niet voorbij gaan![]()
*schrijft op: minpuntje voor Erik :-/quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is de muziek van the Lion King (musical) toch mooi.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*schrijft op: minpuntje voor Erik :-/
Nee Erik, naar mijns insziens kun je musicals niet mooi vinden, omdat musicals mooi gevonden willen worden.quote:
Ik durf best te zeggen dat ik the Lion King overweldigend vond. Tevens de eerste grote musical die ik gezien heb, maar ik vond het echt tof.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee Erik, naar mijns insziens kun je musicals niet mooi vinden, omdat musicals mooi gevonden willen worden.
Kopen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:46 schreef Weemz het volgende:
Zeg Erik, kan ik die muziek van jou ook 'kopen'?
Ieder zo z'n zwaktepunten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik durf best te zeggen dat ik the Lion King overweldigend vond. Tevens de eerste grote musical die ik gezien heb, maar ik vond het echt tof.
En de muziek ook.
Ah. Ok.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Kopen?
Maar ik heb maar een paar nummers op mijn PC staan, de CD ligt bij mijn vader in de auto.
Had je je hoofd toen ook kaalgeschoren en zo?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ieder zo z'n zwaktepunten.
Toen ik zo oud was als jij hield ik van gabber en rave enzo![]()
Heb jij een hakkuh verleden?????quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ieder zo z'n zwaktepunten.
Toen ik zo oud was als jij hield ik van gabber en rave enzo![]()
Nee nooit een trainingspak gehad, wel kaalgeschoren, ik droeg een stoffen legerbroek, kisten en een smoezelig jasje zonder poeha. En ik had toen maar wat graag de love parade in Berlijn bezocht, maarja, kon/mocht niet :-/quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij een hakkuh verleden?????
met trainingspak en al![]()
En toen ook ooit Love Parade in Berlijn bezocht?
euhm dan heb je inderdaad wel een ontwikkeling ondergaan![]()
Dit jaar alsnog de herkansing??? op 15 juli 2006quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee nooit een trainingspak gehad, wel kaalgeschoren, ik droeg een stoffen legerbroek, kisten en een smoezelig jasje zonder poeha. En ik had toen maar wat graag de love parade in Berlijn bezocht, maarja, kon/mocht niet :-/
Ja, ik zag 't. Alleen heb ik de vakantie al volgeboekt :-/quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dit jaar alsnog de herkansing??? op 15 juli 2006
Dan ga ik wel zonder jequote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, ik zag 't. Alleen heb ik de vakantie al volgeboekt :-/
Jawel: twee kapsters etc etc.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:16 schreef davidov het volgende:
er is niks erger dan een kapster die 15 minuten met iemand in discussie gaat over of er nou wel of niet rood zit in kastanje bruin
Je hebt je dus wel vermaaktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:18 schreef Vlarp het volgende:
Foto's van Robbie's concert:
http://gallery.vlarp.nl/robbie2006
Mooi zoquote:
De afvalbak.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:55 schreef Waxxer het volgende:
Oh trouwens, aan welk product denken jullie bij het merk Heinz?
Nouhouquote:
Ik heb al valium in m'n tas zitten voor je jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:53 schreef Waxxer het volgende:
Uzb's en communicatie:
Vlarp!Hai!
Ben je mentaal al voorbereid?
Vertel eens?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouhouik kreeg op mijn werk een woorspeling in mijn hoofd maar ik durfde het niet te zeggen
![]()
En hij is toch niet leukLaat ook maar
![]()
*KUCH*
Niks gezegd...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb al valium in m'n tas zitten voor je ja
Jaaaaa nou jaaaa.... kijk....quote:
Kun je vangen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
!!!
*om me heen kijk*
*op to-do list kijk*
*op horloge kijk*
Mag ik nu al wat...?![]()
Yep, het was een erg goed concert!! Spetterende opening, genoeg meezingers en geen beruchte galm.quote:
Vandaaaaag iiiiiiissss róódquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Yep, het was een erg goed concert!! Spetterende opening, genoeg meezingers en geen beruchte galm.
alleen mijn voeten...au!
Staan. brr.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Yep, het was een erg goed concert!! Spetterende opening, genoeg meezingers en geen beruchte galm.
alleen mijn voeten...au!
80quote:
Er zijn nieuwe onderweg hoor...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:46 schreef davidov het volgende:
[..]
80ik wil helemaal geen wuppies doden
*heeft er 16*quote:
Echt wel!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach na zondag avond wil niemand die meer hebben![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:50 schreef wonderer het volgende:
Waar is G_E als je hem nodig hebt...
Heb je hem niet per ongeluk als riem gebruikt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Waaarrrrrr is mijn witte zweetband?!
Die moe'k morgen hebben voor m'n optreden kmaar ik ken't 'm nergens veinde
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je hem niet per ongeluk als riem gebruikt?
Ja nouquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]whehe, nee en ook niet als lange galajurk
Ik kreeg post van jequote:
Ik probeer de warmte te overleven en ik weet niet wat er op het menu staat. Ik geloof dat zijn pa kookt (vrijdag = schoonouderdag)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:37 schreef Waxxer het volgende:
So wassup Won and what kinda chicken do ya eat toninght? Chick'n fried Hunny Pie Mushroom Lt Ed.?
Of met mensen die tot 2 uur film blijven kijken enzo, en bij wie dan om 6 uur alweer de wekker gaat.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:28 schreef DennisMoore het volgende:
*thuiskom*.
Zal ik naar bed gaan? 't Is wel lekker weer buiten...
Ja, de wekker ging om een uur of zes, vandaar dat ik om 07:28 wakker was.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:49 schreef Stroekie het volgende:
Ja, ja, en ons maar proberen op het verkeerde been te zetten![]()
*wurmt zich om waxxer heen en kijkt hem onschuldig aan*quote:
*Raampje open doe en quasi-nonchalant kijk doe en dan alsof het me geen ruk kan schelen in welke auto ik rijd maar ondertussen*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:16 schreef davidov het volgende:
[..]
*wurmt zich om waxxer heen en kijkt hem onschuldig aan*
*met grote vochtige ogen door de raam opening naar binnen staar*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*Raampje open doe en quasi-nonchalant kijk doe en dan alsof het me geen ruk kan schelen in welke auto ik rijd maar ondertussen*
Hahai!![]()
*Klikt de deur open*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:41 schreef davidov het volgende:
[..]
*met grote vochtige ogen door de raam opening naar binnen staar*
*voetjes veeg*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*Klikt de deur open*
Joh, stap in! De trein is ook maar weer zoiets dat je zegt van hey....En er zit een cd-speler in!
*las eerst blubberzwijn*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:31 schreef davidov het volgende:
[..]
*voetjes veeg*
*stapt in deur en ziet een ruimte waarvan je aan de buitenkant niet zou denken dat het er zou zijn*Bubbeltjeswijn!
lol... je ziet wat je wil zien zeggen ze dan hequote:
Ik heb blubje al een tijdje niet gezien, ik mis hemquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:56 schreef davidov het volgende:
[..]
lol... je ziet wat je wil zien zeggen ze dan he
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:59 schreef XMN8R het volgende:
Eén persoontje wil wel naar Zwolle, maar durft niet!
Hebben we weer een lurker die wel durft te stemmen, maar nog niet durft te posten?!
Ik heb niet eesn gestemdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:59 schreef XMN8R het volgende:
Eén persoontje wil wel naar Zwolle, maar durft niet!
Hebben we weer een lurker die wel durft te stemmen, maar nog niet durft te posten?!
Stámpende beats tot 5u 's nachts!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
okay voor de statistiekjes
ik moet dus helaas in Woerden werkzaamheden voor de baas verrichten en weet niet op welk tijdstip deze afgerond zijn
en bij deze zwaai ik weer even naar de stalkcam![]()
momenteel is de behoefte aan zacht kabbelende harpmuziekjes een stuk groter dan die beats hoor.quote:
Naar mijn werk rijden?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat moet je nou met zo'n boerenhomokar?
Das ist ja super, meiner Engel!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken gewoon het Duitse WK thema-lied, is dta nou niet KEI ruig?
Du sollst da seinquote:
Welles!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Das ist ja super, meiner Engel!Aber ich denke mal das du weiter nichts weisst von den Weltmeisterschaft, oder?
Héééérrrlijk he, zo'n kantoor?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welles!IK weet dat Australie net door is. E ik weet dat NL - Argentinie 0-0 was waardoor ze zondag pas hoeven te spelen (als 2e van de pool) i.p.v. zaterdag tijdens mijn optreden
Nein, aber wohl für den Wagen!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aber kartoffelsalat und eisbein gibt es am jeden ecke
dafür brauchen Sie nicht ein Knaus ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |